250cc Supersport Motor (Kafam Çok Karıştı)

Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
İnazumaya hızlı diyenleri de gördü bu gözler , 183 kg hantal ağır makinaya hızlı diyenleri dikkate almayın bence.
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
İnazumayı da çıkardım. Şimdi aklımda CBR250R Ninja 250r ve 250Sl var. :) Mutlu sona yavaş yavaş yaklaşıyorum :)
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
İnazumayı da çıkardım. Şimdi aklımda CBR250R Ninja 250r ve 250Sl var. :) Mutlu sona yavaş yavaş yaklaşıyorum :)

Cbr de olabilir,honda servis ve yedek parca agi olarak daha yaygindir. Lakin kalite olarak ninja 250 diyorum yinede :)
250Sl butceni asar ve tasarim olarak cok kucuk,10 bine temiz ninja bulursun.
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
Cbr de olabilir,honda servis ve yedek parca agi olarak daha yaygindir. Lakin kalite olarak ninja 250 diyorum yinede :)
250Sl butceni asar ve tasarim olarak cok kucuk,10 bine temiz ninja bulursun.

Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Fakat sormam gereken birşey var. Ninja yedek parça fiyatları olarak nasıldır?




Ahah teşekkür ederim YBR'nin tasarımını sevemedim bir :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Senin bütcene ve aradığın kritere uyan motor ninja 250 dir. Temiz bulursan al memnun kalırsın.
İnazuma ve pulsar commuter naked tarzıdır. İnazuma rahattır konforludur lakin yakıtı 250 cc lerden fazladır ve parçaları aşırı pahalıdır ,düşürdün yatırdın biyere vurdun toparlamak için bir kaç aylık maaşını vermen lazım.Pulsar fiyatı uygun ekonomik motor lakin kalite olarak pek güven vermiyor.

Inazuma'nın parçası pahalı olduğu gerekçesiyle Kawasaki mi öneriyorsunuz ? :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
200 kilo 4-5,,5 litre yakan 250 ccyi kapımın önüne koymam ccc :)


1.senın teknik bilgiden haberin yok :mrgreen
2.bende ucuz olsun diye türlü türlü sorun yaşamayı ve katite düşüklüğünden dolayı gönül rahatlığıyla motoruma binemiceksem kapının önüne değil arkadaşımda olsa aman ben senle gelmiyeyim yolda istop eder hayatım bukadar ucuz değil diye yanından geçmezdim :queen:






Kullandınız mı?

sana şöyle söyleyeyim inazumayı almadan önce ucuz diye pulsar almaya gittiğimde almadan dönmüştüm :mrgreen: kimseyi kırmak ya da motoru kötülemek için demiyorum ama maddi imkan varken iki gün sonra çöp olacak birşeyide almam sonucta asıl para kolay kazanılmıyor.marmaris gibi bir yerde pulsarı ilk çıktığı günden beridir kimse bayiliğini bile almadı :)




sonucta fanatiklik yapmasın kimse 3 kuruşa 5 köfte yok ben burada arkadaşa yol gösterdim zaten son yazdığından anlaşılan o ki naked tarzı ona göre değil
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Abi alınmak olmasın sakın da eşiniz de sizin gibi 100 kilo üzerinde ise 250cc herhangi bir motosiklet hacmi ve torku itibari ile zorlanabilir.

Tabi ki taşır hepsi, yokuşta Inazuma'ya eklenen koruma demiri çantalar vs. ile performans düşer sadece.

Yine de sırf bu neden için daha büyük motosiklet alınmaz. Inazuma bana göre işçilik ve malzeme kalitesi açısından en iyi motosiklet yukarıda sayılanlar içinde.

Dostum sende Inazuma vardı yanlış hatırlamıyorsam. Şu an satışta yazmışsın. Yanlış anlama da madem bu kadar iyi motor, neden satıyorsun?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Dostum sende Inazuma vardı yanlış hatırlamıyorsam. Şu an satışta yazmışsın. Yanlış anlama da madem bu kadar iyi motor, neden satıyorsun?

hocam kusura bakma ama bu soru bana o kadar saçma geliyor ki.
iyi olan bişi satılmaz diye bir kaide mi var?
asıl iyi olan malzeme satılır.
alırsın, kullanırsın, tadını çıkarırsın, sonra başka bir malı kullanmak için elindekini satabilirsin.
ya da paraya ihtiyacın olur yine satarsın.
aman bu motor çok iyi ben bunu satmayayım, atayım garajda küflensin mi diyecez illa ki?
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
1.senın teknik bilgiden haberin yok :mrgreen
2.bende ucuz olsun diye türlü türlü sorun yaşamayı ve katite düşüklüğünden dolayı gönül rahatlığıyla motoruma binemiceksem kapının önüne değil arkadaşımda olsa aman ben senle gelmiyeyim yolda istop eder hayatım bukadar ucuz değil diye yanından geçmezdim :queen:








sana şöyle söyleyeyim inazumayı almadan önce ucuz diye pulsar almaya gittiğimde almadan dönmüştüm :mrgreen: kimseyi kırmak ya da motoru kötülemek için demiyorum ama maddi imkan varken iki gün sonra çöp olacak birşeyide almam sonucta asıl para kolay kazanılmıyor.marmaris gibi bir yerde pulsarı ilk çıktığı günden beridir kimse bayiliğini bile almadı :)




sonucta fanatiklik yapmasın kimse 3 kuruşa 5 köfte yok ben burada arkadaşa yol gösterdim zaten son yazdığından anlaşılan o ki naked tarzı ona göre değil

Çinlilerle karıştırdın galiba hiç stop etme sorunu yaşamadım İnazumaya 15 lira versem evin yolunu bulamam :queen: Siz doğru yoldasınız İnazumanıza devam ben 600 cc planı yapıyorum Ah şöyle 14.500 liram olsa :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Dostum sende Inazuma vardı yanlış hatırlamıyorsam. Şu an satışta yazmışsın. Yanlış anlama da madem bu kadar iyi motor, neden satıyorsun?

Hocam şöyle söyleyeyim hiç bir motosikletimi tirink para verip alamadım kredi ile bütçemin el verdiği en iyi motosikleti almaya çalıştım. Az çok anlamışsındır ama yine de detaya gireyim, 3 senedir çalıştığım işyerim devroluyor ve yeni yönetimin benimle çalışıp çalışmayacağı belli değil.

Kalan kredilerimi sen ödeyeceksen hesap numaramı yazayım :)

Inazuma şu an 22binde, Nisan ayında 14binde iken almıştım ve iddia ediyorum bu motosiklet sadece periyodik bakımlarla 200bin km.çevirir :) İşlerim hallolur da kazasız belasız sürmeye devam edersem görüşlerimi yazmaya devam ederim zaten.

Ha bir de LynxMaster arkadaşın dediği gibi bir zamanlar ulan ben bunu nasıl süreceğim dediğiniz motor 15bin km.sonra "gitmiyor lan bu" tadı verir siz de bilirsiniz.

Benim anlamadığım bu konuya kullanıcılar kendi sürdükleri motosikletlerin yorumlarıyla önerileride bulunuyor niye bu gibi konularda Pulsar-Inazuma atışması oluyor anlamıyorum. Bir de r25-ninja300 meselesi var. YBR-CBF-TVS bitti bu başladı anasını satayım
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Inazuma'nın parçası pahalı olduğu gerekçesiyle Kawasaki mi öneriyorsunuz ? :)

250 cc muadillerinin icinde en kalin yedek parca fiyatli olan inazumadir. Sakin ola naked ciplak diyerek masrafsiz olur ninja 250 nin 2 granaji var diye cok masraf acar gibi varsayimlar ortaya atanlardan olmayin. Belgeleriyle ispatlarim inazumanin parca liste ffiyatlarini.
Hem safkan made in japon varken cin uretimi inazumayi kim ne yapsin. Dipnot: 2 side cift silindir,inazuma obez oglanlar gibi hem cok yiyor hemde hic gidemiyor. Ninja r25 onu tahtindan edene kadar bu kategorinin krali idi. Basinca gider ortalama 4-4,5 litre yakitiyla kullaniciyida uzmezdi. Inazuma forunlarina bakin birde bir depoya 250 km gidebildim diye feryat edenlerle dolu. Biraz sagduyunun sesine ve reel gerceklere kulak veren insan ne alacagini yada almayacagini cok iyi bilir :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
250 cc muadillerinin icinde en kalin yedek parca fiyatli olan inazumadir. Sakin ola naked ciplak diyerek masrafsiz olur ninja 250 nin 2 granaji var diye cok masraf acar gibi varsayimlar ortaya atanlardan olmayin. Belgeleriyle ispatlarim inazumanin parca liste ffiyatlarini.
Hem safkan made in japon varken cin uretimi inazumayi kim ne yapsin. Dipnot: 2 side cift silindir,inazuma obez oglanlar gibi hem cok yiyor hemde hic gidemiyor. Ninja r25 onu tahtindan edene kadar bu kategorinin krali idi. Basinca gider ortalama 4-4,5 litre yakitiyla kullaniciyida uzmezdi. Inazuma forunlarina bakin birde bir depoya 250 km gidebildim diye feryat edenlerle dolu. Biraz sagduyunun sesine ve reel gerceklere kulak veren insan ne alacagini yada almayacagini cok iyi bilir :)

Bir dakika önce ne yazmıştım, yine aynı şey oldu.

Hocam ben Inazuma vs Ninja kıyaslaması yapın demedim ki, o kadar analize girmişsiniz.

Kawasaki'nin servis bakımları da, yedek parça maliyeti de pahalı. Derdim grenaj da değil. Girin bakın forumlara millet ne paralar vermiş periyodik bakımlar için. Ben servise gitmiyorum , yarı yarıya ucuza geliyor o da benim kararım. Kawasaki'nin Suzuki'den aşağı kalır yanı yok demeye çalışıyorum hatta eline su dökemez kimse Kawa'nın.

Bunların hepsi geçiş motosikleti ben SL'e 10bin bile vermem, siz bayılırsınız buna bir şey diyemem.

Şunu da ekleyeyim Cbr250 12bin , Inazuma 8bin kmdir sürüyorum, bırakın da görüşlerimi yazayım. Reel gerçeklere alacak adam karar versin
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Bir dakika önce ne yazmıştım, yine aynı şey oldu.

Hocam ben Inazuma vs Ninja kıyaslaması yapın demedim ki, o kadar analize girmişsiniz.

Kawasaki'nin servis bakımları da, yedek parça maliyeti de pahalı. Derdim grenaj da değil. Girin bakın forumlara millet ne paralar vermiş periyodik bakımlar için. Ben servise gitmiyorum , yarı yarıya ucuza geliyor o da benim kararım. Kawasaki'nin Suzuki'den aşağı kalır yanı yok demeye çalışıyorum hatta eline su dökemez kimse Kawa'nın.

Bunların hepsi geçiş motosikleti ben SL'e 10bin bile vermem, siz bayılırsınız buna bir şey diyemem.

Şunu da ekleyeyim Cbr250 12bin , Inazuma 8bin kmdir sürüyorum, bırakın da görüşlerimi yazayım. Reel gerçeklere alacak adam karar versin

E iyi de adam inazuma parça fiyatları daha yüksek belgelerim demiş , sizin dediğinize karşı argüman koymuş zaten. Analizi yapan siz olmuyor musnuz burada ?
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Bir dakika önce ne yazmıştım, yine aynı şey oldu.

Hocam ben Inazuma vs Ninja kıyaslaması yapın demedim ki, o kadar analize girmişsiniz.

Kawasaki'nin servis bakımları da, yedek parça maliyeti de pahalı. Derdim grenaj da değil. Girin bakın forumlara millet ne paralar vermiş periyodik bakımlar için. Ben servise gitmiyorum , yarı yarıya ucuza geliyor o da benim kararım. Kawasaki'nin Suzuki'den aşağı kalır yanı yok demeye çalışıyorum hatta eline su dökemez kimse Kawa'nın.

Bunların hepsi geçiş motosikleti ben SL'e 10bin bile vermem, siz bayılırsınız buna bir şey diyemem.

Şunu da ekleyeyim Cbr250 12bin , Inazuma 8bin kmdir sürüyorum, bırakın da görüşlerimi yazayım. Reel gerçeklere alacak adam karar versin

Eyvallah hocam,sıkıntı yok dileyen dilediğini alabilir.Cbr 250-inazuma-ninja250-sym wolf-ybr 250-bunların hepsini bilen kullanan olarak yazdım zaten. Lakin benim bahsettiğim yeni kasa sl250 değil eski ninja 250.
Servis ve yedek parça konusunda doğrudur 3 aşşağı 5 yukarı yakın birbirine lakin en yakın arkadaşlarımdan tanıdık servislerden biliyorum suzuki daha acımasız bu konuda,kaza yapan arkadaşımıza 12 binlira masraf çıkartmışlardı motorun sıfırı 125000 tl iken :D yedek parca ve servis ağı yaygın ona kimse bir şey diyemez.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Senin bütcene ve aradığın kritere uyan motor ninja 250 dir. Temiz bulursan al memnun kalırsın.
İnazuma ve pulsar commuter naked tarzıdır. İnazuma rahattır konforludur lakin yakıtı 250 cc lerden fazladır ve parçaları aşırı pahalıdır ,düşürdün yatırdın biyere vurdun toparlamak için bir kaç aylık maaşını vermen lazım.Pulsar fiyatı uygun ekonomik motor lakin kalite olarak pek güven vermiyor.

250 cc muadillerinin icinde en kalin yedek parca fiyatli olan inazumadir. Sakin ola naked ciplak diyerek masrafsiz olur ninja 250 nin 2 granaji var diye cok masraf acar gibi varsayimlar ortaya atanlardan olmayin. Belgeleriyle ispatlarim inazumanin parca liste ffiyatlarini.
Hem safkan made in japon varken cin uretimi inazumayi kim ne yapsin. Dipnot: 2 side cift silindir,inazuma obez oglanlar gibi hem cok yiyor hemde hic gidemiyor. Ninja r25 onu tahtindan edene kadar bu kategorinin krali idi. Basinca gider ortalama 4-4,5 litre yakitiyla kullaniciyida uzmezdi. Inazuma forunlarina bakin birde bir depoya 250 km gidebildim diye feryat edenlerle dolu. Biraz sagduyunun sesine ve reel gerceklere kulak veren insan ne alacagini yada almayacagini cok iyi bilir :)

E iyi de adam inazuma parça fiyatları daha yüksek belgelerim demiş , sizin dediğinize karşı argüman koymuş zaten. Analizi yapan siz olmuyor musnuz burada ?

İsterseniz bu sayfadaki yorumlarımı ve önceki sayfaları yeniden okuyun.

Arkadaşa "Suzuki'nin yedek parçaları pahalı olduğu" gerekçesiyle Ninja önerilince Kawasaki'nin de aşağı kalır yanı yok dedim, çünkü sadece yedek parça fiyatı yönünden olayı ele alıyoruz. Performans, yakıt, ağırlık kıyaslaması yapan ben değilim.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
250 cc muadillerinin icinde en kalin yedek parca fiyatli olan inazumadir. Sakin ola naked ciplak diyerek masrafsiz olur ninja 250 nin 2 granaji var diye cok masraf acar gibi varsayimlar ortaya atanlardan olmayin. Belgeleriyle ispatlarim inazumanin parca liste ffiyatlarini.
Hem safkan made in japon varken cin uretimi inazumayi kim ne yapsin. Dipnot: 2 side cift silindir,inazuma obez oglanlar gibi hem cok yiyor hemde hic gidemiyor. Ninja r25 onu tahtindan edene kadar bu kategorinin krali idi. Basinca gider ortalama 4-4,5 litre yakitiyla kullaniciyida uzmezdi. Inazuma forunlarina bakin birde bir depoya 250 km gidebildim diye feryat edenlerle dolu. Biraz sagduyunun sesine ve reel gerceklere kulak veren insan ne alacagini yada almayacagini cok iyi bilir :)



Usta saf kan japon dediğiniz hangi marka ve hangi model?:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

Usta saf kan japon dediğiniz hangi marka ve hangi model?:silent:

Kimse cavap yazmamış biraz araştırdım sanırım orjinal japon derken KAWASAKİ markasını ve modellerini kastediyorlar
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Usta saf kan japon dediğiniz hangi marka ve hangi model?:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------



Kimse cavap yazmamış biraz araştırdım sanırım orjinal japon derken KAWASAKİ markasını ve modellerini kastediyorlar

hepsinin şase üzerinde yazıyor kardeşim made in (....) ne olduğunu :D
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Ben sana 3 sayfayı özetleyim.
1- Pulsar geç, alır almaz dökülüyor, sürekli stop ediyor hatta rivayetlere göre stop durumunda bile stop ettiği söyleniyor. Şaşılacak bir konuda adamlar nasıl güvenip balkan turuna çıkıyor anlamadım. Ben pek anlamıyorum daha 2800 km kullandım herhalde 2801 dökülür :D
2-inazuma geç, çok ağır ben diyim 200kg sen de 500kg çok ağır. 4lt -5 lt yakıyormuş 10 Lt yakar . grenajlı olanı al en ucuzu o 16.000 TL 600-700 lastik masrafı 600-700 plaka ruhsat.
3-ninja 250 ( çift silindir.) iyidir herhalde. kamyon gösgersi var as 950 sürüyormuşsun hissi veriyor. ama grenajları kırma motoru satsan yaptıramazsın.
4-Yzf 25 r paran varsa al bu inazumadan ucuz, şekilde ama dikkat et buji yakan vardı forumda sonra blok, silindir,piston değiştirirsin. Birde alırken suratsız tok satıcılardan al adamlar ister al ister alma kafasında biraz kazansınlar.
5- ninja 250sl , z250sl bunu hiç alma yzf 25r den Honda cbr 250r ucuz 28 beygir. pahalı bunun yedek parçası yılda 3-4 düşürsen tamam motoru satsan maliyeti karşılayamzsın.
6-Duke 200-duke 250 Bunuda alma ön amortisör keçesi yırtılıyormuş Ktm kim oluyor zaten ha bu arada Duke 250 çok ucuz 16.000 TL :D

4- Honda cbr 250 r o bu süper zam üstüne zam yiyor ama teknoloji aynı. 14.500 alırsın 700-800 lastik 600-700 ''0'' masrafı oh yemede yanında yat
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst