bi ara kawa ile hyo tartışması vardı durdu şimdi hyo honda başladı dur bakim nereye kadar
kalite konusu tartışılır ben honda nın hiç bir modelinde zerre kadar kalite görmedim
ha hyo mu kaliteli derseniz o da tartışılır hyoda hondayla kıyasladığında honda dan kalitelidir bence
ama ikisinide bir bmw ile veya bir ktm ile kıyaslarsan çocuk oyuncağı kalitesinde kalır
ben kalite olayında size kesinlikle katılmıyorum
altınızdaki motor honda olduğundan bu yaptığınız satıcı ayağıdır
birde ben bundan önce bisürü motor kullandım arkadaş banamı öğretecen geyiklerine hastayım
ulen ne kullandın en extremi cbf 150
hondanın sadece servis ağı güzel olduğundan çok ve kolay alınıp satılıyor
servis ağı çok kaliteli bunu kimse inkar edemez ama bence motorları beş para etmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
cbr 250r al bence hyosung oturuş poziyonu olsun,viraj dönüşleri olsun,frenleri olsun sıkıntılı alet ama tipi çok güzel
nerden bu kanıya vardın kaç km kullandın da bunu kesin söyleyecek kadar eminsin
bu arada dostum hyo250 r oturuş pozisyonu olarak ss tir onuda göz önünde bulundur ilk başta çok zorlar