28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Niye bilmeyeyim len Siz kumda oynarken biz kız peşindeydik. :p

Korkut : "ya sen merter mc'e gel, biz yolu bilmiyoruz.."

Ben : "ya çok kolay ana yoldan dvm et sağda sefaköy tabelasından gir, girdikten sonra tekrar sefaköy tabelası var ordanda gir yolu takip et önüne geleceksin"

Korkut : "Gelsen ne olur sanki"

daha fazla açıklamıyım..

:queen::queen:
PAZAR GÜNÜ ONU BÜTÜN TELLERİ KOPTU HABERİN YOKMU SENİN :queen:

bu modeller böyle arada bir tel kopartıyor.. rengi öyle onun.. fabrika çıkışı..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
motoruna koy lazım eder..

untitled821999432d99988a0d6by.jpg


bilmem anlatabiliyormuyum ::139::

dip not : daha açıklayıcıda olabilirim istersen ::139::

bunlardan cok lazım olucak galiba:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------

Korkut : "ya sen merter mc'e gel, biz yolu bilmiyoruz.."

Ben : "ya çok kolay ana yoldan dvm et sağda sefaköy tabelasından gir, girdikten sonra tekrar sefaköy tabelası var ordanda gir yolu takip et önüne geleceksin"

Korkut : "Gelsen ne olur sanki"

daha fazla açıklamıyım..



bu modeller böyle arada bir tel kopartıyor.. rengi öyle onun.. fabrika çıkışı..

bibakör düğüm zamanı geldi arkadaşın bir daga koparmaz :wiinkk:
 
Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
363
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+5
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-Stubborn+1
80-ergün1968
81-Sultans


bizde geliyoruzzzzz:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:)
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+5
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-Stubborn+1
80-ergün1968
81-Sultans


bizde geliyoruzzzzz:cat:

iyiiyi baya oldu görüşmeyeli:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ben sefer tası getiricem aç aç fuarda dolanamam, bu kadar kişi gelirse aç kalırız.. :p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Mecidiyeköy civarından gelen arkadaşlarla saat 08:30 da şişli emniyet müdürlüğünün az ilersinde buluşup 08:45 de merterdeki Mc'e geçeceğiz bu civardan katılmak isteyen olursa buraya gelsinler yada bana cepten ulaşsınlar Cep:0543 694 4316 :cat:

arkana bine bilirmiyim yer varmııı:p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
debriyaj telini yeni değiştirdi, vites düşürünce aniden çekerse öne yığılırsınız gerçi senin için bi sorun olmaz diye tahmin ediyorum..

şöyle piknikte olucaktık ki doya doya yiyelim ızgaranın üstünden :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 ----------



sana duyurmak için yazdı zaten çilve yapıyor anlasana:queen:


ben ona demiştim zaten fazla zorlama kopar bu diye amaaa.....

dinleyen kim...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst