21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
61
walla dolmabahçe mekanı süper olur hemde inönü atmosferini solumuş oluruz:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fragrance_chaplin' Alıntı:
Bowling sonrası çay mekanı için fikirlerimizi bekliyordunuz...

Dolmabahçe'deki çay bahçesi nasıl?motor koyacak yer de var hem.hem merkezi.jokerle ben gibi dolmuşla gelecek kişileri de düşünün biraz.ordan taksime geçip dolmuşla eve dönme şansımız olur :)

orası çok serin oluyo hasta olursunuz rumeli hisarının yanındaki çay bahcesi daha güzel hem acık hem kapalı yeri ve otoparkı var manzarada güzel
ama ben gelemiyomki :(
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
AnTonio' Alıntı:
walla dolmabahçe mekanı süper olur hemde inönü atmosferini solumuş oluruz:queen:

offff süper olur valla yanlız alper abi gelmesse :queen:

ya millet herkez evine yakın çağırıo bence siz beylerbeyine gelin iskele önüne makinaları alırız açık kapalı her türlü mekan var manzara süppper hem banada yakın 2 adım :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) Arkadaşlar son görüşmeler neticesinde sizleri daha rahat ettirmek adına organizasyon merkezini Hakkari nin girişinde sağ taraftaki Bowlingistan a almaya karar verdik.:p
(Bakalım alper naaapcak) :p ha bide kartal23:mrgreen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başta profilo dediniz diye gelicektim karar vere durun mekan değişirse gelmeyebilirim mecidiyeköy profilo iyiydi ama :(
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
zuhtupasa' Alıntı:
:) Arkadaşlar son görüşmeler neticesinde sizleri daha rahat ettirmek adına organizasyon merkezini Hakkari nin girişinde sağ taraftaki Bowlingistan a almaya karar verdik.:p
(Bakalım alper naaapcak) :p ha bide kartal23:mrgreen:
:cat: Paşam Alper gelmesinde ay a gidelim:p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
:queen: alllaaaaa paşammm askerliği yaptığım yer orda benim ben gelirim sen merak etme diğer arkadaşları ayarlaaa:queen:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
Bowling sonrası çay mekanı için ben Hisar' ı öneriyorum arkadaşlar hem şöyle bi gövde gösterisi yapmış oluruz topluca boğazda :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
alper_tim' Alıntı:
:queen: alllaaaaa paşammm askerliği yaptığım yer orda benim ben gelirim sen merak etme diğer arkadaşları ayarlaaa:queen:
:p ahada Paşam boşuna uğraşıyoruz:salut:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
ya arkadaşlar pardon da biz mecidiyeköyden hisara nasıl gelecez akşam akşam?taksi mi tutup takılıcaz peşinize?bencillik yapmayın :salut:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
Zühtü Paşam moral için sana derin şükranlarımı sunuyorum... daha yakın bir yer bulsak ığdır falan...:queen:
7 depo benzin le giderim artık 3-5 günde...
alper ile beni bekliyeceksiniz.. ona göre su koyuvermece yokkkk::koop:: ::deliir:: ::stretche ::coool:: ::exclaim:

yaw bi soru sordum hala cevap yok... erken gelenler nerede buluşacağız... ben saat 7 (Yedi) de orada olurum... yarın motorla gelcem...


çay için dolma bahçe iyi hem kaoalı yeri var hem açık... nargile fokurdatmacaaaaaaaaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: ulen yine yırtamadık yaw..:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
üleyn yine topic in içine ettik:queen: :queen: :queen:
Neyse arkadaşlar işin şakası bir tarafa maksat buluşmak değil mi yok sıra var veya yok ben oraya sizleri görmeye geliyorum gerisi tırt:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
üleyn yine topic in içine ettik:queen: :queen: :queen:
Neyse arkadaşlar işin şakası bir tarafa maksat buluşmak değil mi yok sıra var veya yok ben oraya sizleri görmeye geliyorum gerisi tırt:rendeer:
:cat: :cat: :cat:
bencede oraya gelinir.vaziyete bakılır.:bounce: duruma göre toplar labutlara atılır.:mrgreen: yok olmadı biralar vs. mideye yuvarlanır..:) daaa olmadı baska alemlere akılııırrr.:queen: :queen:
ama muhtemelen bensiz..:pr: :salut:

ben burdayım gördünüz gibi beklerim.:queen:

 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben gelmiycem ya hiçbirşey belli değil hep değişiyo kesin değil hiçbişey bide yarına ne kaldı şurda neyse iii eğlenceler size
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
zuhtupasa' Alıntı:
:cat: :cat: :cat:
bencede oraya gelinir.vaziyete bakılır.:bounce: duruma göre toplar labutlara atılır.:mrgreen: yok olmadı biralar vs. mideye yuvarlanır..:) daaa olmadı baska alemlere akılııırrr.:queen: :queen:
ama muhtemelen bensiz..:pr: :salut:

ben burdayım gördünüz gibi beklerim.:queen:


oh beeee bide bana geyik derler topic mahfoldu beeee:queen:

herşey muhabbet uğruna geyik değil ama:bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst