- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
bayramımız kutlu olsuuunnn:rendeer:
Bu ülkeye egemen olduğumuzu her zaman vurgulayalım ulus olarak:rendeer:
Yaşasın Tam Bağımsız Türkiye
Bu ülkeye egemen olduğumuzu her zaman vurgulayalım ulus olarak:rendeer:
Yaşasın Tam Bağımsız Türkiye
