27 şubat,29 şubat ya da 1 mart streetball

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosikletlerden tanırsınız heralde :D
bu arada senden başka kimse bişey yazmıyo bakalım ne çıkcak bahtımıza.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
motosikletlerden tanırsınız heralde :D
bu arada senden başka kimse bişey yazmıyo bakalım ne çıkcak bahtımıza.

civciv yada kuş ertekile dinmeyenin haber olmadı sanırım daha ben yazdırdım adamların nickini ama :queen: hayırlısı

ugurtan da görmedi muhtemlen konuyu..

bi tanede bayan lisanslı basketbolcu arkadaşımızda vardı oda görmedi muhtemelen..

kısmet..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haber verelim
o bayan dediğn cezerye olmasın sakın.
halı saha olarak açtım konuyu street yapalım diye herkesin aklını çeldi :D
1 hafta öncesinde herkes tamam geliyorum ben bilmem ne dedi ama şimdi tık yok kimseden.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
valla ben yine de yanımda şort ayakkabı filan getiricem çok mecbur kalırsak fazla zorlamadan oynarım yani en azından denerim ama ben bu sakat bacakla gelirsem ve orda sap gibi kalırsam da ::evil:: Blmem anlatabildim mi :p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz 18de ordayız hadi mt yaaa ruhunuz ölmüş gelin iki ter atalım maksat muhabbet olsun topu şişirdim ayakkabımı sildim valla benden bukadar gelin gelin gelin bi badboy yazdı valla teke tek yapmıyalım hehe takımlar ben emre gizem _____ aral badboy ve badboyun arkadası hadii ekleriz daha gelin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahaha hemen adam almış herife bak.beni ellere vermiş kendi takımını kurmuş
neyse akşam bekleriz isim verenleri.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
haber verelim
o bayan dediğn cezerye olmasın sakın.
halı saha olarak açtım konuyu street yapalım diye herkesin aklını çeldi :D
1 hafta öncesinde herkes tamam geliyorum ben bilmem ne dedi ama şimdi tık yok kimseden.

huleyn manyakmısın sen ben badboy okangizemden başka kimse bişi yazmadıki dediğin gibi bişi olsun .. töbe yav antikamsımısın neisn..

cezerye meerye tanımam bilmem ben... başka biri benim dediğim..

1 lig oyuncusu :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya baya insan çıktı gelirim diye bak ilk sayfaya liste yaptım. neyse amaann gelen gelsin. çıkıyorum ben akşam görüşürüz.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
ya baya insan çıktı gelirim diye bak ilk sayfaya liste yaptım. neyse amaann gelen gelsin. çıkıyorum ben akşam görüşürüz.

gündüz vakti kafanın güzel olmasındna kuşkulanıyorum :cyclopsan:mrgreen:


1, HeadbaNgeR
2,okan
3,gizem
4,jackaan
5,pertekin
6,dinmeyen
7,exorcist
8,bad boy (partnerleri :D emre,semih,.)

ahanda liste...

pertekin gelemicek sol eli daha iyileşmemeiş dinmeyen barış abiye ulaşamadık..

onun dışında ben varım..

yani dinmeyen ve pertekini listeye ben eklettim.. bide kendim 3 mü ettik

okangizem, sen , badboy, 3 de siz 6 mı ettik bide jackaan 7

yani bu bıdı bıdı konuşan 4 ümüz dışında adını yazdıran bi jackan var ve sende karşıma geçmişi bayaa insan çıktı gelirim diyen diyosun ve mızmız çocuklar gibi ağlayıp gelen gelsin diye blöf çakıyosun
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
Biz şu anda çıkıyoruz mavi bir kanuni racer 200 var bizde malum benim motor birazcık hasta :) Zaten montumun halinden anlarsınız. Migrosun oraya geliyoruz. benim numaramm.. biz 3 kişiyiz
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz de 3 kişiydik fakat sizle oynarken haşat olmuş vaziyetteydik :D
inş daha snraki topuşmalarda sağlam oluruz
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ne oldu şimdi maçmı yaptınız sahilde?aslında bi halı saha maçı fena olmaz
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
Valla dün akşam sayımız azdı ama gelen arkadaşlar sağlam insanlardı ben busakat bacağımla gelip oynadım da siz gelmediniz ya harbi ayıp :farao: Arkadaşları harbiden haşat durumda yakaladık bundan sonra da böyle yapmayı düşünüyoruz :cherry: Onlar maç yaptıktan sonra gidicez bizim için rahat bi maç olucak şaka bi yana tekrar tşkler gelen arkadaşlara arada bir yapalım bunu :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz her zaman warız. naladığım kadarıyla siz de warsınız :)
burdan adam toplamaya kalıyo iş.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
valla burdakilerin hepsi yaşlanmış kimsenin spor yapmaya niyeti yok :farao:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
valla burdakilerin hepsi yaşlanmış kimsenin spor yapmaya niyeti yok :farao:

for example me :mrgreen:

valla beyler kusura bakmayın işten çıktığımda saat 7ydi..
eve gidip kıyafet alıp gelene kadar saat 8 i geçerdi katılım az zaten millet oynayıp gitmiş olur diye hiç gelmedim..
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
for example me :mrgreen:

valla beyler kusura bakmayın işten çıktığımda saat 7ydi..
eve gidip kıyafet alıp gelene kadar saat 8 i geçerdi katılım az zaten millet oynayıp gitmiş olur diye hiç gelmedim..


Bu geçerli bi sebep değil ben foruma cep telefonumu bile yazdım :farao: Ruhunuz yaşlanmış sizin :p Sakat bacakla oynadım valla o akşam tamam belki şu anda adım atarken büyük acılar çekiyor olabilirim ama en azından o akşam oynamış oldum :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Semihcan gitmedin mi? Yuuuh! :) :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst