29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ozelden bana telefon numaranı ve katılacagın bulusma noktasını yollayaıbılırmısın?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
evettt tamamdır...
umarım pazar güzel bir gezii olur ki öyle olacagına kesin gözüyle bakıyorum...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evettt tamamdır...
umarım pazar güzel bir gezii olur ki öyle olacagına kesin gözüyle bakıyorum...

buyuk bır terslık olmazsa bende kesın gozuyle bakıyorum:queen: :queen: :queen:
dostum senın tel nosu yok bende bıde bulusma noktasıyla adını ozelden yada burdan atabılırsen cok sevınırım toplanırken sorun olmasın
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
21
walla eğer kısmet olursa bende karılırım:)
baya bi süredir aktif olamadımm..bu buluşmaya gelmek istiyorum ama:)
görüşmek üzere........
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla eğer kısmet olursa bende karılırım:)
baya bi süredir aktif olamadımm..bu buluşmaya gelmek istiyorum ama:)
görüşmek üzere........

dostum adını telefon numaranı ve katılacagın bulusma noktasını ozelden gonderırsen bulusmada sorun olmaz lısteye eklıyorum
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet suan 19 kişiyiz yalnız iki kişiden tel numarası ve bulusma noktalarını yazmalarını beklıyoruz
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Anadolu yakası ekibi bana sağlam ayakkabı gözükmedi. Karşı tayfası daha istikrarlı,nede olsa avrupalılar :cherry: Plaza otelin önünde 8.30'da görüşürüz :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anadolu yakası ekibi bana sağlam ayakkabı gözükmedi. Karşı tayfası daha istikrarlı,nede olsa avrupalılar :cherry: Plaza otelin önünde 8.30'da görüşürüz :cat:

dostum dur daha erken naptın:queen: :queen: :queen:
cumaya kadar bı beklıyelım ben sana lıste ve telefon numaralarını gonderıp anasayfayada yazıcam bulusma noktasını
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: olucaz olucaz...............
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
dostum dur daha erken naptın:queen: :queen: :queen:
cumaya kadar bı beklıyelım ben sana lıste ve telefon numaralarını gonderıp anasayfayada yazıcam bulusma noktasını

Yok kardeşim ben sağlamcıyım. Hatta ben bu akşamdan yavaş yavaş yola çıkıyım diyorum plazaya doğru.Nolur nolmaz :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok kardeşim ben sağlamcıyım. Hatta ben bu akşamdan yavaş yavaş yola çıkıyım diyorum plazaya doğru.Nolur nolmaz :p

yok yok sen guven bana cuma aksamıda cıksan yetısırsın ayw besıktasa:queen: :queen: :queen: :queen:
suan benım bıldıklerım karsıdan gelen shock sen ve hammer eskici
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağlam gezi olacağa benziyor :)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
arkadaşlar kaç gibi pınar hisardan çıkıcaksınız,ben 4 te işten çıkıcam karıştırandan yanınıza gelirim kısmetse,sizde erkenden çıkmayın ama
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özgür bey!!!!!!!!!!!!!!!!!
özgür bu konuya en dogru cevabı verecektır aramızdan bırının telefon numarası bence yeterlı olur bu olayı cozmek için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst