- Katılım
- 17 Ara 2008
- Mesajlar
- 7,327
Niye bilmeyeyim len Siz kumda oynarken biz kız peşindeydik.![]()
Korkut : "ya sen merter mc'e gel, biz yolu bilmiyoruz.."
Ben : "ya çok kolay ana yoldan dvm et sağda sefaköy tabelasından gir, girdikten sonra tekrar sefaköy tabelası var ordanda gir yolu takip et önüne geleceksin"
Korkut : "Gelsen ne olur sanki"
daha fazla açıklamıyım..
:queen::queen:
PAZAR GÜNÜ ONU BÜTÜN TELLERİ KOPTU HABERİN YOKMU SENİN :queen:
bu modeller böyle arada bir tel kopartıyor.. rengi öyle onun.. fabrika çıkışı..
