250 likten nasıl 4 silindir sesi alıyor ????????? (Suzuki 250)

Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
4 silindirden 4 silindir sesi alınır, 2 den 2 , 1 den 1 .
4 silindir sesi geliyorsa demek ki motosiklet 4 silindirdir. Olabilir mi?
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
eski japon 250cclerde yakıt sarfiyatıni düşünen yoktu atıyordu üstüne 4 silindir blok yakiyodu bi Cbr 600 kadar
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
4 silindir olduğu için dostum. Ah nerde o eski 4 silindir 250cc'ler

FAVORİM:

 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
bırde bunları dınleyın en ıyı 250cc 4 sılındırlı seslerı.

https://www.youtube.com/watch?v=BaUAGPPZz_w
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
4 cbf 'yi yan yana getirip,
4 'ümüzde aynı anda çalıştırdık ve aynı anda gaz verdik,

4 Silindir aynı anda çalıştı ama 4 Silindir yarış motoru sesi alamadık
:queen:



100 Kişiye sorduk 1 popüler cevap ALAMADIK YAHU :):):queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 cbf 'yi yan yana getirip,
4 'ümüzde aynı anda çalıştırdık ve aynı anda gaz verdik,

4 Silindir aynı anda çalıştı ama 4 Silindir yarış motoru sesi alamadık
:queen:



100 Kişiye sorduk 1 popüler cevap ALAMADIK YAHU :):):queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:

Abi ayni anda calistirmayacaksin 1-4-3-2 sirasiyla calistir bak nasil oluyor :flower:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
eski japon 250cclerde yakıt sarfiyatıni düşünen yoktu atıyordu üstüne 4 silindir blok yakiyodu bi Cbr 600 kadar

Yakıt sarfiyatını dusunmediklerinden degil guzel kardesim. Gelismis ulkelerde ehliyetlendirme sistemi bizimki gibi 750 TL ver istedigin makineye bin seklinde degil. Belirli bir sure belirli bir motor hacminin ve gucunun uzerine cikamiyorsun.Ornegin ilk sene 125 CC ikinci sene ise 250 CC uzeri motosiklet kullanamıyorsun.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
96 senelerinde kullanmıştım suzuki gsxr 250 rr orjinal egzostuyla F1 sesi çıkıyordu, ayrıca bu motorun sesinde şaşılacak birşey yok 4 silindir ve diğer 4 silindirlilerden yüksek devirli olduğu için böyle ses çıkıyor.20.000 devir çeviriyor.

Ayrıca çokta kuvvetli ve seri motor değiller...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst