29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
cihan abi dıyosa dogrudur erol abi dıyosa daha da dogrudur zaman gecer erol dayıyı haklı cıkararır.....
produced by öymen..........

arkadaşlar bi aksilik çıkmazsa bende katılmak istiyorum:cherry:

arkadaşım öncelikle merhaba cep tel nonu immigrant'özel mesaj at ve hangi buluşma yerinde bulunucanıda mesajda yazarsan en azından bir aksaklıkta birbirimize kolay iletişim kuralım:cat:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi maşallah bu ne talep :p
umarım böyle devam eder,kafasında soru işareti olan varsa gelmeye teredüt eden hemen silsin ben harika bir gün geçireceğimizden eminim :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi maşallah bu ne talep :p
umarım böyle devam eder,kafasında soru işareti olan varsa gelmeye teredüt eden hemen silsin ben harika bir gün geçireceğimizden eminim :cat:

aynıfikirdeyimmmm
in english i agree with him:queen: :queen:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam murat ben kullanıyorum artık acemilği attım sayılır :)
birtek artçılı sürüşte problem var :silent:
buarada sen nasılsın görüşmeyeli???
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
selam murat ben kullanıyorum artık acemilği attım sayılır :)
birtek artçılı sürüşte problem var :silent:
buarada sen nasılsın görüşmeyeli???

iyidir be kardeş tam gaz devam işte....

gelirken şu çanakkale resimlerinide getirim yanımda senin için, eğer istersen??

ya bide bu gün motoru düşürdüm bu gün:salut: :salut: .. bi sorun yok ama sanırım direksyonda hafif bi sapma var gibi geldi..:silent: :silent: neyse yarın serviste halletrim nasılsaa...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmiş olsun eskici önemli bişey yoktur umarım
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun en kötüsü olmasını dilerim , allah beterinden saklasın :cyclopsan

resimleri getirirsen çok sevinirim tabi çok teşekkürler..:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-Pıhh pıh , Eee anlaşıldı tamam,işaret gelmeden harekete geçilmesin arkadaşlar tedbirli davransınlar pıhh pıhh:p

Doğrudur, doğrudur, talimatınızla arkadaşlar dokuzda intikal etmiş olacak amirim, tamam.
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyidir be kardeş tam gaz devam işte....

gelirken şu çanakkale resimlerinide getirim yanımda senin için, eğer istersen??

ya bide bu gün motoru düşürdüm bu gün:salut: :salut: .. bi sorun yok ama sanırım direksyonda hafif bi sapma var gibi geldi..:silent: :silent: neyse yarın serviste halletrim nasılsaa...


Abi çok geçmiş olsun aman dikkat !!!!
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya millet farkındamısın buradayız , geçelim isterseniz istanbula??
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
necdet abi pek nette göremiyorum seni yoksa sanada mı kısıtlama geldi:queen:
iyi fikir levent abi bencede
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok çok gecmıs olsun..........
bu arada arkadaslar bulusma noktaları konusunda bılgılendırme yapılırsa ıyı olur....
tikky_ tarık 81
telefon numarası ve bulusma noktası gerekıyor
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beşiktaş the plaza otel
bakırköy ömür alışveriş merkezi
beylikdüzü beahouse önü
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karsıdan gelen arkadaslar kendı aralarında bır bulusma noktası ayarlasın dıe beklıoruz bu arada
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
arkadaşlar çok teşekkürler
neyseki önemli bişi yok

dediğim gibi yarın serviste sorunu çözer pazar günüde sizinle olurum..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Sapmamı war? O yüzden mi fişek gibi geçtin yanımdan E-5'ten, hemde arabaların en solundan :) Birde sapma olmasa nolucak demek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst