24 06 2007 Mersin Motor Kulübü (mmk) Cehennemderesi Gezisi

Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
24 06 2007 MERSİN MOTOR KULÜBÜ (MMK) CEHENNEMDERESİ GEZİSİ

Bu haftaki gezimizi yayla tarafında yapmaya karar verdik. Malum bu hafta çok sıcak olacağını haberlerde dinleyip durduk.
Cuma günü toplantıda alınan karar la sadiye köyü ne piknik yapmaya gidilecektik. Pazar günü buluşma yerimizde kararımızı değiştirip cehennemderesi ne gitmeye karar verdik. Havanın sıcak olduğundan dolayı su başı olsun istedik. gerçekten de mersin 40 dereceyi bulmuş.
Buluşma yerimize gittiğimde kerim silifkeden gelmiş ve bizi yolcu etmek için bekliyordu. Fakat sonra fikrini değiştirip bizimle geldi. Toplam 11 motosiklet le 130 km.yol yaptık. Yolun yaklaşık 20km lik kısmı toprak ve tam bir kros yapılacak yoldu.
Buluşma yerinden görüntüler












Hazırlıklar tamam ve yola çıkıyoruz. Yoldan görüntüler















Çavak köyünden geçiyoruz.


İlk mola yerimiz haçgediği köyü. Kahvaltı için durduk. Köy kahvesinde hanımların akşamdan hazırlamış oldukları çörek, börek, pasta vs. ne ararsanız var. Ellerine sağlık.






Umut ve ben




Hamit bu arada kızı ile beraber dama çıkmış ve manzarayı izliyor.


Damdan manzaralar






Manzaradan sonra kahvaltıya devam.




Kahvaltı faslı bitti ve tekrar yoldayız. yoldan manzaralar






















Yolda kısa bir mola anı






Ve cehennem deresindeyiz. Hakikaten son 10 km ye yakın yolu cehennem yolu. İlk serinlemeye ve temizlenmeye başlayan Hamit. Yolun tozunu toprağını atmaya çalışıyor.








Pikniz yerindeyiz. Yorgunluk çayı içilip yol değerlendirilmesi yapılıyor. Malum yol harikay dı.


Ve kısa sürede ateş yakılıyor. Malum öğle oldu karnımız açıktı. O sıcakta da ateşin karşısında ısınmak bi başka oluyor




Hanımlar hala çay faslındalar


İşte rambo ali can


Ateşimiz yanıyor ve köz olması için bekliyoruz


Bu arada ateş yakmak için o kadar uğraştılar ki şimdide serinlemeye gidiyorlar.
Derede serinleme çalışmalarından görüntüler. Dikkatinizi çekerim su buz gibi










Tufan soğuk suya alışmaya çalışıyor. Fakat elini yüzünü yıkamakla yetindi.


Tufanı kırkpınara göndereceğiz. Derece alacağına eminim.


İşte buda tesadüfen karşılaştığımız karakan murat. Murat da serinlemek için ta buralara gelmiş. Motosikletini bahadıra sattıktan sonra şimdi arabayla geziyor. Kısa sürede tekrar bi motosiklet alıp aramıza katılacak


Serinleme faslı bitti ve sıra geldi yemek hazırlıklarına. Herkes bi taraftan hazırlıklara başladı




Etler pişiyor














Biara memet kayboldu. Birde baktık ki derenin karşı tarafından suya girip motosikletini getirdi. O anı seyretmekten fotoğraflayamadık. Görmenizi isterdim.


Yemek faslından sonra serinleme faslına geçildi.
Daha önce su soğuk diye elini yüzünü yıkamakla yetinen tufan bu seferde sudan çıkmak istemedi.




Dönüş için hazırlıklar başladı. Bu arada Mehmet kros motosikletten sıkıldığını söyledi ve yeni tarzını deniyor.


Yakıştı aslında






Yola çıkıyoruz. Güzergah namrun, oradan da Çamlıyayla yoldan manzaralar


























Tarsusun böğrüeğri köyüne gidiyoruz. Yolda kısa bir mola anı ve çevreden manzaralar.








Bu da tam manzara fotoğraflama esnasında karşımıza çıkan bir şey. Aaaa selim miş.


Köyde mola verildi ve odun ateşinde pişen çayda bi başka oluyor


Mola verdiğimiz böğrüeyri köyü kahvesinden görüntüler














Evet son mole yerimiz sarnıç ta.






Ve bir gezimizide burada noktalıyoruz.
Diğer gezilerde buluşmak umuduyle

Gezimizin linki
http://www.mersinmotor.com/forum/forum_posts.asp?TID=1246
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
vay vay vay ne güzel gezi mangalda yanmiş kebablar harika manzara güzel kısmet olursa gelecegız o taraflara paylaşiminiz için teşekürler....tekerınıze saglık
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
vay vay vay, ne güzel maşallah maşallah mersin den kareler memleket havası oy oy oy...
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
görülmeye değer bir yer.
mersinli olan arkadaşlardan gitmemiş olan varsa şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
bak bak bitmiyorrr bu fotoğraflarr..emeğin ve paylaşımın için tşk ederiz.gayet güzel bir gezi olmuşş..bizde gezmiş oldukk ..eyvallah:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oooohhhhhhhhhhhhhh :cherry: Ne gözeL :rendeer:

hEPİNİze Tebrikler :cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
20
gerçekten cok güzel ..paylasım ıcın tesk.kazasız belasız gezıler dılerım düzceden selam beklerım buralara( ABANT )vs....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst