26.11.2006 [Adana MT] Karaisalı - Yerköprü Gezisi

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
:bounce:

Fevri umarim bu pazar gezide olursun. fazla ozletme kendini.

Ben de özledim yav 1 hafta gelmeyince eksiklik hissettim. Ama bundan sonra
İsteseniz de kurtulamazsınız benden.

Bu hafta da Sertaç yerine benim scooterla uğraşırız herhalde. Malum hala bulamadım aradığım motoru.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
AMİN!:)

Arkadaşlar tüm fotolar çok güzel çıkmış ellerinize sağlık..

hoşgeldin tamer abi :rendeer: hemen yakalarım plakandan :bounce:

Sertac haince izlendiğimi yeni fark ettim. bittiniz siz :mrgreen:

Resimler için sağol :rendeer:

kurtulamazsın elimden hasan abi, başka gezilerde mavi şimşeğinden daha fazla benzin içmeme izin vermezsen yayınlarım kamera arkalarını :queen:

erti' av peşinde 24saat:)Ah bide icratını görsek:)erti ile bnm su kenarındaki resimin arkasındaki kızı herkez tanımıştır sanırım:)

bu arada ertiyi kazların kovalamasından nden kimse bahsetmiyor:queen:

ertuğrul pazar günü çok enerjikti ya bütün gün kaz ve kızları kovalamakla geçti, ana gördüğüm kadarıyla geri dönüş sadece kazlardan oldu :wiinkk:

bu arada gezilerimize katılmak isteyen yeni arkadaşlara duyrulur (24 saat yol yardımı yapılırr ) hi hi hi

ertuğrul, abi tekrar tekrar çok teşekkürler yol yardımın için, kendini riske atıp çamur drifti yaptın motorumla, sana sewiyom! :p

bnmde katıldıgım en güzel geziydi:) zaten kaçına katıldım ki :p bende diyorum cemilin motoruda çook güzel çıkmış hae:p allah kaza bela wermez inş..
bu arada geziya renk katan sertaç kardeşimide her hafta görmek isityoruz

şımarıyorum ha :queen: isteyin yeter ben size çok renk katarım, azcık benzin içim kafam güzel olsun o zaman gökkuşağı gibi olurum alimallah :queen:

ii gezi olmus
neyse haftaya nereye gideceğimizi planlayalım insallah bir sorun cıkmasda bende gelebilirim özledim valla gezilerimizi
nerede o eski geziler :)
onur senin yolundayım abi sen regalinle karagölde endurance yapmıştın, tek diilsin artık bende scootrance'cıyım :p bu haftaki gezide kapışırız işallah...:)

Bu pazar ne taraf düşünüyorsunuz?

hakkaten varmı planı olan? hız ortalaması düşük bi yer olsa fevri & ben'de katılabiliriz, hız haricinde sorun yok dağ taş benim yerim :p

Ben de özledim yav 1 hafta gelmeyince eksiklik hissettim. Ama bundan sonra
İsteseniz de kurtulamazsınız benden.

Bu hafta da Sertaç yerine benim scooterla uğraşırız herhalde. Malum hala bulamadım aradığım motoru.

fevri bu haftaki gezide tanışırız inşallah, görüşmek üzere...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba herkese

kurtulamazsın elimden hasan abi, başka gezilerde mavi şimşeğinden daha fazla benzin içmeme izin vermezsen yayınlarım kamera arkalarını

Sertaç dizel motosiklet getirtiyorum. Gezilere bunla katılıcam. Anca motorin çekersin işine yararsa tabi hehe :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
valla arkadaşlar her gezimiz gibi buda booommbaa gibi düştü nete :)ben demiştim ama
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
image246dj9.jpg


İşte meraklı bir vatandaş. Karenin sol üst bölümünde bariz bir şekilde belli oluyor... :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Evet adam ilk defa motorcu görmüş gibi bakmış. Doğal karşılamak lazım. :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
evet tamir edildi korkmayın kimseye artcı olmam :)eger artcı olcak olursam ihale sende kalır haberin olsun:)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
abi yalannnnnnnnnnnnnnnn
erturulun motoru hala yatıyo:):):)
adam alıştı arkçı olmaya :))):)

bu arada sertaç bi tek bnm motordan benzin çekemedi:)
iyikide erturulu oguz abiyle beraber önden göndermişim:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ah ulem ben gelemedim bel ağrısından yatak döşek zıbarmıştım ama az kaldı yakında tekrar yeşil sahalara dönecem ozaman gezeriz cemil makine sana çok yakışmış allah kaza vermesin güle güle kullan muhteşem olmuş hasancım teşekkürler yine konuşturmuşsun gezi yazılarını sanada ayrıca teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@MoToR Teşekkürler abi. Seni aramızda görme umuduyla Pazar günü buluştuk ancak rahatsızlığın sebebiyle gelemedin. Tekrar geçmiş olsun diyorum.

Bu haftasonu gezisi ile ilgili duyuru yapıldı arkadaşlar. Duyurular bölümünde ayrıntılara ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Güzel bir gezi olmuş sizin arkadaşlar(çukurova motor sporları) bizim ilçeye(Reyhanlı) ya gelmişlerdi yenişehirde buluştuk sizi,kılıç balığını ve motorlu avukatı sorduk gelmemişsiniz .bugezi güzergahı adananın hangi istikametinden başlıyor adanaya kaç km yoldurumu nasıl enduro motorlamı yoksa tourıng motorlada gidilebilinirmi bilgilendirirseniz aynı güzergaha gitmek istiyoruz...selamlar
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
ah ulem ben gelemedim bel ağrısından yatak döşek zıbarmıştım ama az kaldı yakında tekrar yeşil sahalara dönecem ozaman gezeriz cemil makine sana çok yakışmış allah kaza vermesin güle güle kullan muhteşem olmuş hasancım teşekkürler yine konuşturmuşsun gezi yazılarını sanada ayrıca teşekkürler:rendeer:

cok sagol cengiz abi. en yakin zamanda iyilesip aramiza katilirsin insallah.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@haancolokefe

Yol Karaisalı içinden sonra bozuluyor. Ciddi bozuk yerlerde var. Bazen asfalta dönüyor. Eğer aynı yoldan geri dönmem derseniz diğer yol Karaisalı'na 12-13km kalana kadar stabilize. Touring altını vurmaz ancak lastiklerin durumuna birşey diyemem. Yolu bulmanız çok kolay. Karaisalı içinden Çatalan - Aladağ tarafına yöneldikten sonra köprüye varmadan sola giden yoldan çıkacaksınız. Sonra ilk aradan tekrar sola döndünüzmü Yerköprü yolundasınız.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Güzel bir gezi olmuş sizin arkadaşlar(çukurova motor sporları) bizim ilçeye(Reyhanlı) ya gelmişlerdi yenişehirde buluştuk sizi,kılıç balığını ve motorlu avukatı sorduk gelmemişsiniz .bugezi güzergahı adananın hangi istikametinden başlıyor adanaya kaç km yoldurumu nasıl enduro motorlamı yoksa tourıng motorlada gidilebilinirmi bilgilendirirseniz aynı güzergaha gitmek istiyoruz...selamlar

Merhaba kardeşlerimiz . Bizi unutmadığınızı duymak öylesine mutlu etti ki . Bu haftaki geziye mutlaka bekliyoruz . Görünüşe bakılırsa gezimiz festival havasında olacağa benziyor .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst