- Katılım
- 18 Haz 2006
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
24 06 2007 MERSİN MOTOR KULÜBÜ (MMK) CEHENNEMDERESİ GEZİSİ
Bu haftaki gezimizi yayla tarafında yapmaya karar verdik. Malum bu hafta çok sıcak olacağını haberlerde dinleyip durduk.
Cuma günü toplantıda alınan karar la sadiye köyü ne piknik yapmaya gidilecektik. Pazar günü buluşma yerimizde kararımızı değiştirip cehennemderesi ne gitmeye karar verdik. Havanın sıcak olduğundan dolayı su başı olsun istedik. gerçekten de mersin 40 dereceyi bulmuş.
Buluşma yerimize gittiğimde kerim silifkeden gelmiş ve bizi yolcu etmek için bekliyordu. Fakat sonra fikrini değiştirip bizimle geldi. Toplam 11 motosiklet le 130 km.yol yaptık. Yolun yaklaşık 20km lik kısmı toprak ve tam bir kros yapılacak yoldu.
Buluşma yerinden görüntüler






Hazırlıklar tamam ve yola çıkıyoruz. Yoldan görüntüler







Çavak köyünden geçiyoruz.

İlk mola yerimiz haçgediği köyü. Kahvaltı için durduk. Köy kahvesinde hanımların akşamdan hazırlamış oldukları çörek, börek, pasta vs. ne ararsanız var. Ellerine sağlık.



Umut ve ben


Hamit bu arada kızı ile beraber dama çıkmış ve manzarayı izliyor.

Damdan manzaralar



Manzaradan sonra kahvaltıya devam.


Kahvaltı faslı bitti ve tekrar yoldayız. yoldan manzaralar











Yolda kısa bir mola anı



Ve cehennem deresindeyiz. Hakikaten son 10 km ye yakın yolu cehennem yolu. İlk serinlemeye ve temizlenmeye başlayan Hamit. Yolun tozunu toprağını atmaya çalışıyor.




Pikniz yerindeyiz. Yorgunluk çayı içilip yol değerlendirilmesi yapılıyor. Malum yol harikay dı.

Ve kısa sürede ateş yakılıyor. Malum öğle oldu karnımız açıktı. O sıcakta da ateşin karşısında ısınmak bi başka oluyor


Hanımlar hala çay faslındalar

İşte rambo ali can

Ateşimiz yanıyor ve köz olması için bekliyoruz

Bu arada ateş yakmak için o kadar uğraştılar ki şimdide serinlemeye gidiyorlar.
Derede serinleme çalışmalarından görüntüler. Dikkatinizi çekerim su buz gibi





Tufan soğuk suya alışmaya çalışıyor. Fakat elini yüzünü yıkamakla yetindi.

Tufanı kırkpınara göndereceğiz. Derece alacağına eminim.

İşte buda tesadüfen karşılaştığımız karakan murat. Murat da serinlemek için ta buralara gelmiş. Motosikletini bahadıra sattıktan sonra şimdi arabayla geziyor. Kısa sürede tekrar bi motosiklet alıp aramıza katılacak

Serinleme faslı bitti ve sıra geldi yemek hazırlıklarına. Herkes bi taraftan hazırlıklara başladı


Etler pişiyor







Biara memet kayboldu. Birde baktık ki derenin karşı tarafından suya girip motosikletini getirdi. O anı seyretmekten fotoğraflayamadık. Görmenizi isterdim.

Yemek faslından sonra serinleme faslına geçildi.
Daha önce su soğuk diye elini yüzünü yıkamakla yetinen tufan bu seferde sudan çıkmak istemedi.


Dönüş için hazırlıklar başladı. Bu arada Mehmet kros motosikletten sıkıldığını söyledi ve yeni tarzını deniyor.

Yakıştı aslında



Yola çıkıyoruz. Güzergah namrun, oradan da Çamlıyayla yoldan manzaralar













Tarsusun böğrüeğri köyüne gidiyoruz. Yolda kısa bir mola anı ve çevreden manzaralar.




Bu da tam manzara fotoğraflama esnasında karşımıza çıkan bir şey. Aaaa selim miş.

Köyde mola verildi ve odun ateşinde pişen çayda bi başka oluyor

Mola verdiğimiz böğrüeyri köyü kahvesinden görüntüler







Evet son mole yerimiz sarnıç ta.



Ve bir gezimizide burada noktalıyoruz.
Diğer gezilerde buluşmak umuduyle
Gezimizin linki
http://www.mersinmotor.com/forum/forum_posts.asp?TID=1246
Bu haftaki gezimizi yayla tarafında yapmaya karar verdik. Malum bu hafta çok sıcak olacağını haberlerde dinleyip durduk.
Cuma günü toplantıda alınan karar la sadiye köyü ne piknik yapmaya gidilecektik. Pazar günü buluşma yerimizde kararımızı değiştirip cehennemderesi ne gitmeye karar verdik. Havanın sıcak olduğundan dolayı su başı olsun istedik. gerçekten de mersin 40 dereceyi bulmuş.
Buluşma yerimize gittiğimde kerim silifkeden gelmiş ve bizi yolcu etmek için bekliyordu. Fakat sonra fikrini değiştirip bizimle geldi. Toplam 11 motosiklet le 130 km.yol yaptık. Yolun yaklaşık 20km lik kısmı toprak ve tam bir kros yapılacak yoldu.
Buluşma yerinden görüntüler






Hazırlıklar tamam ve yola çıkıyoruz. Yoldan görüntüler







Çavak köyünden geçiyoruz.

İlk mola yerimiz haçgediği köyü. Kahvaltı için durduk. Köy kahvesinde hanımların akşamdan hazırlamış oldukları çörek, börek, pasta vs. ne ararsanız var. Ellerine sağlık.



Umut ve ben


Hamit bu arada kızı ile beraber dama çıkmış ve manzarayı izliyor.

Damdan manzaralar



Manzaradan sonra kahvaltıya devam.


Kahvaltı faslı bitti ve tekrar yoldayız. yoldan manzaralar











Yolda kısa bir mola anı



Ve cehennem deresindeyiz. Hakikaten son 10 km ye yakın yolu cehennem yolu. İlk serinlemeye ve temizlenmeye başlayan Hamit. Yolun tozunu toprağını atmaya çalışıyor.




Pikniz yerindeyiz. Yorgunluk çayı içilip yol değerlendirilmesi yapılıyor. Malum yol harikay dı.

Ve kısa sürede ateş yakılıyor. Malum öğle oldu karnımız açıktı. O sıcakta da ateşin karşısında ısınmak bi başka oluyor


Hanımlar hala çay faslındalar

İşte rambo ali can

Ateşimiz yanıyor ve köz olması için bekliyoruz

Bu arada ateş yakmak için o kadar uğraştılar ki şimdide serinlemeye gidiyorlar.
Derede serinleme çalışmalarından görüntüler. Dikkatinizi çekerim su buz gibi





Tufan soğuk suya alışmaya çalışıyor. Fakat elini yüzünü yıkamakla yetindi.

Tufanı kırkpınara göndereceğiz. Derece alacağına eminim.

İşte buda tesadüfen karşılaştığımız karakan murat. Murat da serinlemek için ta buralara gelmiş. Motosikletini bahadıra sattıktan sonra şimdi arabayla geziyor. Kısa sürede tekrar bi motosiklet alıp aramıza katılacak

Serinleme faslı bitti ve sıra geldi yemek hazırlıklarına. Herkes bi taraftan hazırlıklara başladı


Etler pişiyor







Biara memet kayboldu. Birde baktık ki derenin karşı tarafından suya girip motosikletini getirdi. O anı seyretmekten fotoğraflayamadık. Görmenizi isterdim.

Yemek faslından sonra serinleme faslına geçildi.
Daha önce su soğuk diye elini yüzünü yıkamakla yetinen tufan bu seferde sudan çıkmak istemedi.


Dönüş için hazırlıklar başladı. Bu arada Mehmet kros motosikletten sıkıldığını söyledi ve yeni tarzını deniyor.

Yakıştı aslında



Yola çıkıyoruz. Güzergah namrun, oradan da Çamlıyayla yoldan manzaralar













Tarsusun böğrüeğri köyüne gidiyoruz. Yolda kısa bir mola anı ve çevreden manzaralar.




Bu da tam manzara fotoğraflama esnasında karşımıza çıkan bir şey. Aaaa selim miş.

Köyde mola verildi ve odun ateşinde pişen çayda bi başka oluyor

Mola verdiğimiz böğrüeyri köyü kahvesinden görüntüler







Evet son mole yerimiz sarnıç ta.



Ve bir gezimizide burada noktalıyoruz.
Diğer gezilerde buluşmak umuduyle
Gezimizin linki
http://www.mersinmotor.com/forum/forum_posts.asp?TID=1246