- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.
150cc Cruiser tarzı bir motorum var (150 sentor).
Artçım ile 200 kiloyuz tam olarak, bizi rahatça çekebilecek rampa yukarı bir motorsiklet arayışı içerisindeyim.
Yeni ehliyet yasasına denk geldiğim için 35.kw üzeri motosiklet kullanmaya hakkım yok o yüzden ona göre bir öneride bulunmanızı rıca edicem.
Bütcem: 15 bin tl civarı. Çünkü 15 verince geriyede artçımıda giydirecem bende giyecem bi 6 kağıt gidecek ekipmanlara o yüzden.
Motordan beklentilerim tabi bunların hepsini karşılamasını beklemiyorum, zaten beklesem en iyi motor olurdu:
Tasarım: Çok iyi olmalı ben 21 yaşımdayım gençlere hitap eden tipi olmalı suzuki inazuma gibi tarzda motor tiplemelerinden nefret ederim daha çok benelli tnt 250 gibi, kawasaki z250sl gibi severim fakat bu tarz motorların artçıları belli.
Herkes bana Mondial'in RX3 Evo motorunu öneriyor. Tamam motor iyi güzel, zongshen diye bir marka üretiyormuş galiba parçaları falan fakat çin malı diye korkum var yani bana tekrar şu anki motorumun pişmanlığını yaşatmasını istemiyorum.
Beni zaten artçımla 2.5 yıl idare edicem ehliyetten kurtulunca direk büyük cc'ye geçicem.
Artçısı rahat olmalı, yakıt olarak 100km'de max 5 litre yakmalı yada 5.30 olabilir.
Arkamda ki kişiyi rahat ettiriyim kullanımı zor olmasın (150 sentor gidon çok geniş tutuş dönüş virajlar zor oluyordu)
Kısaca rahatımıza düşkün bir motor arıyoruz fakat vitesli olmalı, hızlı gitmel, şekli şemali olmalı, bizi üzmemeli, servisi iyi olmasada motoru ağlatmayan servis ağına sahip. Bir motor istiyoruz.
Yollar Rx3 evo'ya çıkıyor fakat servisleri, mondial olması ve kalitesi beni korkutuyor.
Lütfen yardımcı olun arkadaşlar
150cc Cruiser tarzı bir motorum var (150 sentor).
Artçım ile 200 kiloyuz tam olarak, bizi rahatça çekebilecek rampa yukarı bir motorsiklet arayışı içerisindeyim.
Yeni ehliyet yasasına denk geldiğim için 35.kw üzeri motosiklet kullanmaya hakkım yok o yüzden ona göre bir öneride bulunmanızı rıca edicem.
Bütcem: 15 bin tl civarı. Çünkü 15 verince geriyede artçımıda giydirecem bende giyecem bi 6 kağıt gidecek ekipmanlara o yüzden.
Motordan beklentilerim tabi bunların hepsini karşılamasını beklemiyorum, zaten beklesem en iyi motor olurdu:
Tasarım: Çok iyi olmalı ben 21 yaşımdayım gençlere hitap eden tipi olmalı suzuki inazuma gibi tarzda motor tiplemelerinden nefret ederim daha çok benelli tnt 250 gibi, kawasaki z250sl gibi severim fakat bu tarz motorların artçıları belli.
Herkes bana Mondial'in RX3 Evo motorunu öneriyor. Tamam motor iyi güzel, zongshen diye bir marka üretiyormuş galiba parçaları falan fakat çin malı diye korkum var yani bana tekrar şu anki motorumun pişmanlığını yaşatmasını istemiyorum.
Beni zaten artçımla 2.5 yıl idare edicem ehliyetten kurtulunca direk büyük cc'ye geçicem.
Artçısı rahat olmalı, yakıt olarak 100km'de max 5 litre yakmalı yada 5.30 olabilir.
Arkamda ki kişiyi rahat ettiriyim kullanımı zor olmasın (150 sentor gidon çok geniş tutuş dönüş virajlar zor oluyordu)
Kısaca rahatımıza düşkün bir motor arıyoruz fakat vitesli olmalı, hızlı gitmel, şekli şemali olmalı, bizi üzmemeli, servisi iyi olmasada motoru ağlatmayan servis ağına sahip. Bir motor istiyoruz.
Yollar Rx3 evo'ya çıkıyor fakat servisleri, mondial olması ve kalitesi beni korkutuyor.
Lütfen yardımcı olun arkadaşlar