23-06-2012 - Elazığ Hazar Gölü Gezimiz...

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Evet Arkadaşlar bir geziye daha imza attık.. :D
Gece saat 00:30'da yola çıktık, Saat 01:43'de oraya vardık..
Yollar çok güzeldi Taaki Maden Virajlarına kadar..
Gece giderken Maden virajlarında çok dikkatli olmak gerek aksi taktirde kamyonlarla kafa kafaya gelinebilir.. ALLAH muhafaza..:) Çok şükür hiç bir tehlike atlatmadan gideceğimiz yere vardık..
__________________________________________________ ________________________________________
İlk önce işten çıkıp mahmut abiyi evden almaya gittim ordanda beraber yola çıkacağımız yere yani Bizim motor grubu başkanının cafesine gittik... (REİSİMİZ) :D

170406_10150973396378810_462555941_o.jpg


Seyfettin abi çay içerken..

473948_10150973396753810_385094125_o.jpg


3 Güzel Yanyana.....

336451_10150973397953810_1511355915_o.jpg


Yola Koyulduk hayırlısıyla...
Bir süre gittikten sonra ihtiyaç molası verdik..
Tabi Seyfettin abi hemen çimenliğe attı kendini.. KENDİSİ BAYILIR ÇİMENLİĞE.. :MD:

266089_10150973398618810_807713782_o.jpg

Klub Başkanımız....
288399_10150973399368810_363763715_o.jpg

Sağlıkcımız MAHMUT Abi...
334867_10150973400103810_1461089658_o.jpg


Ben ve Reis...

291603_10150973400678810_712540378_o.jpg

Ben ve Reis Lavabo turlaması :D
288396_10150973401523810_1832217564_o.jpg


BENİM AŞKIMMMM BİDENEMMMM.. VE SAZIMMMM....:kalp:

177727_10150973401908810_414771797_o.jpg


334705_10150973403078810_173691367_o.jpg

Petrolcü arkadaşlar, Seyfettin ve Mahmut...
169611_10150973403428810_1532229508_o.jpg


Haydi ya ALLAH diyip yola koyuluyoruz... İSTİKAMET Hazar Gölü....

Ve Gideceğimiz yere varıyoruz..
Seyfettin abi hemmen telefona sarılıp hazar gölündeki arkadaşını arıyoruz bize yer ayarlaması için..
Sağolsun bizimle baya ilgilendi hemmen Pirefabrik villaların olduğu bölümde bizede bi yer ayarlıyor..
Ve bizimkiler yorgunluktan olsa gerek hemen kendilerini yere atıyolar ... :D

287740_10150973407543810_1362418449_o.jpg


178384_10150973407943810_2080384913_o.jpg


Çerezi çıkarıp kapının önüne çıkıyoruz.. Hava soğuktu çok tatlı bi soğuk bende üzerime çarşaf alıyorum :))

468960_10150973408968810_267681825_o.jpg


287885_10150973410258810_2036878734_o.jpg


473875_10150973410618810_1005909181_o.jpg


291522_10150973411038810_826905934_o.jpg

MAHMIT çeğirdek çıtlarken :))
333456_10150973411688810_1500045768_o.jpg


Vee saat gece 03:30 oluyor Sabah namazımızıda kıldıktan sonra yatıyoruz...
Memet abi içerden bağırıyor: Uleynn Sabah 10 dan önce uyandıranı çok fena döverim diye..
Ve sabah saat 08:00'de memet abinin sesiyle uyanıyoruz.. :D:D

Yan komşuyla laflarken..
338707_10150973412338810_1417085680_o.jpg


Mahmıt abi müzik açarken..
474019_10150973412693810_1352992676_o.jpg


458690_10150973413148810_905988155_o.jpg


Ve Memet abi sandalye alıp hemmen bahçenin yanına gidiyor.. BAHÇADA YEŞİL HIYAR şarkısını söylüyor..
288192_10150973413858810_2134748754_o.jpg


Ve ben ve seyfettin abi kahvaltılık almak için yola koyuluyoruz..
177847_10150973414433810_1765296086_o.jpg


456996_10150973415118810_1107275636_o.jpg


178531_10150973415693810_2011672980_o.jpg

336472_10150973416573810_1174737658_o.jpg


169683_10150973417118810_1034270188_o.jpg


468776_10150973417678810_869347527_o.jpg


323166_10150973418213810_1259465820_o.jpg


468769_10150973418638810_1114036272_o.jpg


Kahvaltılıkları aldıktan sonra fırına ekmek almaya gidiyorum.. :D

177429_10150973419373810_1372354462_o.jpg


197645_10150973420323810_512695560_n.jpg


Ben.. Yani Ersin... :cool:

382499_10150973420868810_379640244_n.jpg


kahvaltımızı yaptıktan sonra sahile doğru motorlarla süzülüyoruz...

196161_10150973421288810_1231329012_n.jpg


282923_10150973422768810_1223863019_n.jpg


REİSSSSS :D

197631_10150973426243810_265153904_n.jpg


181331_10150973427983810_2062155445_n.jpg


282379_10150973428403810_1079948968_n.jpg


548683_10150973429193810_1720756893_n.jpg


Ve Sahilden dönüşte bi kahve buluyoruz acil çay içmemiz gerek.. ve OKEY KEYFİ....

318048_10150973430178810_1281141664_n.jpg


403460_10150973431573810_272419669_n.jpg


282805_10150973431773810_2015031338_n.jpg


Ben ve seyfettin abi takımı reiste bıraktıntan sonra yola çıkıyoruz tekrar... :cool: :D

229841_10150973431933810_2021242211_n.jpg


208869_10150973432468810_1845283713_n.jpg


604027_10150973435393810_982125608_n.jpg


283747_10150973435628810_807112137_n.jpg


196083_10150973435893810_1242298312_n.jpg


Ve Motorları yıkıyoruz.. Yıkadıktan 30 dakika sonra malesef yağmur yağıyor ÇAMURLU hemde..

255230_10150973436058810_698090548_n.jpg


198368_10150973436268810_1839303932_n.jpg


Reissss :cool: :D

252727_10150973437243810_964086592_n.jpg


540592_10150973437508810_1082616393_n.jpg


205233_10150973438133810_1217353082_n.jpg


Türkü söylerken :D

206129_10150973438453810_152990971_n.jpg


528093_10150973438678810_1070822312_n.jpg


Mahmıt abiii :cool:

181373_10150973441578810_1529039976_n.jpg


314789_10150973441983810_1313003931_n.jpg


382380_10150973442323810_1780887995_n.jpg


255391_10150973443143810_1039863874_n.jpg


Hava yavaş yavaş bozuyor 8O

255391_10150973443143810_1039863874_n.jpg


Ordanda çıkıp yemeğe gidiyoruz ordan arkadaş sağolsun bizi alıyor..
548617_10150973443898810_1023922309_n.jpg


Yemeğe dalmaktan resim çekmeyi unuttuk :p :D

557280_10150973445773810_1686967685_n.jpg


Ve yavaş yavaş toparlanıp tekrar evimizin yolunu tutuyoruz.. DÖnüşte yol çalışması vardı bizi bir süre beklettiler..

168836_10150973446153810_1784407614_n.jpg


401955_10150973446473810_284026713_n.jpg


598890_10150973446883810_584384982_n.jpg


306957_10150973447253810_768485561_n.jpg

Dönüşte bi lokantada Bizim ritimci murat abiyi görüyorum ailesiyle birlikte yemek yiyolar onlarda bizden 1 saat sonra yola çıkıyolar..
Murat abinin oğlu..
484606_10150973447483810_2124610048_n.jpg


251984_10150973448048810_312546231_n.jpg


318081_10150973448288810_128772052_n.jpg


380668_10150973448473810_1474499936_n.jpg


Memet abi motorun üzerinde saz çalarken... :D

182102_10150973448658810_1408488388_n.jpg


540880_10150973448868810_2019408769_n.jpg


Memet abi, Ersin ben bu işi beceremedim al sen devam dedi... :D

532100_10150973449543810_812695568_n.jpg


165907_10150973449818810_751686_n.jpg


548767_10150973449103810_1436044995_n.jpg


181811_10150973449303810_522602739_n.jpg


229964_10150973450173810_946957030_n.jpg


Ve Hepimiz eve dönüyoruz..
Çok güzel gün geçirdik keyifliydi..
Fazla resim çekemedim eğlenceye dalmaktan..
İnşallah birdahaki sefere... :)

Ha birde sazlı sözlü türküyü çaylı bir videomuz vardı.. Keyifli dinlemeler... :) :D

Gurbet elde bir hal geldi başıma.. Seyfettin abide sağolsun bana eşlik etti... :D

http://www.youtube.com/watch?v=BS39ZxH6Zbw&feature=share
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
emeğine sağlık, seneler önce bende eilemle hazar gölüne gitmiştim araçımla.çaldığın parçaya bende eşlik ettim ellerin dert görmesin
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Yanlız r6 çok yakışıklıymış ALLAh kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
emeğine sağlık, seneler önce bende eilemle hazar gölüne gitmiştim araçımla.çaldığın parçaya bende eşlik ettim ellerin dert görmesin

Eyvallah erol dayı...Baş Tacısın.. :cat: :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

Yanlız r6 çok yakışıklıymış ALLAh kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın.

Evet Bende çok beğeniyorum beyaz rengini... Teşekkür ederim ALLAH razı olsun.. :cat:
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
466
sazlı sözlü güzel bir gezi olmuş anlaşılan
Kazasız belasız maşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst