23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve çocuk Bayrami

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
bayramımız kutlu olsuuunnn:rendeer:

Bu ülkeye egemen olduğumuzu her zaman vurgulayalım ulus olarak:rendeer:
Yaşasın Tam Bağımsız Türkiye
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
biz bu gazla yine sokaklara dökülürüz.bu gidişlede yine sokaklara çıkıp birilerine birşeyler duyurmamız lazım.heralde ankaradan tam duyamamışlar
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
o zaman ben yarın 2 tane daha korna takıp deneyeceğim :rendeer: şu taxi lerin seri çalanlarından ve bozulana kadar çalacağım, hep beraber yaparsak uzay mekiğinden bile duyarlar:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
arkadaşım bunlar duymak istediğini duymak istediği gibi duyarlar.
bunlara tren kornasıda çalsan başlarında yinede bir şey ifade etmez.bilmeme anlatabildimmi
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Elbette haklısın kardeş:) anneannemin bir sözü vardı:
Minderi kalın olan Hosturuğum duyulmaz zannedermiş.
çıkar yakında alayının kokusu:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
inşallah dediğin gibi olur.ama bunlar yok olmadıkça biz ülke olarak atatürk ilke ve inklaplarından zorunlu olarak uzaklaştırılmaya başlayacağız:pr:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Yetişecek çocuklarımıza ve gençlerimize, görecekleri öğrenimin sınırı
ne olursa olsun ilk önce Türkiye nin bağımsızlığına, kendi benliğine,
milli geleneklerine, düşman olan bütün unsurlarla,
mücadele etmek gerektiği öğretilmelidir.

Mustafa Kemal ATATÜRK
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
yaşasın ulusal egemenlik:mrgreen: ne guzel dunyadakı tek cocuk bayramı:D
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bayramımız kutlu olsunnnnnnnnnnnn.
Aslında bayramımız dememeliyiz dünyanında bayramı oldu
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Bugün bizi biz yapan değerlerimize sıkısıkıya daha çok sarılmamız gereken birgün..Bugün bağımsız hür egemen bir toplum olduğumuzun resmiyete kavuştuğu gün...
Özellikle genç arkadaşlarımızın "idol" olarak benimseyip tişörtlerini şapkalarını taktıkları yabancı ülke liderlerinin "kahramanlarının" aslında örnek aldıkları kişinin bu değerleri bizlere armağan eden Mustafa Kemal Atatürk olduğunu belkide bir kere daha hatırlamamız gereken bir gün bugün.Başkalarının tarihinine değil kendi tarihimize sahip çıkmamız gerektiğini benimsememiz gerektiğini hatırlayacağımız birgün...
Hepinizin, hepimizin egemenlik bayramı kutlu olsun arkadaşlarım....
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
tüm ulusumuzun 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun.:rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Bugün bizi biz yapan değerlerimize sıkısıkıya daha çok sarılmamız gereken birgün..Bugün bağımsız hür egemen bir toplum olduğumuzun resmiyete kavuştuğu gün...
Özellikle genç arkadaşlarımızın "idol" olarak benimseyip tişörtlerini şapkalarını taktıkları yabancı ülke liderlerinin "kahramanlarının" aslında örnek aldıkları kişinin bu değerleri bizlere armağan eden Mustafa Kemal Atatürk olduğunu belkide bir kere daha hatırlamamız gereken bir gün bugün.Başkalarının tarihinine değil kendi tarihimize sahip çıkmamız gerektiğini benimsememiz gerektiğini hatırlayacağımız birgün...
Hepinizin, hepimizin egemenlik bayramı kutlu olsun arkadaşlarım....

Doğru söze ne hacet.. Sana sonuna kadar katılıyorum dostum...
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Hepimizin kutlu olsun...
Kutlaya bilmek ne güzel, bunu bize bahşeden
ATATÜRK, huzur içinde yatsın...
İlerde de utanmadan, sıkılmadan ve baskı altına alınmadan
kutlaya bilmek bizim ellerimizde...
Elimizdekileri ve Laik Cumhuriyeti koruyarak...:cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun.

Kıymetini bilelim,sahip çıkalım.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Türk milleti, yeni bir iman ve kesin bir milli azim ile, yeni bir devlet kurmuştur.
bu devletin dayandığı esaslar ''tam bağımsızlık'' ve
''kayıtsız şartsız milli egemenlik'' ten ibarettir.
Yeni türkiye devletinin yapısının ruhu milli egemenliktir.
Milletin kayıtsız, şartsız egemenliğidir.

Mustafa Kemal ATATÜRK
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
vatana millete hayırlı olsun... ne dıyelım bızı bugunlere getıren 1071'ler unutulduysa bugunun hukmu bu oluyormus demek ki..!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst