- Katılım
- 17 Haz 2014
- Mesajlar
- 1,047
İnazumaya hızlı diyenleri de gördü bu gözler , 183 kg hantal ağır makinaya hızlı diyenleri dikkate almayın bence.
İnazumayı da çıkardım. Şimdi aklımda CBR250R Ninja 250r ve 250Sl var.Mutlu sona yavaş yavaş yaklaşıyorum
![]()
Cbr de olabilir,honda servis ve yedek parca agi olarak daha yaygindir. Lakin kalite olarak ninja 250 diyorum yinede
250Sl butceni asar ve tasarim olarak cok kucuk,10 bine temiz ninja bulursun.
Ybr verem sana![]()
Senin bütcene ve aradığın kritere uyan motor ninja 250 dir. Temiz bulursan al memnun kalırsın.
İnazuma ve pulsar commuter naked tarzıdır. İnazuma rahattır konforludur lakin yakıtı 250 cc lerden fazladır ve parçaları aşırı pahalıdır ,düşürdün yatırdın biyere vurdun toparlamak için bir kaç aylık maaşını vermen lazım.Pulsar fiyatı uygun ekonomik motor lakin kalite olarak pek güven vermiyor.
200 kilo 4-5,,5 litre yakan 250 ccyi kapımın önüne koymam ccc![]()
Kullandınız mı?
Abi alınmak olmasın sakın da eşiniz de sizin gibi 100 kilo üzerinde ise 250cc herhangi bir motosiklet hacmi ve torku itibari ile zorlanabilir.
Tabi ki taşır hepsi, yokuşta Inazuma'ya eklenen koruma demiri çantalar vs. ile performans düşer sadece.
Yine de sırf bu neden için daha büyük motosiklet alınmaz. Inazuma bana göre işçilik ve malzeme kalitesi açısından en iyi motosiklet yukarıda sayılanlar içinde.
Dostum sende Inazuma vardı yanlış hatırlamıyorsam. Şu an satışta yazmışsın. Yanlış anlama da madem bu kadar iyi motor, neden satıyorsun?
1.senın teknik bilgiden haberin yok :mrgreen
2.bende ucuz olsun diye türlü türlü sorun yaşamayı ve katite düşüklüğünden dolayı gönül rahatlığıyla motoruma binemiceksem kapının önüne değil arkadaşımda olsa aman ben senle gelmiyeyim yolda istop eder hayatım bukadar ucuz değil diye yanından geçmezdim :queen:
sana şöyle söyleyeyim inazumayı almadan önce ucuz diye pulsar almaya gittiğimde almadan dönmüştüm :mrgreen: kimseyi kırmak ya da motoru kötülemek için demiyorum ama maddi imkan varken iki gün sonra çöp olacak birşeyide almam sonucta asıl para kolay kazanılmıyor.marmaris gibi bir yerde pulsarı ilk çıktığı günden beridir kimse bayiliğini bile almadı![]()
sonucta fanatiklik yapmasın kimse 3 kuruşa 5 köfte yok ben burada arkadaşa yol gösterdim zaten son yazdığından anlaşılan o ki naked tarzı ona göre değil
Dostum sende Inazuma vardı yanlış hatırlamıyorsam. Şu an satışta yazmışsın. Yanlış anlama da madem bu kadar iyi motor, neden satıyorsun?
Inazuma'nın parçası pahalı olduğu gerekçesiyle Kawasaki mi öneriyorsunuz ?![]()
250 cc muadillerinin icinde en kalin yedek parca fiyatli olan inazumadir. Sakin ola naked ciplak diyerek masrafsiz olur ninja 250 nin 2 granaji var diye cok masraf acar gibi varsayimlar ortaya atanlardan olmayin. Belgeleriyle ispatlarim inazumanin parca liste ffiyatlarini.
Hem safkan made in japon varken cin uretimi inazumayi kim ne yapsin. Dipnot: 2 side cift silindir,inazuma obez oglanlar gibi hem cok yiyor hemde hic gidemiyor. Ninja r25 onu tahtindan edene kadar bu kategorinin krali idi. Basinca gider ortalama 4-4,5 litre yakitiyla kullaniciyida uzmezdi. Inazuma forunlarina bakin birde bir depoya 250 km gidebildim diye feryat edenlerle dolu. Biraz sagduyunun sesine ve reel gerceklere kulak veren insan ne alacagini yada almayacagini cok iyi bilir![]()
Bir dakika önce ne yazmıştım, yine aynı şey oldu.
Hocam ben Inazuma vs Ninja kıyaslaması yapın demedim ki, o kadar analize girmişsiniz.
Kawasaki'nin servis bakımları da, yedek parça maliyeti de pahalı. Derdim grenaj da değil. Girin bakın forumlara millet ne paralar vermiş periyodik bakımlar için. Ben servise gitmiyorum , yarı yarıya ucuza geliyor o da benim kararım. Kawasaki'nin Suzuki'den aşağı kalır yanı yok demeye çalışıyorum hatta eline su dökemez kimse Kawa'nın.
Bunların hepsi geçiş motosikleti ben SL'e 10bin bile vermem, siz bayılırsınız buna bir şey diyemem.
Şunu da ekleyeyim Cbr250 12bin , Inazuma 8bin kmdir sürüyorum, bırakın da görüşlerimi yazayım. Reel gerçeklere alacak adam karar versin
Bir dakika önce ne yazmıştım, yine aynı şey oldu.
Hocam ben Inazuma vs Ninja kıyaslaması yapın demedim ki, o kadar analize girmişsiniz.
Kawasaki'nin servis bakımları da, yedek parça maliyeti de pahalı. Derdim grenaj da değil. Girin bakın forumlara millet ne paralar vermiş periyodik bakımlar için. Ben servise gitmiyorum , yarı yarıya ucuza geliyor o da benim kararım. Kawasaki'nin Suzuki'den aşağı kalır yanı yok demeye çalışıyorum hatta eline su dökemez kimse Kawa'nın.
Bunların hepsi geçiş motosikleti ben SL'e 10bin bile vermem, siz bayılırsınız buna bir şey diyemem.
Şunu da ekleyeyim Cbr250 12bin , Inazuma 8bin kmdir sürüyorum, bırakın da görüşlerimi yazayım. Reel gerçeklere alacak adam karar versin
Senin bütcene ve aradığın kritere uyan motor ninja 250 dir. Temiz bulursan al memnun kalırsın.
İnazuma ve pulsar commuter naked tarzıdır. İnazuma rahattır konforludur lakin yakıtı 250 cc lerden fazladır ve parçaları aşırı pahalıdır ,düşürdün yatırdın biyere vurdun toparlamak için bir kaç aylık maaşını vermen lazım.Pulsar fiyatı uygun ekonomik motor lakin kalite olarak pek güven vermiyor.
250 cc muadillerinin icinde en kalin yedek parca fiyatli olan inazumadir. Sakin ola naked ciplak diyerek masrafsiz olur ninja 250 nin 2 granaji var diye cok masraf acar gibi varsayimlar ortaya atanlardan olmayin. Belgeleriyle ispatlarim inazumanin parca liste ffiyatlarini.
Hem safkan made in japon varken cin uretimi inazumayi kim ne yapsin. Dipnot: 2 side cift silindir,inazuma obez oglanlar gibi hem cok yiyor hemde hic gidemiyor. Ninja r25 onu tahtindan edene kadar bu kategorinin krali idi. Basinca gider ortalama 4-4,5 litre yakitiyla kullaniciyida uzmezdi. Inazuma forunlarina bakin birde bir depoya 250 km gidebildim diye feryat edenlerle dolu. Biraz sagduyunun sesine ve reel gerceklere kulak veren insan ne alacagini yada almayacagini cok iyi bilir![]()
E iyi de adam inazuma parça fiyatları daha yüksek belgelerim demiş , sizin dediğinize karşı argüman koymuş zaten. Analizi yapan siz olmuyor musnuz burada ?
250 cc muadillerinin icinde en kalin yedek parca fiyatli olan inazumadir. Sakin ola naked ciplak diyerek masrafsiz olur ninja 250 nin 2 granaji var diye cok masraf acar gibi varsayimlar ortaya atanlardan olmayin. Belgeleriyle ispatlarim inazumanin parca liste ffiyatlarini.
Hem safkan made in japon varken cin uretimi inazumayi kim ne yapsin. Dipnot: 2 side cift silindir,inazuma obez oglanlar gibi hem cok yiyor hemde hic gidemiyor. Ninja r25 onu tahtindan edene kadar bu kategorinin krali idi. Basinca gider ortalama 4-4,5 litre yakitiyla kullaniciyida uzmezdi. Inazuma forunlarina bakin birde bir depoya 250 km gidebildim diye feryat edenlerle dolu. Biraz sagduyunun sesine ve reel gerceklere kulak veren insan ne alacagini yada almayacagini cok iyi bilir![]()
Usta saf kan japon dediğiniz hangi marka ve hangi model?:silent:
Usta saf kan japon dediğiniz hangi marka ve hangi model?:silent:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
Kimse cavap yazmamış biraz araştırdım sanırım orjinal japon derken KAWASAKİ markasını ve modellerini kastediyorlar