250cc Supersport Motor (Kafam Çok Karıştı)

Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
Kafamda deli sorular... Kimse yol gösteren olmuyor, herkesin görüşü farklı tabii ki de yeni başlayacak birisiyim bu kadar kafa karıştırıcı olmayın lütfen.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Hakkaten 5 sayfa ne ya. Cbr 250 al beğenmezsen 2 günde satarsın ama beğeneceğine eminim. Cebere 250.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Çinlilerle karıştırdın galiba hiç stop etme sorunu yaşamadım İnazumaya 15 lira versem evin yolunu bulamam :queen: Siz doğru yoldasınız İnazumanıza devam ben 600 cc planı yapıyorum Ah şöyle 14.500 liram olsa :mrgreen:

haklısın bu motor sana gelmez bunu alıpta uzun süre sürecek zihniyet olmayıpta 7-10 yaşında bir makina alıp heves almak senın mantığınla çok örtüşüyor :queen: konuyu iyice saptırdın aman kime diyorum ki :p
birdaha inazumayı şu pacavrayla yan yana koyupta kıyaslamayın deli oluyorum :cherry: keyifli sürüşler:flower:
 
Katılım
25 Ağu 2015
Mesajlar
15
Oncelikle satarken cok zarar etmeyecegin bir arac almayi dusun. Sadece motosiklet degil tum araclar icin gecerli. Bajaj, Hindistan mali dunyada hicbir piyasasi veya one cikan bir yani olmayan bir motosiklet. Benim tavsiyem guvenilir bir japon motor alman daha mantikli. Kesinlikle aceleci davranma. Parani hazirla, hergun internetten, oradan buradan kontrol et ve temiz bir tane buldugunda parayi bas ve al. Koruma demiri vs tak ve gonul rahatligiyla yillarca kullan. Motorun bakimlarini vs zamininda yaptigin ve duzgun kullandigin surece cok zarar etmeden satip bir ust klasman bir baska motora gecis yapabilirsin. Motosiklet dunyamiza hosgeldin!

Amerika'dan ve tum dunyadan gorsel, teknik ve detayli bilgi edinmek icin yeni actigimiz Youtube kanalimiza uye olun. Haftalar ilerledikce anlatimli ve uygulamali teknik egitim, bakim ve onarim videolarimizi paylasak ve akillara takilan sorulari yanitlayacagiz.

Dogustan Motorcu ilk video linki:
https://youtu.be/ibKtEv1ZOug
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Kafamda deli sorular... Kimse yol gösteren olmuyor, herkesin görüşü farklı tabii ki de yeni başlayacak birisiyim bu kadar kafa karıştırıcı olmayın lütfen.

En kötü karar kararsızlıktan iyidir. Takma bu kadar gir malum siteye bütçene uygun içine sinen bi tanesini al. Her motor kul yapımı hepsinin artısı eksisi var, ilk önce geçmişini bildiğin motorlara yönel sonra zaten hislerin seni yönlendirecektir. Kar yapcam kolay satcam parça bulcam derken yaşadığın strese değmez. Eğer bu motorlardan biri hepsinden her konuda iyi olsaydı zaten sadece o motor olurdu piyasada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

Ayrıca er6n 160 dan sonra tıkanır diyen inazumacıya burdan selam gönderiyorum
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
En kötü karar kararsızlıktan iyidir. Takma bu kadar gir malum siteye bütçene uygun içine sinen bi tanesini al. Her motor kul yapımı hepsinin artısı eksisi var, ilk önce geçmişini bildiğin motorlara yönel sonra zaten hislerin seni yönlendirecektir. Kar yapcam kolay satcam parça bulcam derken yaşadığın strese değmez. Eğer bu motorlardan biri hepsinden her konuda iyi olsaydı zaten sadece o motor olurdu piyasada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

Ayrıca er6n 160 dan sonra tıkanır diyen inazumacıya burdan selam gönderiyorum

Vallahi çok haklısın. CBR250 den yana kullanıyorum tercihimi. Temizini bulduğum gibi de alacağım :)
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Ne oldu drayke durduk yere boşça muhabbaet yapıyodun az önce aklınca beni sinir edeceğini sanıyordun ne gerek duydun bana sarmaya ben sana bişey dedimmi son dönemde geldin iliştin böyle oynarsan seninlede oynarlar benle oynama yoksa seninle güzel oynayacağım ben sana söyleyiyim tartışmayı sen başlattın bu sayfada gerekli yorumunu yap çık ne alıntı yapıp mesajımı beni karşına alıyorsun çamur at izi kalsın inazumaya laf yok senin basit motorundanda çok var bu ülkede merak etme hadi git başkasını bul onla oyna bana ilişme pişman olursun bak bu seferkinde sen yaptın durduk yere haksız boş yorum yaparak sonra bizi kötülüyorsun senin doktora gitmene gerek yok doktor dediki onu bırakın kendi haline ne yaptığını ne dediğini bilmez o dedi.

çoluk çocuk yav. hadi git kumda oyna bugün hava güneşli
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
''Ayrıca er6n 160 dan sonra tıkanır diyen inazumacıya burdan selam gönderiyorum''

er6 200'ü rahat görüyor diye biliyorum! Youtubeda videoları vardı galiba sonuçta 650 cc makina :cat:
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
''Ayrıca er6n 160 dan sonra tıkanır diyen inazumacıya burdan selam gönderiyorum''

er6 200'ü rahat görüyor diye biliyorum! Youtubeda videoları vardı galiba sonuçta 650 cc makina :cat:

Er6n deki apachiyi kes,xj6 200 le giderken sagindan akip gidiyor.
https://youtu.be/Vc8rkCHdwTA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst