destinyofrock' Alıntı:Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:
Son durum nedir kim nerne ne zamn olcazbiz iki kız başımıza netcez
tamam tamam profiloya geliriz otoparkada gireriz fakat sonra nasıl bulcam sizi bowling salonunamı gidicem direk saat ka. gibi herkes buluşucak işten çıkışta gelicem ben
TRADER' Alıntı:Mac Cumartesı aksamı abıler . Organızasyon cuma aksamı...Selamlar
hep beraber cimbombom cimbombom :queen:mete_han' Alıntı:valla karıştırdım hatları...maç ambiansına erken girdim yav...neyse bu akşam görüşebilmek dileğiyle dostlar...:rendeer:
:rendeer: Vedat ben erken geleceğim ve motoru giriş kapısının tam karşısına çekeceğim oraya izin veriyorlar,Ayrıca otoparka girecek arkadaşlarda girişte hemen sağda motorlar için ayrılmış bir bölüm varvedo' Alıntı:Motorları nereye koycaksınız. Kapıların önüne sokağamı yoksa otoparkamı nedersiniz. Ben kapıya derim![]()
ben tuzladan gitcem. yetişeblirsen beraber gidebiliriz.Peril' Alıntı:anadolu yakası 2.köprüden giden var mı bu arada,beraber geçelim..
:cat: Evet erken gelecek arkadaşlar saat 7.15 üst katta çay içiyor olacağızKartal23' Alıntı:dostdar ile ben profiloya erken gelcez... saat 7:15 gibi en üst katta yemek bölümünde masada kask olan lara şöyle bir yanaşın... yaka kartımız olucak bir merhaba deyin yeretli.. muhabbet akar...:queen: :queen: :cat:
destinyofrock' Alıntı:Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:
Son durum nedir kim nerne ne zamn olcazbiz iki kız başımıza netcez
tamam tamam profiloya geliriz otoparkada gireriz fakat sonra nasıl bulcam sizi bowling salonunamı gidicem direk saat ka. gibi herkes buluşucak işten çıkışta gelicem ben
kimle kapıştığını bilmiosun abitrenox' Alıntı:ben tuzladan gitcem. yetişeblirsen beraber gidebiliriz.![]()
destinyofrock' Alıntı:Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:
Son durum nedir kim nerne ne zamn olcazbiz iki kız başımıza netcez
tamam tamam profiloya geliriz otoparkada gireriz fakat sonra nasıl bulcam sizi bowling salonunamı gidicem direk saat ka. gibi herkes buluşucak işten çıkışta gelicem ben
:cat: Saat 7.15 motorun tepesinde oturuyor olacağım:queen:Kartal23' Alıntı:dostdark
dostum seni profilonun kapısında bekliyerim hani motorların konulduğu yerde sonrada garaja ve çay bölümüne beraber gideriz... herkes gelsin profiloyu ağlatalım :queen:
hboyraz' Alıntı:D İ K K A T E D E L İ M
Bowling oynamaya gidecek arkadaşlar
bu gün akşam üzeri mecidiyeköy de polis arkadaşlarımız ehliyetsiz farı yanmayan veya kaskı olmayan( büyük bir ihtimalle motosiklet.net uyesi olmayan) bir kaç motoru bağlamışlardı bu konuda lütfen dikkatli davranalım eksiği olan arkadaşlarımızda eksiklerini bi an önce tamamlarsa iyi olur bu yaz her hafta bir organizasyon olucak sanıyorum :queen: :cat:
Dostum merak etme bizim artcı bizden önce gider:cat:FutureShock' Alıntı:yav kaskını korumalıklarını takıp vantilatör karşısında tv izleyen arakadaş nerde ??