21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
Motorları nereye koycaksınız. Kapıların önüne sokağamı yoksa otoparkamı nedersiniz. Ben kapıya derim:)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anadolu yakası 2.köprüden giden var mı bu arada,beraber geçelim..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
destinyofrock' Alıntı:
Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:

Son durum nedir kim nerne ne zamn olcaz :) biz iki kız başımıza netcez :) tamam tamam profiloya geliriz otoparkada gireriz fakat sonra nasıl bulcam sizi bowling salonunamı gidicem direk saat ka. gibi herkes buluşucak işten çıkışta gelicem ben

dostdar ile ben profiloya erken gelcez... saat 7:15 gibi en üst katta yemek bölümünde masada kask olan lara şöyle bir yanaşın... yaka kartımız olucak bir merhaba deyin yeretli.. muhabbet akar...:queen: :queen: :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
TRADER' Alıntı:
Mac Cumartesı aksamı abıler . Organızasyon cuma aksamı...Selamlar

valla karıştırdım hatları...maç ambiansına erken girdim yav...neyse bu akşam görüşebilmek dileğiyle dostlar...:rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
mete_han' Alıntı:
valla karıştırdım hatları...maç ambiansına erken girdim yav...neyse bu akşam görüşebilmek dileğiyle dostlar...:rendeer:
hep beraber cimbombom cimbombom :queen:

peril gel birden gidelim he gitmek içinmi gelmek içinmi :silent:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedo' Alıntı:
Motorları nereye koycaksınız. Kapıların önüne sokağamı yoksa otoparkamı nedersiniz. Ben kapıya derim:)
:rendeer: Vedat ben erken geleceğim ve motoru giriş kapısının tam karşısına çekeceğim oraya izin veriyorlar,Ayrıca otoparka girecek arkadaşlarda girişte hemen sağda motorlar için ayrılmış bir bölüm var
Ama ben derimki girişin karşısına çekelim profilo ağlasın:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Kartal23' Alıntı:
dostdar ile ben profiloya erken gelcez... saat 7:15 gibi en üst katta yemek bölümünde masada kask olan lara şöyle bir yanaşın... yaka kartımız olucak bir merhaba deyin yeretli.. muhabbet akar...:queen: :queen: :cat:
:cat: Evet erken gelecek arkadaşlar saat 7.15 üst katta çay içiyor olacağız
Hem bownik salonunda yüksek müzik çalıyor sohbet etmek için erken gelenler olursa rahat rahat sohbet ederiz:cat: :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
destinyofrock' Alıntı:
Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:

Son durum nedir kim nerne ne zamn olcaz :) biz iki kız başımıza netcez :) tamam tamam profiloya geliriz otoparkada gireriz fakat sonra nasıl bulcam sizi bowling salonunamı gidicem direk saat ka. gibi herkes buluşucak işten çıkışta gelicem ben

saat 7:30 - 8:00 arası gelirsen profilonun yemek bölümü (en üst kat) dostdark ile beraber çay içiyor olacağız yanımıza gelirsiniz...
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
22
Hariçten gazel okurum belki !

Belki kafama eser, Hariçten gazel okuyabilirim uzaktan !
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trenox bence de dikaktli ol almıyımanahtarını:p

sen tuzladan geleceksen bi özelden msg atsana bana konuşalım.ben fenerdeyimçünkü..bu 2.köprü kafamı karıştıryo benim..

bu aradaaaa cimbomlulular fazla sevinmeyin bakim,alıcazz anahtarınızıııııı:mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
dostdark
dostum seni profilonun kapısında bekliyerim hani motorların konulduğu yerde sonrada garaja ve çay bölümüne beraber gideriz... herkes gelsin profiloyu ağlatalım :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
destinyofrock' Alıntı:
Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:

Son durum nedir kim nerne ne zamn olcaz :) biz iki kız başımıza netcez :) tamam tamam profiloya geliriz otoparkada gireriz fakat sonra nasıl bulcam sizi bowling salonunamı gidicem direk saat ka. gibi herkes buluşucak işten çıkışta gelicem ben

bak potansiyel yüksek bekleyenin çok var sen canını sıkma.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
soyle yapalım o zaman sen 18 :00 de cik ben 19 :00 cıksam zaten anca bulusuruz belirlenecek yerde.:p

bu arada özelden msg almak için yer olması lazım. biraz boşaltıver özelini
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Kartal23' Alıntı:
dostdark
dostum seni profilonun kapısında bekliyerim hani motorların konulduğu yerde sonrada garaja ve çay bölümüne beraber gideriz... herkes gelsin profiloyu ağlatalım :queen:
:cat: Saat 7.15 motorun tepesinde oturuyor olacağım:queen:
Hatta gelebilirsen 7.00 da uyar bana :queen:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
arkadaslar ben arbayla gidiyorum bowling e
anadolu yakasından gelmek isteyenler benimle gelebilir aksam donustede bırakılır.
saat 6,30 -7,30 bilmiyorum artık o saatlerde bostancıdan e5 yada minibus yolundan 1.köprü üzerinden gideceğim bu istikamette isteyeni alırım.
isteyen arasın "532 256 78 50 giray"
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
yav kaskını korumalıklarını takıp vantilatör karşısında tv izleyen arakadaş nerde ??
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
61
hboyraz' Alıntı:
D İ K K A T E D E L İ M

Bowling oynamaya gidecek arkadaşlar

bu gün akşam üzeri mecidiyeköy de polis arkadaşlarımız ehliyetsiz farı yanmayan veya kaskı olmayan( büyük bir ihtimalle motosiklet.net uyesi olmayan) bir kaç motoru bağlamışlardı bu konuda lütfen dikkatli davranalım eksiği olan arkadaşlarımızda eksiklerini bi an önce tamamlarsa iyi olur bu yaz her hafta bir organizasyon olucak sanıyorum :queen: :cat:


bende nasiplendim abiler az önce . edirnekapı şehitlikte çevirdiler beni malum ehliyet yok . bağlıcaz motoru seni de mahkemeye sevk edicez dediler . 15 dk yalvardıktan sonra kurtardım kendimi . akşam dolayısıyla gelemiycem m.köy e herkesten özür dilerim :pale:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
FutureShock' Alıntı:
yav kaskını korumalıklarını takıp vantilatör karşısında tv izleyen arakadaş nerde ??
Dostum merak etme bizim artcı bizden önce gider:cat:
Hatta şu anda orada bile olabilir yaka kartını takmış ben MT denim diye dolanıyordur:queen: görevliler dövüp atmazlarsa akşam görürsün
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst