2500 e Çin Çon Alacağına HİNTLİ TVS Flame Al

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
bu malı kuryeler kullandığı için yedek parçaları falan stoklarda mevcut...:cat:ilgili linkten servis ve bayi araştırması yapabilirsin...yani bir parça için 2 gün bile beklemezsin...servisin iş yoğunluğua göre belki seni sallarlar...ama arıza çıkarmıyor şerefsiz...kul yapısı değil sankim...:p
teşekkür edeirm bu sevdaya yeni tutulanlardan olduğum için engin bilgilerinize ihtiyacımız var dolayısıyla
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
sanki aldı, kullandı da, millete tavsiye ediyor keko. :farao:

yok parçası bol, yok taş gibi, yok arıza yapmaz...
nerden biliyon olm.? üstüne mi bindin? deposunu mu gördün? yardan mı uçtun?
malın fiyatı bile belli değil :) arada 1000 lira oynuyor.

sahibindeni karıştırınca öğreniliyor mu bunlar?
fotosunu görüp, beğendiğini göklere çıkarmak, beğenmediğini kakalamak ne kadar doğru?
yanlış işler bunlar meteeee. :farao: kimsenin vebaline girme. :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kuzen adamın heryerde eli kolu var bende tırsıyorum bu konuda :queen::queen:


bir TVS ci bayi yan bayi distribütör tanıdığım kankam arkadaşım olmadığına TVS dükkanına girmişliğim olmadığına dair yemin ederim:cat:

tecrübelerim bi zamanlar çalıştığım Boğaziçi Gürmükleme şirketinin kuryelerinden edinilmiştir...çok pindim..:p


bizim EROL88 var bide...:paspahltkhovboy nickli arkadaşıda unutmamak laızm..

teşekkür edeirm bu sevdaya yeni tutulanlardan olduğum için engin bilgilerinize ihtiyacımız var dolayısıyla

afiyet olsun..:p

sanki aldı, kullandı da, millete tavsiye ediyor keko. :farao:

yok parçası bol, yok taş gibi, yok arıza yapmaz...
nerden biliyon olm.? üstüne mi bindin? deposunu mu gördün? yardan mı uçtun?
malın fiyatı bile belli değil :) arada 1000 lira oynuyor.

sahibindeni karıştırınca öğreniliyor mu bunlar?
fotosunu görüp, beğendiğini göklere çıkarmak, beğenmediğini kakalamak ne kadar doğru?
yanlış işler bunlar meteeee. :farao: kimsenin vebaline girme. :bounce:

heh gel bakalım Zonghsenli keko...ağzının payını vereyim...kanka şimdi biz TVS fıero ile uzun dönemler geçirdik...demin yazdım..Boğaziçi Gümrüklemede üstünden inmezdim...sağolsun fierolar şirketin demirbaşıydı...aynı sağlamlığı APACHE de görünce(vibrasyon hariç)..HİNT markası hakkında FİKİRLERİM NETLEŞTİ...BEN BU FİYATA BU MAKİNA ALINIR DİYORUM...GÖZÜ KAPALI HEMDE KANKA....aha son harfler büyük olmuş kaps loka basmışım..üşendim böle idare edin artık..:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
iki kişinin lafıyla, firmanın müdürü gibi konuşuyorsun.

tamam. madem öyle, sat motorunu, bundan al.
samimi olduğunu görelim. :bounce:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Güzelmiş ya tasarım falan baya hoş...:cat:Bu sıralar uzak durmam lazım ama hoşuma gitti yani:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
iki kişinin lafıyla, firmanın müdürü gibi konuşuyorsun.

tamam. madem öyle, sat motorunu, bundan al.
samimi olduğunu görelim. :bounce:

kanka motörümü satarsam 2500 eder...bunud aalırım...mesele bu değil...ben nexus 250 alıcam caretta caretta kişisi Kıldiken...bak niye açtım bunu...dün LORD21 racermi alayım mondıalmi diye sorunca...2200 var deyince bu topiği açma ihtiyacı hasıl oldu...kaliteye alışsın insanlar...

sen alışık değilsin...Zongiyle bi gün kalıcan TEM otobanda...beni o zaman anlayıp küfredicen bana ama iş işten geçmiş olacak...olm heç danışmazsın sormazsın kankana...bu işleri bana sor...küçük cc uzmanlık ister...iyi mal kötü mal insanlara anlatıcan...yoksa boşz yazıp geyik yapmayla dünya dönmez sadece mesaj sayısı artar...inan senin benim atışmalarımız kimsenin umrunda olmaz...kapısının önünde sağlam bi makina ister gönül...o makinayla yazdığın TR turuna çıkmak ister insan...2 motora binmeyle dediğin kuryeler senin tecrübenin binlerce katı motor sürmüşlükleri vardır...

bak bazı kuryeler mondıal kh 100 alır 2 ay sonra çöpe atarlar buda var...bunu bilirmisin...arıza sağlamsa uğraşmaz atarlar...yani bunlarda var..aylık kullanım için mondıal alan var bu memlekette...kuryeleri diyorum ...kankacım kurye herşeyin en iyisini bilir...sen ben traş...düdük makarnası...şu an çalıştığım firmayada kurye arkadaşlar geliyor...hepsiyle irtibat halindeyim...


bazen nabız tutarsın piyasada...ne nedir öğrenirsin...cbf yi almazlar genelde ..niye..çünkü yere düştüklerinde granaj hasar görür masraf...bunlarda var...

en kaliteli küçük cc YBR 125 tir...az kas istersen marka takıntın varsa cbf 150...distribütore güvenirsen TVS apaci..(ama 2.elde az kaybın olur)olay budur...

ama senin dediğine geçde olsa gelirim...ybr cbfden daha sağlam...nedenmi...çünkü şu an benim korna bi çalışıyo bi çalışmıyo...bu arıza kalite değerlendirmesi için yeter bence...:queen:mondılerde bile korna çalışır be...:pince işçilik bombok...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muazzam bir görüntüsü var makinanın!!resmen al beni diyor.. peki fiyatı doğrumu??
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hahhah çok saglam laf .. tutum bunu :queen::queen:


her sağlam şeyi tutarsan sonra üzülürsün...:bounce:


fiyat konusunda bende emin değilim çünkü mal yeni geldi...arayın abicim bayiyi...olasılık fiyatın bu olacağını gösterir...ötv kdv derken plaka dahil 2700 normal...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
meto. nolur yazdıklarımı anlamaya gayret göster, söylemediğimi bana maletme.:bounce:

herkesin farklı zevkleri, farklı öncelikleri, farklı bütçesi vs. vardır.
bir motorun vereceği maksimum fayda, bu farklılıklardan ötürü kişiden kişiye değişir. bana göre son derece makul olan bir motor, sana göre yararlı olmayabilir. seninki, beni kesmeyebilir.
seni tatmin etmiyor diye, bir başka motoru kötüleyip karalamak, yerin dibine sokmak hiç ahlaki değil.
aynı şekilde bir motoru fazla bilmeden, en azından kulanıp hakkında fikir sahibi olmadan başkalarına tavsiye etmek de, karşındaki insana zarar verebilir.

birbirimize tavsiyelerde bulunmayacak mıyız? elbette bilgimiz dahilinde fikir alışverişi yapacağız. elbette tecrübeleri görüşleri paylaşacağız.
ama bunları mutlak doğru olarak sunarsak, hata yaparız.

işte ben buraya dikkat çekmeye çalışıyorum.

yukarıda çok kesin yazmışsın;
bu motor gözü kapalı alınır, arıza yapmaz, parçası gani, bilmemnesi züper vs...

hala pekçok insan zor şartlarda motor alıyor. bu şekilde kesin konuşarak, sadece 1 kişiyi bile yanıltırsan yazık olur. :bounce:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
fena değil ama tipten kaybediyo eski ybr nin kafasına benziyo cbf 150 nin yandan yemişi sanki:mrgreen:kafa işi bozuyo ama kadran iyibide distiribitör yedek parçada sorun yoksa neden olmasın??

Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (14 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
aykan, fedos, jesse, ferotr, mete_han, mostwanted_57, VaScO1925, raven71, MECİT, Gültekin, caser, welcroix, maranga44, SGLs

millet çadırmı kurdu buraya:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi bende şöyle bir yorum yapayım saygıdeğer abilerim,kardeşlerim!!!bu makina yeni çıkmış doğrudur ne olduğunu bilmiyoruz şimdilik.bilmek için binmek lazım:silent:her neyse!! tvs apache 150'yi tanıyoruz arkadaşımdada var çok sağlam ve sıkı bir makina olduğunu biliyorum ondan dolayı bu makinanında sağlam olacağını düşünüyorum ben..bu saatten sonra adını namını duyurmuş'iken adını karalayacağını düşünmüyorum!!herkesin düşüncesine saygılıyız..buda nacizane benim düşüncem saygılar....
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
videoda izlediğim makinenin sesi baya bi hoş üzerindeki hatunda hoş gerçi:p:)
tasarım görüntü güzel bu markanın cruizer ları yokmu:silent:eek:lsa alınır..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto. nolur yazdıklarımı anlamaya gayret göster, söylemediğimi bana maletme.:bounce:

herkesin farklı zevkleri, farklı öncelikleri, farklı bütçesi vs. vardır.
bir motorun vereceği maksimum fayda, bu farklılıklardan ötürü kişiden kişiye değişir. bana göre son derece makul olan bir motor, sana göre yararlı olmayabilir. seninki, beni kesmeyebilir.
seni tatmin etmiyor diye, bir başka motoru kötüleyip karalamak, yerin dibine sokmak hiç ahlaki değil.
aynı şekilde bir motoru fazla bilmeden, en azından kulanıp hakkında fikir sahibi olmadan başkalarına tavsiye etmek de, karşındaki insana zarar verebilir.

birbirimize tavsiyelerde bulunmayacak mıyız? elbette bilgimiz dahilinde fikir alışverişi yapacağız. elbette tecrübeleri görüşleri paylaşacağız.
ama bunları mutlak doğru olarak sunarsak, hata yaparız.

işte ben buraya dikkat çekmeye çalışıyorum.

yukarıda çok kesin yazmışsın;
bu motor gözü kapalı alınır, arıza yapmaz, parçası gani, bilmemnesi züper vs...

hala pekçok insan zor şartlarda motor alıyor. bu şekilde kesin konuşarak, sadece 1 kişiyi bile yanıltırsan yazık olur. :bounce:

canım kardeşim çok güzel yazıyorsun...mantık çerçevesinde...ama bu HİNT malı..kendi altındaki makinalarla karıştırma yeğenim...altındaki makinanın motörü fason..Çİnde üretilen ucuza maledilen ve 25 hatta 40çeşit farklı kasa altındaki motor bloğu...sende biliyosunda neyin ne olduğunu ama neyse işte...ha zongı...ha asya ha kınroad..ha kuba...ha bilmem gaydırı guppak yerli isimle sana satılmış marka...sen bu makinayı almazdan ben ZOnghseni Karaköyde mağazasında inceledim...bindim...makina zangır zangır titriyprdu yiğenim...konuyu senin makinaya getirme nedenim altındaki mal 50 çeşit bi şekilde ENDURO diye kakalanıyor...kabul et işte...sen düzgün bakımlı nazik yumuşak kullanıyorsunda başın ağrımıyor...sür eşşeği Niğdeye bakalım dağlara vur makinan orada kalır...:p


bu aletler yol makinası uzun ömürlü...HİNT malına şans vermek lazım...piyasada kendi kendinin reklamını yapıyor geldiği nokta belli...geleceği noktada belli olsun...katkımız olsun...sen ve senin gibi altında Çİn menşeili (dandik çinli ama...benim cbf 150 bir nebze sağlam diyelim veya ybr) makinalar olanlar bişeyler görsün..öğrensin...alt cc nin ne kullanım farkı olacakmış...hadi ordan...kendini kasam enduro diye kandırma lütfen...


kaliteyi görmek bilmek duymak anlamak almak lazım...TVS sağlammı...bence sağlam...görevimiz bunu siz iç ve dış mihraklar dahil olmak üzere herkese anlatmak lazım...harici bedhahım bile olsan sanada anlatmam lazım...görevimiz olsun bu...


herkesin farklı zevkleri, farklı öncelikleri, farklı bütçesi vs. vardır.

enduromu zevkin veya önceliğin bütçen...daha iyisini yapabilirdin...yapmadın...sormadın danışmadın...başını vur dağa taşa...kaça satabileceğini düşün...ama bana inat satmazsında...hatta bana inat Türkiyeyi dolaşcan dimi...noldu mondıal kt 125 in...bi garibana kitledin..ağladın bi şekilde sattın...:queen:


sana sorarım şimdi...peki şimdi niye ağlaşıyon...araziye bile çıkarmadığın çıkaramadığın makinanısatmak için ilan veriyonda arayan sok yok...

kaça aldınki bunu bu fiyata veriyon...hem alan olmayacağını bilerek...kıracan fiyatı ölü eşşek fiyatına satarsın anca...1700-1800 e belki...e nerde senin zekan...bana yazarken zihni yoran bay mükemmel motor seçerken neden sınıfta kalıyor...

ilaanında burda...niye satıyon hayırdır...


Zongshen ZS200GY-A
2400 Km.'de, araziye çıkmadı. Sorunsuz...
İstediğiniz zaman görebilirsiniz.

2400 kmde ebemde sorunsuz olur kız gibi...:queen:şimdi Allah bilir 10.000 i geçmiştir...az binerek öz binerek makinayı üzmeyerek o kmyide yaparsın...yav bir asıl enduro makinanda görelim hangi parça elinde kalcak...zaten ASENA gibi titriyor heryeri..:queen:

http://www.sahibinden.com/zongshen_zs200gy-_a_2400_km_WQQaXQQ6505441WQQpXQQdisplayitem

daha araziye bile çıkmamışsın...yuh sana...bumudur ihtiyac zevk bütçe...bunamı yetti aklın...:bounce:

senin saksı basmıyor milletde enayi 2.elde bunu alıcak öylemi...işte senin makinanı kimse almasın dite 0 Hint malını öneriyorumki milletin başı yanmasın...:bounce:açtıma kutuyu söyletme kötüyü bana şimdi...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Fierro boyut itibariylede 1.91'lik bir adamı üstünde sırıttırmıyordu! Umarım buda öyle olur!
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ya arkadşlar aklınızı kullanın honda ya cbf 150 alın dhaii ya 100 ytl daha koyun honda alın bırakın bu işleri abilerim ablalarım
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ulan ancak bu kadar çarpıtılır, bu kadar karalanır. :cyclopsan
bravo kanka... :cat:

söylediklerimden bunları mı anladın? 2 saattir bunları mı yazdın? :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst