21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
dostdark' Alıntı:
:cat: Saat 7.15 motorun tepesinde oturuyor olacağım:queen:
Hatta gelebilirsen 7.00 da uyar bana :queen:
kardeş ben 1830 da ordayım profilonun ana girişinde sarı hyosung
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
ya peril tamam korkma fazla hızlı gitmiycem :) şu özelini biraz boşaltman gerekiyomuş.çıkcam şimdi hadiiiii.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motosikletinizi profilonun otoparkında motosikletler için ayrılmış bölüme bırakabilirsiniz. Otopark girişine geldiğinizde güvenlikler sizi park alanına yönlendirecektir.
Profilo otoparkı ana girişin önünden devam edin yolun sonunda yokuş aşağı inerken solda. Motorlar için ayrılmış bölümde bu girişden girer girmez sağda kalıyor.
Bowling bölümüne gitmek içinde otopark girişinden geri çıkıp sağdaki ilk yapıdan içeri girmeniz gerekiyor. Tabii erken gelecekler profilonun en üst katında yemek bölümünde buluşabilirler. Örn: Burgerking2 önündeki oturma alanı, bu bölümü görmek içini profilonun sitesinden sanal tur yapabilirsiniz.
http://www.profiloalisverismerkezi.com.tr/bowling/index.php#


Bowling salonu ZEMİN KATta dır.



Katılımcı Listesi:
  1. Zuhtupasa
  2. Skullhunter
  3. Araltı
  4. Dostdark
  5. Serkoner
  6. Sadobey
  7. Kartal23
  8. Antonio
  9. Jasmine
  10. Peril +1
  11. Cbr1::kalbim::::kalbim::::kalbim::RR
  12. Khutuck
  13. 007
  14. Metehan
  15. Nemrut
  16. cuk_o
  17. necdet
  18. TRADER
  19. zipir
  20. FutureShock
  21. MuRRat +3
  22. alderney
  23. kırmızı
  24. Chief of HardAffairs Dept +1
  25. starsailor
  26. fragrance_chaplin
  27. joker
  28. Niceman
  29. dominator
  30. LaCiVerTSaRi
  31. Leto
  32. alper_tim
  33. vınvın
  34. trenox
  35. Gelişim Sürücü Kursu
  36. Danger0
  37. Sword
  38. Komtan
  39. Bandit
  40. destinyofrock
  41. nezihe
  42. TNT
  43. bigking
  44. CRAZYUSUF
  45. MACGYVER
  46. Thai
  47. VİRAGORİDER
  48. TycOOn
  49. Thai
  50. mete_han
  51. vedo
  52. ...
  53. ...
  54. ...
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
FutureShock' Alıntı:
yav kaskını korumalıklarını takıp vantilatör karşısında tv izleyen arakadaş nerde ??
burdayım geldim kardeş profiloya gittim ortama baktım bi şu an boş 1-2 line doluydu o kadar gerisi boş şimdilik akşama bakıcezz:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar yardım:cat:
Nezihe arkadaşımız ikitelli den gelecek ve dönüşte onu bırakacak bir arkadaşa ihtiyacımız var

dostdark' Alıntı:
Dostum merak etme bizim artcı bizden önce gider:cat:
Hatta şu anda orada bile olabilir yaka kartını takmış ben MT denim diye dolanıyordur:queen: görevliler dövüp atmazlarsa akşam görürsün
:queen: Ne demiştim ama :queen:
:queen: Alper bu yaaa:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar akşam ikiteli ye nezihe arkadaşımızı bırakacak biri yok mu
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Skullhunter kutlarım seni araştıma yapıp her ayrıntıyı gayet net olarak bizlere aktarıyorsun çok hoş diyorum bir admine yakışır hareketler.:cat: Diğer arkadaşlarada burdan söyleyeyim admini takip edin o size gerekli tüm açıklamaları yapıyor....
Birde skoruna kapışma yapalım mı bowling'de umarım dişime göre birilerini bulurumda biraz heyacan olur!:cherry:
Kendine güvenenler Macgyver'ı bulsunlar yeter:wiinkk:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
alper_tim' Alıntı:
burdayım geldim kardeş profiloya gittim ortama baktım bi şu an boş 1-2 line doluydu o kadar gerisi boş şimdilik akşama bakıcezz:p
bİKAÇ atış yapsaydın biz gelene kadar ısınırdın :cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben şöle umuyorum kesin geldiğimde ortam yıkılıyuo kaynıyo olucak umarım sıkılmadan geçer bu benim üye oldumdan beri ki şurda az oldu ilk buluşmam olcak;) ben gelir gelmez en üst kata çıkıcam çay içicez :) gerçi işten 6 da çıkıyorum havaalanında çalışıyorum burdan orası (önce bayiye uğruycam) fazla sürmezse en geç 8 gibi ordayım yanımda misafirimle :p
BEKLEYİN GELİYİM DİİM BEN SİZE
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
FutureShock' Alıntı:
bİKAÇ atış yapsaydın biz gelene kadar ısınırdın :cat:
ben dün akşam galeriada çalıştım walla herkesi yenecem:p
idmanımı sağlam yaptım:queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
MACGYVER' Alıntı:
Skullhunter kutlarım seni araştıma yapıp her ayrıntıyı gayet net olarak bizlere aktarıyorsun çok hoş diyorum bir admine yakışır hareketler.:cat: Diğer arkadaşlarada burdan söyleyeyim admini takip edin o size gerekli tüm açıklamaları yapıyor....
Birde skoruna kapışma yapalım mı bowling'de umarım dişime göre birilerini bulurumda biraz heyacan olur!:cherry:
Kendine güvenenler Macgyver'ı bulsunlar yeter:wiinkk:

MACGYVER salonla ilgili son durum nedir. Buluşmada önce gidip konuşursak iyi olacak sanırım. Bence salonda bowling oynayacakları grublara ayıralım grublar kendi aralarında linelara dağıtırız. Büyük ihtimalle grublar aynı anda ve yanyana oynayamayacak ama elimizden geldiğince bir arada tutarız.
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
Macgyver hocam kaç sayı yapıyosun bakalım?? ona gore kendimizi bi tartalım...

ben min 185 sayı - max 220 sayı arası genelde...
tabi korukentteki oynadıklarımda...:bounce:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trenox' Alıntı:
ya peril tamam korkma fazla hızlı gitmiycem :) şu özelini biraz boşaltman gerekiyomuş.çıkcam şimdi hadiiiii.
Kikim ben mii KORKU VE BENNNN beni daha tannımamışın sen yahuu:) neyse kapışalım bakalım:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Skullhunter' Alıntı:
MACGYVER salonla ilgili son durum nedir. Buluşmada önce gidip konuşursak iyi olacak sanırım. Bence salonda bowling oynayacakları grublara ayıralım grublar kendi aralarında linelara dağıtırız. Büyük ihtimalle grublar aynı anda ve yanyana oynayamayacak ama elimizden geldiğince bir arada tutarız.
akşam buluşalım kardeş sana emanet getircem yeşilköyden haberin var mı:silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst