250 Nk İle 10 Saatlik Uzun Yola Çıkılır mı?

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Tamamen sürüş tarzı, dinamikleri, amaç ve zamana bağlı.
Olay sadece İstanbul'dan Alanya'ya gitmekse, ızdırap olur. Ama ben İstanbul'dan çıkarım sabırlı adamım, acelem yok,90-100 hız yeter, zaman sıkıntım yok, gezerek, istediğim zaman dinlenerek giderim dersen değil, değil Alanya, Maldivlere de gidersin.

Aynen uzun yolda motor sürmek zaten budur zaman sıkıntısı olmıycak geze geze dura dura gidiceksin... atlı kovalar peşinde alacaklılar var gibi uzun yol yapılırsa hacime motora bakmaksızın alayı yorar ..

Ben kahverengi tabelacıyım yolda giderken görürsem girerim burda ne varmış diye antik şehir mi yoksa lahit mi yoksa başka bir şeymi dere kenarı göriyim dururum önü kalabalık bir dinlenme tesisi göriyim bu kadar araç varsa buranın bir şeyi iyidir kesin der girerim .. bunları yapmıycaksam motorla yol yapmanın benim için anlamı yok atlar uçağa giderim yada arabamla giderim ..
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Aynen uzun yolda motor sürmek zaten budur zaman sıkıntısı olmıycak geze geze dura dura gidiceksin... atlı kovalar peşinde alacaklılar var gibi uzun yol yapılırsa hacime motora bakmaksızın alayı yorar ..

Ben kahverengi tabelacıyım yolda giderken görürsem girerim burda ne varmış diye antik şehir mi yoksa lahit mi yoksa başka bir şeymi dere kenarı göriyim dururum önü kalabalık bir dinlenme tesisi göriyim bu kadar araç varsa buranın bir şeyi iyidir kesin der girerim .. bunları yapmıycaksam motorla yol yapmanın benim için anlamı yok atlar uçağa giderim yada arabamla giderim ..


Şunu açıklama ihtiyacı duydum; burada bahsettiğim (en azından kendi adıma) zaman kısıtlamasından kastım, illaki gördüğün her yeri gezmek değil. Ha olursa ne ala. Asıl bahsettiğim kendini bir zaman dilimi içerisine şartlandırmak. İşte bu keyfi bozar. Yani bu tür bir yolculukta zaman konusunda esnek olunmalı, özellikle motosikletiniz biraz ufak ve konforsuzsa.
Şöyle örnek vereyim;
İki konuda zaman kısıtlaması koymak beni çok rahatsız eder; biri motosiklet sürmek, ikincisi balığa gitmek. Belki normal şartlarda balığa gidip 2 saat sonra döneceğim. Ama biri bana dese ki, balığa git ama misal 15 saat sonra dön dedi mi tüm keyfim kaçar.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
gitmesine gidilir, şu mevsimde afyon Kütahya civarı kar olmasa dahi buzlanma olabiliyor, siz nisan ayında yola çıkacakmışsınız daha rahat olur o mevsimde fakat şu günlerde yol yapacak olan arkadaşlar çok dikkatli olsunlar.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Bu mevsimde o kadar yol icin ful+ful ekipman, termal iclik, yagmurluk ivir zivir hersey tam olmasi lazim.

Yani oyle montun onundeki fermuar kismi azicik usutuyor sanki gibi bir minik sorun bile yolculugu iskenceye cevirebilir.

Heleki eller herturlu donacak en iyi eldiven bile olsa.

Velhasil yolculuk hayal edilenden epeyce uzaklasabilir. isler cirkinlesebilir.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
kardeşim makine bu, neden piremses muamelesi yapıyorsunuz motorlarınıza? mobiletle bile gidilir. yap bakımını çık yola bu kadar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst