- Katılım
- 26 Tem 2015
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Son düzenleme:
4 silindir olduğu için dostum. Ah nerde o eski 4 silindir 250cc'ler
Dert etme dostum sese olan bu talep karşısında yakında 3 silindir ardından 4 silindirli 250'lik motorlar tekrar üretilecek.
4 silindir olduğu için dostum. Ah nerde o eski 4 silindir 250cc'ler
FAVORİM:
https://www.youtube.com/watch?v=VZSeDMe2jq8
Bu ses 4 silindir olduğu için mi çıkıyor yoksa akrepoviçden dolayı mı![]()
4 cbf 'yi yan yana getirip,
4 'ümüzde aynı anda çalıştırdık ve aynı anda gaz verdik,
4 Silindir aynı anda çalıştı ama 4 Silindir yarış motoru sesi alamadık
:queen:
100 Kişiye sorduk 1 popüler cevap ALAMADIK YAHU:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
Abi ayni anda calistirmayacaksin 1-4-3-2 sirasiyla calistir bak nasil oluyor :flower:
eski japon 250cclerde yakıt sarfiyatıni düşünen yoktu atıyordu üstüne 4 silindir blok yakiyodu bi Cbr 600 kadar