- Katılım
- 18 Eki 2006
- Mesajlar
- 272
- Konu Yazar
- #1
Dün sabah :queen:
ayhan (doganay)arkadaşımla (15 senelik) saat 10 da kartal,dan yola cıktık 2 skooterle izmit üzerinden tam öğle vaktı sapanca ya vardık şelale yanında foto çektik

buda ayhan arkadaşımın resimi



ben yine :cherry:

şimdide balık yemeye tesise giden asma kopruden geçıyorum

ayhan arkadaşımla alabalık yıyoruz kusura bakmayın canınız çekebilir ama herkese tavsiye ederim fiatda uygun serviste super balıkda lezzetli
hele kaşarlı alabalık süper :cat:


canlı canlı balıklar


ve tesisden ayrılıyoruz yenı rotamız sapanca gölu

tekrar yolacıktık busefer adapazarı merkezide gezdik ve dönuş zamanı

e5 den izmit istıkameti günbatımı resimlerimiz izmit merkezdende geçtık hatta meşhur pişmanıyede aldık :queen:


ve soooon gezi sona erdı çok güzel ve hoşbı gezı oldı 300 km yaptık hava soğuk olmasına ramen hiç etkilenmedık bu geziyi sizlerle paylaşmak istedim
saygılar
ayhan (doganay)arkadaşımla (15 senelik) saat 10 da kartal,dan yola cıktık 2 skooterle izmit üzerinden tam öğle vaktı sapanca ya vardık şelale yanında foto çektik

buda ayhan arkadaşımın resimi



ben yine :cherry:

şimdide balık yemeye tesise giden asma kopruden geçıyorum

ayhan arkadaşımla alabalık yıyoruz kusura bakmayın canınız çekebilir ama herkese tavsiye ederim fiatda uygun serviste super balıkda lezzetli
hele kaşarlı alabalık süper :cat:


canlı canlı balıklar


ve tesisden ayrılıyoruz yenı rotamız sapanca gölu

tekrar yolacıktık busefer adapazarı merkezide gezdik ve dönuş zamanı

e5 den izmit istıkameti günbatımı resimlerimiz izmit merkezdende geçtık hatta meşhur pişmanıyede aldık :queen:


ve soooon gezi sona erdı çok güzel ve hoşbı gezı oldı 300 km yaptık hava soğuk olmasına ramen hiç etkilenmedık bu geziyi sizlerle paylaşmak istedim
saygılar