24.12.2006 [Adana MT] Toprakkale ve Kaynargöz Gezisi

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
gecikme için üzgünüm.
not:fotolar üst kurul denetiminden geçmiş olup, gençlerin ve çocukların fiziksel, ruhsal ve ahlaki gelişimini olumsuz etkileyebilecek olanlar yayınlanmamıştır. motosiklet camiasına duyurulur y
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
burcu kankisi tubiş için bu pozu vermiş


Bende tam diyecektim kimse benim kankimi yakından çekmemiş mi diye :mrgreen:
Bir de ne göreyim ! Hem de aşkımla berabersin,kızım bitanesin yaa :) :rendeer: :wiinkk:

Bu arada süper gezi olmuş,tebrikler....:rendeer:
Hepinizi seviyorum :):)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Güzel gezi olmuş tebrikler Adana MT :cat:
Her gezide bir kale buluyorsunuz :cherry:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
ArkadaşLar çok güzeL bir gezi oLmuş.Herkesin eylendiği gözlerinden beLLi ayaklarınıza sağLık...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar resimler eklenmiştir.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Ne demek Erhan'ım inşallah İstanbul gezisi yaparsak görüşürüz orda artık :)
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
ooof of yine katılamadım geziye, haftaya bayram sonra finaller :( uzun bi ara olacak...

gzin eğlenin bakem :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@kayasertac Valla özlettin Sertaç. Öncelikle okul tabiki. Esra'ya da selam söyle.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Çok güzel gezi olmuş arkadaşlar. Özellikle yemek yediğiniz yere bayıldım.

Ben de çok gelmek istiyordum ama Cumartesi günü biraz mide bulantısı ardından istifra derken iyice üşüttüm. O halde Pazar sabah 07:00 ye kurdum saati ama kalkmak ne mümkün, kolumu kaldıracak halim yoktu. Motoruma da binemedim doya doya :salut:

Diğer gezilerde görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@fevri Murat geçmiş olsun. Dikkat et kendine lütfen. En kısa zamanda aramızda görmek istiyoruz senide.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
güzellll di yaa yine gezimizzz gelemeyen arkadaşlar adınaa cokk üzülüyooruumm resimlere fazla bakmayın nazar olur sizlerde gelin sizinde olurr hi hi hii :D
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Ertuğrul'cum inş. Bayrama bir aktivite oLursa iLk kes aranıza bende katıLacam ..
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
gezi

çok güzel olmuş elinize kolunuza sağlık...
bayramda herhangi bi gezi programi varmıdır acaba...
adanada olacağız da belkim gelirim bende diye sordum...
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
slm vala her pazartesi pc yi açar açmaz direk gozüm sizin gezilerinizi arıyor... çok süper elinize saglık....:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@erginbay Yılbaşına akşam eğlencemiz olacak. Katılmanı isteriz. Duyurusunu yapıcaz. Gezi olursa da forumda duyurusunu elbet yapacağız.

@mici_ceko_4 Teşekkürler.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
hasan fotolar çok sayıda olduğundanmıdır hep simge halinde sayfada görmekteyim. direk açılmıyor ek çaba istiyor.

dün beklettiğim için üzgünüm. arkadaşlar (özellikle yücel abi, fuat ve tarsustan ali) kusuruma bakmayın fakat internet hem çok yavaş hemde video yüklemede sorun yaşamıştım.

murat çok geçmiş olsun. umarım biran evvel sağlığına kavuşursun. seni göremeyince cidden üzüldüm.

sertaç, sınavlar biter geziler bitmez..... başarılar dilerim
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
not:fotolar üst kurul denetiminden geçmiş olup, gençlerin ve çocukların fiziksel, ruhsal ve ahlaki gelişimini olumsuz etkileyebilecek olanlar yayınlanmamıştır. motosiklet camiasına duyurulur y

Sen önce avatarına bakk :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@qrar Resimler çok. Bu nedenle geç açılıyor veya açılmıyor malesef. imageshack sunucularını yavaşlatıyoruz diye bize dava bile açabilir :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst