- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,535
- Konu Yazar
- #101
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ozelden bana telefon numaranı ve katılacagın bulusma noktasını yollayaıbılırmısın?
evettt tamamdır...
umarım pazar güzel bir gezii olur ki öyle olacagına kesin gözüyle bakıyorum...
Valla bak günahımı alıyorsun engelleme asla olmaz bende. Yanlış yazmış olmayasın msn adresimi [email protected]:rendeer:
walla eğer kısmet olursa bende karılırım
baya bi süredir aktif olamadımm..bu buluşmaya gelmek istiyorum ama
görüşmek üzere........
walla eğer kısmet olursa bende karılırım
baya bi süredir aktif olamadımm..bu buluşmaya gelmek istiyorum ama
görüşmek üzere........
Anadolu yakası ekibi bana sağlam ayakkabı gözükmedi. Karşı tayfası daha istikrarlı,nede olsa avrupalılar :cherry: Plaza otelin önünde 8.30'da görüşürüz :cat:
dostum dur daha erken naptın:queen: :queen: :queen:
cumaya kadar bı beklıyelım ben sana lıste ve telefon numaralarını gonderıp anasayfayada yazıcam bulusma noktasını
Yok kardeşim ben sağlamcıyım. Hatta ben bu akşamdan yavaş yavaş yola çıkıyım diyorum plazaya doğru.Nolur nolmaz![]()