- Konu Yazar
- #1
Çok fazla olmasada 5 - 6 yıldır motor kullanıyorum.
Sadece ulaşım - zevk olarak değil mesleki anlamdada motoru seçmişimdir
Bu güne kadar hiç mobilet tarzı motor kullanmadım kullanamadım el debriyaja alışmış herbindiğimde düştüm
YBR 125 - CBR 125 - 150 model motorlar kullandım ama yetmiyor artık sanırım..Evet evet yetmiyor artık aynalarım kapanmadan 140 ı geçmek istiyorum..
Aklımda 250cc bi kaç motor var bana yardımcı olmanızı istiyorum
Kawasaki ZZR 250
Honda CBR 250
Kanuni ST 250 (2007 üstü )
Hyosung 250 (2003 - 2007)
Bunlar arasında cizgisi en çok hoşuma giden ve bana uygun bir fiyatı olan hyosung yani kanun St (2007 de kanuni ile birleşmişler yeni oalrak ekran ve enjeksiyon eklenmiş)
Sizlerden yorum bekliyorum özellikle dedigim markalar hakkında kullanıcı iseniz buna muhtacım diyebilirim
Şimdiden teşekkür ederim
Sadece ulaşım - zevk olarak değil mesleki anlamdada motoru seçmişimdir
Bu güne kadar hiç mobilet tarzı motor kullanmadım kullanamadım el debriyaja alışmış herbindiğimde düştüm
YBR 125 - CBR 125 - 150 model motorlar kullandım ama yetmiyor artık sanırım..Evet evet yetmiyor artık aynalarım kapanmadan 140 ı geçmek istiyorum..
Aklımda 250cc bi kaç motor var bana yardımcı olmanızı istiyorum
Kawasaki ZZR 250
Honda CBR 250
Kanuni ST 250 (2007 üstü )
Hyosung 250 (2003 - 2007)
Bunlar arasında cizgisi en çok hoşuma giden ve bana uygun bir fiyatı olan hyosung yani kanun St (2007 de kanuni ile birleşmişler yeni oalrak ekran ve enjeksiyon eklenmiş)
Sizlerden yorum bekliyorum özellikle dedigim markalar hakkında kullanıcı iseniz buna muhtacım diyebilirim
Şimdiden teşekkür ederim