29 ekim de kaza yaptım

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
arkadaş 29 ekim de motor toplantısına giderken bi kaza geçirdim..

ışıklara yaklaşıyordum hızımı hatırlamıyorum arka frene fazla bastım motor kaydı frenmi bırakmaya kalmadan ark teker kendini bi tarafa attı motor yere düşerken üstünden ileri doğru atladım ve hızlı bi şekilde öndeki kamyonete çarptım o anda gözüm görmedi bi süre sadece insanların seslerini duydum ama ayaktayım bu arada :S görmüyom duyuyorum sadece derken gözüm görmeye başladı motoru kaldırıyorlardı yerden direksiyon falan yamulmuş ayna kırılmış v.s kenara geçtim oturdum biraz vucudumu dinledim bi yerimde kırıl çıkık v.sa varmı die ama Allah a şükür yoktu motordan ileri doğru atlayınca direk suratımı kamyonete vurdum kask olmasaydı çok büyük yaralar alırdım eminim direksiyonu falan düzeltim ve beşiktaştaki buluşmaya gittim motorum cbf 150 di aynasının biri yoktu siyah renk belki farkeden olmuştur BELKİ... Neyseki ucuz kurtuldum havalar bozuldu aman dikkat....
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
çok geçmiş olsun.
her zaman çok dikkatli olmak gerek
bazen bu bile yetmiyor ama napalım eldende ancak bu gelir.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
geçmiş olsun ani durumdada olsa asla sert fren yapmamak lazım.Yumuşak sert şeklinde olmalı ve ön+arka fren kullanılmalı.Ama bunlar tecrübe tabiki.O kazadan sonra tekrar buluşmaya gitmene şaşırdım ben olsam heralde gidemezdim.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
kardeş geçmiş olsunn dediğin gibii havalar yavaş yavaş bozuyorr daha dikkatli kullanmak geekiyo...saygılarr...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Cokc gecmis olsun. Kaskin onemi bunun gibi kazalarda ortaya cikiyor.

Bana da bugun aynisi oluyordu. Dolmabahcenin oralarda kortej ile ilerlerken arabalarin arasinda gidiyorduk, suratim 10-15 km daha fazla yoktur. Birden soldaki arabayi gecip onume bir cift cikti. Bende ani fren yapmak zorunda kaldim, yoksa cikacaktim ciftin uzerine. On lastik hemen atti, motor saga dogru dusmeye basladi, allah bacaklarim saglam motor da hafif dusurmedim :) yagisli havalarda frenaja cok dikkat etmek lazim.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
arkadasım çok geçmiş olsun en kötü vve tek kazan bu olur havalar kötü normalinden 2 kat fazla dikkat etmek gerek
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Geçmiş olsun. Allahtanu bu toplu sürüşte birazdaha saygılıydık birbirimize. 4 tekerlerde mümkün olduğunca yardımcı oldular.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kayku, geçmiş olsun. Kaskın hasar gördü mü?
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
aman arkadaşım cok dikkat allah korumuş ? dikkatliol lütfen herkez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, sana bişey olmamışya motoru boşver.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok geçmiş olsun umarım ciddi bişey yoktur ve sonradan çıkmaaz.bence en kısa zamanda bi doktora görün
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
37
cok gecmıs olsun yagmur tam zamanında basladı zaten .gercı olmamasıda cok kotu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst