28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:
hadiyin listeyi yüz düz yapalım ve kitleyelim.... :D

zaten artı birleri de toplarsak yüz olur:)



01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+1
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61
76-funny SALİH+1
77-
78-
79-
80-
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
bnde birisıyle gelebilirim gıbı bırde şu biletler i ne yapcaz herhangi bir ücret varmı girerken
 
Katılım
22 Şub 2010
Mesajlar
88
giriş ücreti 25TL diye duydum :S doğruluk payını bilmiyorum. ben bugün motoru aldığım bayiden aldım birkaç bilet. arkadaşlar gelmezse kahvaltıda dağıtırım fazlalarını :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------

benim artılarım kesin olmadığı için birşey diyemiyorum. ama eğer eklemek gerekiyorsa +3 yazarmısınız. 3'ü garanti :) fazlası allah kerim...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+1
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-
79-
80-


yüzde 90 kahvaltıdayım, isim yazmadan gelirsek ayıp olur di mi :cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
evet parmakları görelim geri sayım başladı.fotograf makinaları hazırmı.son 4 günnn :p güzel mankenler yokmuş fuarda :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+1
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh :bounce:
79-
80-
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+1
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61
76-funny SALİH+1
77-emrmnd
78-
79-
80-


Hacıı ben bu listenin cıktısını alıp yoklama yapacam, gelmeyen olursa stand önünde falakaya yatırılacak:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+1
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-
80-
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
bu kadar kişiyi alacak kadar büyük mü orası ben tahminen biliyorum yerini ama hiç gitmedim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Mekana ben de ilk defa gitmiş olacağım. Eğer bu kadar kişi gidersek oraya kahvaltıdan ziyade düğün yemeği gibi birşey olur. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst