AMİN!
Arkadaşlar tüm fotolar çok güzel çıkmış ellerinize sağlık..
hoşgeldin tamer abi :rendeer: hemen yakalarım plakandan :bounce:
Sertac haince izlendiğimi yeni fark ettim. bittiniz siz :mrgreen:
Resimler için sağol :rendeer:
kurtulamazsın elimden hasan abi, başka gezilerde mavi şimşeğinden daha fazla benzin içmeme izin vermezsen yayınlarım kamera arkalarını :queen:
erti' av peşinde 24saat

Ah bide icratını görsek

erti ile bnm su kenarındaki resimin arkasındaki kızı herkez tanımıştır sanırım
bu arada ertiyi kazların kovalamasından nden kimse bahsetmiyor:queen:
ertuğrul pazar günü çok enerjikti ya bütün gün kaz ve kızları kovalamakla geçti, ana gördüğüm kadarıyla geri dönüş sadece kazlardan oldu :wiinkk:
bu arada gezilerimize katılmak isteyen yeni arkadaşlara duyrulur (24 saat yol yardımı yapılırr ) hi hi hi
ertuğrul, abi tekrar tekrar çok teşekkürler yol yardımın için, kendini riske atıp çamur drifti yaptın motorumla, sana sewiyom!
bnmde katıldıgım en güzel geziydi

zaten kaçına katıldım ki

bende diyorum cemilin motoruda çook güzel çıkmış hae

allah kaza bela wermez inş..
bu arada geziya renk katan sertaç kardeşimide her hafta görmek isityoruz
şımarıyorum ha :queen: isteyin yeter ben size çok renk katarım, azcık benzin içim kafam güzel olsun o zaman gökkuşağı gibi olurum alimallah :queen:
ii gezi olmus
neyse haftaya nereye gideceğimizi planlayalım insallah bir sorun cıkmasda bende gelebilirim özledim valla gezilerimizi
nerede o eski geziler
onur senin yolundayım abi sen regalinle karagölde endurance yapmıştın, tek diilsin artık bende scootrance'cıyım

bu haftaki gezide kapışırız işallah...
Bu pazar ne taraf düşünüyorsunuz?
hakkaten varmı planı olan? hız ortalaması düşük bi yer olsa fevri & ben'de katılabiliriz, hız haricinde sorun yok dağ taş benim yerim
Ben de özledim yav 1 hafta gelmeyince eksiklik hissettim. Ama bundan sonra
İsteseniz de kurtulamazsınız benden.
Bu hafta da Sertaç yerine benim scooterla uğraşırız herhalde. Malum hala bulamadım aradığım motoru.
fevri bu haftaki gezide tanışırız inşallah, görüşmek üzere...