FutureShock' Alıntı:benim eve 3 dakika :queen:[/QUOT
şansa bak benim eve de 15dk uzakta... allahallah ne tesadüf dimi:queen: :cat: :queen: :queen:
fragrance_chaplin' Alıntı:Bowling sonrası çay mekanı için fikirlerimizi bekliyordunuz...
Dolmabahçe'deki çay bahçesi nasıl?motor koyacak yer de var hem.hem merkezi.jokerle ben gibi dolmuşla gelecek kişileri de düşünün biraz.ordan taksime geçip dolmuşla eve dönme şansımız olur![]()
AnTonio' Alıntı:walla dolmabahçe mekanı süper olur hemde inönü atmosferini solumuş oluruz:queen:
:queen: Herzamanki gibiFutureShock' Alıntı:Fena dağıldık bence :silent:
:cat: Paşam Alper gelmesinde ay a gidelimzuhtupasa' Alıntı:Arkadaşlar son görüşmeler neticesinde sizleri daha rahat ettirmek adına organizasyon merkezini Hakkari nin girişinde sağ taraftaki Bowlingistan a almaya karar verdik.
![]()
(Bakalım alper naaapcak)ha bide kartal23:mrgreen:
alper_tim' Alıntı::queen: alllaaaaa paşammm askerliği yaptığım yer orda benim ben gelirim sen merak etme diğer arkadaşları ayarlaaa:queen:
:cat: :cat: :cat:dostdark' Alıntı:üleyn yine topic in içine ettik:queen: :queen: :queen:
Neyse arkadaşlar işin şakası bir tarafa maksat buluşmak değil mi yok sıra var veya yok ben oraya sizleri görmeye geliyorum gerisi tırt:rendeer:

zuhtupasa' Alıntı: