cihan abi dıyosa dogrudur erol abi dıyosa daha da dogrudur zaman gecer erol dayıyı haklı cıkararır.....
produced by öymen..........
arkadaşlar bi aksilik çıkmazsa bende katılmak istiyorum:cherry:
arkadaşlar bi aksilik çıkmazsa bende katılmak istiyorum:cherry:
abi maşallah bu ne talep![]()
umarım böyle devam eder,kafasında soru işareti olan varsa gelmeye teredüt eden hemen silsin ben harika bir gün geçireceğimizden eminim :cat:
abi maşallah bu ne talep![]()
umarım böyle devam eder,kafasında soru işareti olan varsa gelmeye teredüt eden hemen silsin ben harika bir gün geçireceğimizden eminim :cat:
arkadaşlar bi aksilik çıkmazsa bende katılmak istiyorum:cherry:
selam murat ben kullanıyorum artık acemilği attım sayılır![]()
birtek artçılı sürüşte problem var :silent:
buarada sen nasılsın görüşmeyeli???
-Pıhh pıh , Eee anlaşıldı tamam,işaret gelmeden harekete geçilmesin arkadaşlar tedbirli davransınlar pıhh pıhh![]()
iyidir be kardeş tam gaz devam işte....
gelirken şu çanakkale resimlerinide getirim yanımda senin için, eğer istersen??
ya bide bu gün motoru düşürdüm bu gün:salut: :salut: .. bi sorun yok ama sanırım direksyonda hafif bi sapma var gibi geldi..:silent: :silent: neyse yarın serviste halletrim nasılsaa...