26.11.2006 skooterle izmit sapanca adapazarı gezisi

Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
Dün sabah :queen:

ayhan (doganay)arkadaşımla (15 senelik) saat 10 da kartal,dan yola cıktık 2 skooterle izmit üzerinden tam öğle vaktı sapanca ya vardık şelale yanında foto çektik

buda ayhan arkadaşımın resimi



ben yine :cherry:

şimdide balık yemeye tesise giden asma kopruden geçıyorum

ayhan arkadaşımla alabalık yıyoruz kusura bakmayın canınız çekebilir ama herkese tavsiye ederim fiatda uygun serviste super balıkda lezzetli
hele kaşarlı alabalık süper :cat:


canlı canlı balıklar


ve tesisden ayrılıyoruz yenı rotamız sapanca gölu

tekrar yolacıktık busefer adapazarı merkezide gezdik ve dönuş zamanı

e5 den izmit istıkameti günbatımı resimlerimiz izmit merkezdende geçtık hatta meşhur pişmanıyede aldık :queen:


ve soooon gezi sona erdı çok güzel ve hoşbı gezı oldı 300 km yaptık hava soğuk olmasına ramen hiç etkilenmedık bu geziyi sizlerle paylaşmak istedim

saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst