- Katılım
- 15 Tem 2012
- Mesajlar
- 782
Konu nerelere gelmiş
bayağı dağılmış ben 3 motoru da kullanmış birisi olarak konuşmak istiyorum hoda Cbr 250 r Kawasaki ninja 250 r ve şu an ki motorum hyosung gt250r fiyatı uygun diye hyosung U tercih ettim sonra dan da hiç pişman olmadım ss görüntüsü kalın tekerleri diğer 250 cc leri ezip geçiyor isteyen dış görünüş olarak kıyaslayabilir dış görünüş olarak hyosung un tek rakibi Yamaha yzf r125 dir BENCE malzeme kalitesi tabiki hyo en altta işçilik tabi hyo en altta ama iş motor bloğu olayına girince işler değişiyor 250 cc arasında motorlar arasında çok bi fark yok ama hyo bir adım önde DENEDİM TEST ETTİM bakın bir çok konu da hyo zayıf ama tek marşta alıyor yüzlerce km gidiyor hiç sesini çıkarmıyor ne yağ yakma nede başka birsey
Onun dışında krank çıkarma olayı genel anlamda 2008 öncesi devir kesici olmayan modeller de görülen birşey genel anlamda Oda %95 kullanıcı hatası
Ben 2012 model e250 cdi I'n bozulduğunu gördüm önümde hangi Japon malı motor kusursuz olabilir ki Yada hangi hyosung kusursuz olabilir
Onun dışında 1000 cc motor kullanan bi arkadaşım var ekip 1000 cc ve üstü ss o anlatta Bolu ya gidiyoruz dedi Honda cbr1000rr ı var 2004 model Hayabusa ların peşine ben Honda olarak gidemiyorum ama r1 gsxr1000 ler gidiyor dedi felan anlattı full red line gittim 299 devirdim dedi 6 da devir kesici ye girecem dedi ayna dan baktım motor yaklaşıyor dedi s1000rr rahat 340-350 vardı dedi
Sonra ayna da bi ışık daha gördüm dedi o s1000rr kadar hızlı değil bi baktım gsxr1000 dedi ama deli geliyor dedi önüme geçti krank kolu bi çıktı heryer yağ dedi sırılasıklam yağ oldum dedi kullanıcı da çok ustaymış düzgün bir şekilde durduk dedi
Herşeyi geçtim gsxr 1000 krank çıkarıyorsa geri kalan motorlar hikaye diye düşünüyorum aslında nasıl çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır diyorsak kötü motor yoktur motoruna kötü davranan bilinçsiz kullanıcı vardır ve bunlar da onların sonucu hocam
Bayağı uzun konuştum kusurum varsa affola tabi ki yoruma açıktır
Onun dışında krank çıkarma olayı genel anlamda 2008 öncesi devir kesici olmayan modeller de görülen birşey genel anlamda Oda %95 kullanıcı hatası
Ben 2012 model e250 cdi I'n bozulduğunu gördüm önümde hangi Japon malı motor kusursuz olabilir ki Yada hangi hyosung kusursuz olabilir
Onun dışında 1000 cc motor kullanan bi arkadaşım var ekip 1000 cc ve üstü ss o anlatta Bolu ya gidiyoruz dedi Honda cbr1000rr ı var 2004 model Hayabusa ların peşine ben Honda olarak gidemiyorum ama r1 gsxr1000 ler gidiyor dedi felan anlattı full red line gittim 299 devirdim dedi 6 da devir kesici ye girecem dedi ayna dan baktım motor yaklaşıyor dedi s1000rr rahat 340-350 vardı dedi
Sonra ayna da bi ışık daha gördüm dedi o s1000rr kadar hızlı değil bi baktım gsxr1000 dedi ama deli geliyor dedi önüme geçti krank kolu bi çıktı heryer yağ dedi sırılasıklam yağ oldum dedi kullanıcı da çok ustaymış düzgün bir şekilde durduk dedi
Herşeyi geçtim gsxr 1000 krank çıkarıyorsa geri kalan motorlar hikaye diye düşünüyorum aslında nasıl çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır diyorsak kötü motor yoktur motoruna kötü davranan bilinçsiz kullanıcı vardır ve bunlar da onların sonucu hocam
Bayağı uzun konuştum kusurum varsa affola tabi ki yoruma açıktır