2700 km Çanakkale-Van Yolculuğum ve Fotoğraflar!

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
64
Motorla seyahat çok güzel bişi ben kendimi toparlayamıyorumki çıkıyım bi antalya istanbul yapsam çok hoş işte ama..
bikaç sorum olcak öncelikle yolculuk sırasında karşılaştığın en buyuk bikaç sorun nedir??
Bu bakımda fazla para alıyorlar dedin ne yapmak gerekiyor bunu denetlemek için?
Senin cbr ın arka tekerleği sanki normalden daha kalın gibi ayrıca eşyaları çok güzel yerleştirmişsin
birde vibrasyonu sorcam ne kadardı çok rahatsız oldunmu??
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
29
Honda CBR 125R birinci sayfasında cbr ile geziler bölümünde ilk link olarak bu gezi olduğu için insanlar ilk buraya bakıp yorum yapıyor olabilir bu yüzden bu topic hortlatma sayılmaz,misal ben bu topic sayesinde Honda CBR 125 almaya karar verdim,abimede helal olsun diyorum süper bi gezi yapmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hort da olsa yarım saattir hem okuyorum hem resimlere bakıyorum.... Gayet de keyif aldım... Tebrikler arkadaşım..Eğer bu yazdıklarımı okursan tabii.....
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
cidden abi helal olsun okadar yol yha insan tırsar biraz tek başına okadar yol dolaşmaya ama helal olsun cidden::biggrinn
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tırsar mı yahu profil resmine baksana adamın:mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Helal olsun hep yapmak istegim birsey boyle birsey nice kilometreler yapman dilegi ile
 

red

Katılım
6 May 2006
Mesajlar
169
abicim helal olsun cok saygı duydum benimde hedefimde böyle bir gezi var banada iyice ön ayak oldun cesaret verdin ... resimler ve paylasımlar cok güzel... eline saglık .. önemli olan altında ki motosiklet degil içindeki motosikletci ruhudur sende de bu ruhtan fazlasıyla var...
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
bende yazın nasip olursa böyle bir gezi düşünüyorum ellerıne saglık cok guzel bır gezı olmus daha once okumustum o zaman motorum yoktu cbr 125 almama
vesilede oldu denebilir bu topic
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
güzel gezi olmuş.misafir kalınacak yer olmasa,her otelde kalınabilirmi?yada çadır tavsiye edermisiniz?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çok güzel yol yapmışsınız, tebrikler. Fotoğraflar da çok iyi. Usta bir fotoğrafçının çektiği anlaşılıyor. Motorunuzla daha da gurur duyuyor olmalısınız. Ona da aferim.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
194
valla abi helal olsun bir şey diyemeyeceğim başka :)
ne diyim adam tüm tur etmiş memleketi keşke buralara da uğrasan da
görüşsek abi :) cbr 125 tutkunuyum bende alamadım yazın alacağım
valla 500 sayfa yazılmış cbr 125 için ara ara nereye kadar abi :)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
İnönü'den geçmişsiniz ama durmamışsınız oralarda, resim göremedim çünkü...Güzel bir yolculuk olmuş tebrik ederim.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Cesaretinden dolayı tebrik ederim. Askerliğimi yaptığım Van'a sayende bir kez daha gitmiş oldum. Merak ettiğim şu; Karayolunda ve otobanda trafiğe engel oluşturmadan yol alabilmek için hangi hızlarda seyir yaptın. İyi sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst