- Katılım
- 9 Nis 2006
- Mesajlar
- 40
- Konu Yazar
- #1
Baharı karşılamaya hazırlandığımız bu günlerde YMSK klubü olarak güneşli bir Pazar gününde, dünyada bir dikili ağacımız bile yok demeyelim diye Orman İşletme Müdürlüğünün bize tahsis ettiği alana ağaç dikmek üzere yollara koyulduk.
Samanlı köyünün tepelerine doğru tırmanmaya başladık ve son noktada artık araçlarımızı bıraktık.
Motorlar manzarayı seyre dursun
biz patikayı tırmanmaya başladık.
o da ne bizden önce ormancılar gelmiş ve bizim için 500 fide getirmemişler mi !
aman ormancı canım ormancı çok teşekkür size derken bir de döndük ki arkamızı
sadece fideleri getirmekle kalmamışlar baltaları da getirmişler
tabii bize bu durumda ne mi yapmak düştü bir yandan aman ormancı türküsü bir yandan da uzun ip belimizde baltalar elimizde
biz gideriz ağaç dikmeye hey dikmeye
türküsünü çığırarak ormancının bize nasıl ağaç dikilmesi gerektiğini göstermesiyle işe koyulduk.
ne kadar da minik daha değil mi o büyüyecek daha ağaç olacak
fidenin gölgesinde bir motorcu evet o benim
devam daha 498 fide kaldı
... 497 fide
daha var daha var
... 387 fide
... 295 fide
... 174 fide
... 136 fide
... 115 fide
... 98 fide
... 75 fide
kalan fideleri de sağolsun ormancılar dikti bize de dedilerki sizin karnınız acıkmıştır aşağıda kuzu çeviriliyor gidin de yiyin biz de gönül rahatlığı ile baltaları uzun ipleri bırakıp atlayıp motorlara tabii kasklarımız kafamızda karnımızı doyurmaya indik aşağıya
manzara güzel hava temiz güneş tepede karnımız da bir acıkmış o kadar ağaç dikmişiz bi yedik sormayın etik olmadığını düşünerek o resimleri yayınlamıyorum
evet arkadaşlar ülkemize minik bir orman daha kattık. şimdi diyeceksiniz ki hayırlı olsun iyi yapmışsınız eee ...
e si şu orman işletme müdürlüğünden büyük bir alan daha aldık sizleri de bekliyoruz, inşallah bundan sonra birlikte bu anı yaşama fırsatımız olur. sevgili organizatörlerimiz hatıra ormanı için ağaç dikme kampanyasına tamam mı devam mı ? hasretle bekliyoruz
bu ülkede hala serseri motorcu imajını yıkamadık, ailelerimizden gizli motosiklet alıp yollara çıkıyoruz. kimimizin ehliyeti kimimizin koruması bile yok. duygularımızı tercüme etmekte zorlanıyoruz.
halbuki hepimiz sosyal kültürel sağlıklı mantıklı akıllı kişilikleriz. neden 2 teker üstünde olduğumuzu iyi biliyoruz, ya onlar !
Neslihan
Ymsk Yön.Kur.Üyesi
Samanlı köyünün tepelerine doğru tırmanmaya başladık ve son noktada artık araçlarımızı bıraktık.
Motorlar manzarayı seyre dursun
biz patikayı tırmanmaya başladık.
o da ne bizden önce ormancılar gelmiş ve bizim için 500 fide getirmemişler mi !
aman ormancı canım ormancı çok teşekkür size derken bir de döndük ki arkamızı
sadece fideleri getirmekle kalmamışlar baltaları da getirmişler
tabii bize bu durumda ne mi yapmak düştü bir yandan aman ormancı türküsü bir yandan da uzun ip belimizde baltalar elimizde
biz gideriz ağaç dikmeye hey dikmeye
türküsünü çığırarak ormancının bize nasıl ağaç dikilmesi gerektiğini göstermesiyle işe koyulduk.
ne kadar da minik daha değil mi o büyüyecek daha ağaç olacak
fidenin gölgesinde bir motorcu evet o benim
devam daha 498 fide kaldı
... 497 fide
daha var daha var
... 387 fide
... 295 fide
... 174 fide
... 136 fide
... 115 fide
... 98 fide
... 75 fide
kalan fideleri de sağolsun ormancılar dikti bize de dedilerki sizin karnınız acıkmıştır aşağıda kuzu çeviriliyor gidin de yiyin biz de gönül rahatlığı ile baltaları uzun ipleri bırakıp atlayıp motorlara tabii kasklarımız kafamızda karnımızı doyurmaya indik aşağıya
manzara güzel hava temiz güneş tepede karnımız da bir acıkmış o kadar ağaç dikmişiz bi yedik sormayın etik olmadığını düşünerek o resimleri yayınlamıyorum
evet arkadaşlar ülkemize minik bir orman daha kattık. şimdi diyeceksiniz ki hayırlı olsun iyi yapmışsınız eee ...
e si şu orman işletme müdürlüğünden büyük bir alan daha aldık sizleri de bekliyoruz, inşallah bundan sonra birlikte bu anı yaşama fırsatımız olur. sevgili organizatörlerimiz hatıra ormanı için ağaç dikme kampanyasına tamam mı devam mı ? hasretle bekliyoruz
bu ülkede hala serseri motorcu imajını yıkamadık, ailelerimizden gizli motosiklet alıp yollara çıkıyoruz. kimimizin ehliyeti kimimizin koruması bile yok. duygularımızı tercüme etmekte zorlanıyoruz.
halbuki hepimiz sosyal kültürel sağlıklı mantıklı akıllı kişilikleriz. neden 2 teker üstünde olduğumuzu iyi biliyoruz, ya onlar !
Neslihan
Ymsk Yön.Kur.Üyesi