28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Anadolu yakası, Saat 8:30 da da biz buluşuyoruz eski salı pazarı otoparkından, 9 da iştimayı alır çıkarım, kralını tanımam delerim :p
Avrupa yakası ile buluşmiyacağız yolda delip geçicez :mrgreen:

Şşşştt şştt o taraf, öpsün sizi bu tarafff :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Tarih : 28/02/2010 PAZAR
Saat : 09:30

Adres bilgileri :Tevfikbey Mah. Merkez Cad. No:21 / Sefaköy / Küçükçekmece
Telefon : (0212) 540 25 00 - 01


Kahvaltı ücreti 11.00 ytl Kahvaltı tabağı şeklinde olacak
Sınırsız çay












PIC_2146.jpg


Anadolu yakası buluşma noktası :

8:30 kadıköy salıpazarı otoparkı buluşma
9:00 da hareket
eski salı pazarı otoparkı
kuşdili caddesi kadıköy


Avrupa yakası buluşma noktası :

Merter MC donalds .
8:45 toplanma noktasına variş
9:15 toplanma noktasından haraket.

Merter Toplanma noktası Krokisi=







Sefaköy Hacıseyid krokisi:

hacsayid.jpg



.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
elinden geleni yapsın, isterse komple mankenler erkek desin.. benim gözüm mankenlerde değil olamazda :bounce: :p

yalan külliyen yalan :queen: :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:53 ----------

ben yarın bir ara gidip bir ön araştırma yapayım bakalım nasıl bu sene fuar alanı.güzel motorlar varmı :p
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Anadolu yakası, Saat 8:30 da da biz buluşuyoruz eski salı pazarı otoparkından, 9 da iştimayı alır çıkarım, kralını tanımam delerim :p
Avrupa yakası ile buluşmiyacağız yolda delip geçicez :mrgreen:

Şşşştt şştt o taraf, öpsün sizi bu tarafff :cherry:

öpücem seni fuarda merak etme özledim seni uleennnnn...... :queen:

GKN ım olmadı mc de buluşup beraber gidelim avrupa ve anadolu birleşip...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+5
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-Stubborn+1
80-
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
öpücem seni fuarda merak etme özledim seni uleennnnn...... :queen:

GKN ım olmadı mc de buluşup beraber gidelim avrupa ve anadolu birleşip...

Neyyyyyyyyyyyy????
Yalannn söylüyorsun......... Yalannnn...
Polemiğe girmem, girenden hoşlanmam.. Yalnızlığı severim tekerde giderim..
Ortada buluşan insanlarda hoşlanmam, ortada kuyuvar yandan geçteki yuvarlak kuyu beni deli ediyooorrrrrrrrrrrr :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+5
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-Stubborn+1
80-

iyi beni listeye kimse eklememiş :mrgreen:

antalyaya gidiyorum maalesef yarına :pale:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Tarih : 28/02/2010 PAZAR
Saat : 09:30

Adres bilgileri :Tevfikbey Mah. Merkez Cad. No:21 / Sefaköy / Küçükçekmece
Telefon : (0212) 540 25 00 - 01


Kahvaltı ücreti 11.00 ytl Kahvaltı tabağı şeklinde olacak
Sınırsız çay












PIC_2146.jpg


Anadolu yakası buluşma noktası :

8:30 kadıköy salıpazarı otoparkı buluşma
9:00 da hareket
eski salı pazarı otoparkı
kuşdili caddesi kadıköy


Avrupa yakası buluşma noktası :

Merter MC donalds .
8:45 toplanma noktasına variş
9:15 toplanma noktasından haraket.

Merter Toplanma noktası Krokisi=







Sefaköy Hacıseyid krokisi:

hacsayid.jpg



.

beni beklemeyin buluşma yerinde direk kahvaltıya gelicem malum sebeplerden :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:28 ----------

bak mevsim kış, sular yüksek buralar derin sular bilmem anlatabildim mi.. ¿ seni o derin sularda boğarım..



GKN nin hasana dediği gibi....

sende yalannn söylüyorsunnnnnnnnn yalaaaannnnnnn "şaaakkk!!!"

sudan korksaydık banyo yapmazdık be kocum
bilmem anlatabildimmi:queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
sen neden direk kahvaltıya geliyon? uyuyacakmısın yoksa başka işlerin mi var? de bakıyım bi işin varsa ne işin var? ::139::
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
motoruna koy lazım eder..

untitled821999432d99988a0d6by.jpg


bilmem anlatabiliyormuyum ::139::

dip not : daha açıklayıcıda olabilirim istersen ::139::
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
hahahahahaaaaa bana 100 metre uzaklıkta bende geliyorum arkadaşlar benide yazın :):):)
çok güzel bir yer her hafta mutlaka gider oğlumla beraber kahvaltı yaparım...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Mecidiyeköy civarından gelen arkadaşlarla saat 08:30 da şişli emniyet müdürlüğünün az ilersinde buluşup 08:45 de merterdeki Mc'e geçeceğiz bu civardan katılmak isteyen olursa buraya gelsinler yada bana cepten ulaşsınlar Cep:0543 694 4316 :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Mecidiyeköy civarından gelen arkadaşlarla saat 08:30 da şişli emniyet müdürlüğünün az ilersinde buluşup 09:00 da merterdeki Mc'e geçeceğiz bu civardan katılmak isteyen olursa buraya gelsinler yada bana cepten ulaşsınlar Cep:0543 694 4316 :cat:

sen desene ben yolu bilmiyorum diye ::139::

debriyaj telini yaptırdın mı? çok sıkma gene kopmasın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst