21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
bigking

gel dostum tabi ortam yaparıs...........

Peki dostlar erken gelecek arkadaşlar nerede buluşuyoruzzz...:queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
alper tim ben yarın arabayla gelicem senide alabilirim.Ama yok ben illa motorla gelicem diosan sen bilirsin :wiinkk:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
FutureShock' Alıntı:
alper tim ben yarın arabayla gelicem senide alabilirim.Ama yok ben illa motorla gelicem diosan sen bilirsin :wiinkk:
Abisi bu adam artcı alsan bie arabanın içine sokma giysin kaskı arka bağajda gelsin:p
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
dostdark' Alıntı:
Abisi bu adam artcı alsan bie arabanın içine sokma giysin kaskı arka bağajda gelsin:p
en iyisi arabanın üstünde gelsin hem rüzgarı hisseder motorda gelmiş gibi olur :p
yok yok yanımda oturur co-pilot luk yapar yadaa aaayyy nerde isterse orda oturur bea.adamı yerden yere vurduk.:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
FutureShock' Alıntı:
en iyisi arabanın üstünde gelsin hem rüzgarı hisseder motorda gelmiş gibi olur :p
yok yok yanımda oturur co-pilot luk yapar yadaa aaayyy nerde isterse orda oturur bea.adamı yerden yere vurduk.:rendeer:
:cat: EVET arabanın üstüne bağla sevaptır.:queen: evde bile korumaları ve kaskını takıp vantilatör önünde tv seyrediyor zaten:p
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Lütfen şu listeye benide adımı yazarmısınız yoksa küsücem gelmiyicem:cherry:paşam Timeout'la(Bowling) görüştüm orda Aylin hanım var turnuva ve organizasyon müdürü bu hanımla aram iyi ve bana hiçte olumlu şeyler söylemedi bugün tekrar gittim ve oranın müdürü olan Gökan beyle görüştüm oda hiçte olumlu şeyler söylemedi. Konuyu biraz açayım cuma-cumartesi-pazar günleri turnuva yapmıyorlarmış buna ek olarak uluslararası bowling turnuvası için istanbul bowling klübü sporcuları burada antreman yapıyorlar ve buhaftada onlar çalışıyormuş falan bana bisürü yokuşa sürecek şeyler söylediler.
B-PLANI= Buda benim stratejim kasada oturan çalışanlar var ve bunlardan birkaçı benim kankam cuma günü o saatlerde o kasada olucak onunla görüştüm ve bana biraz yardımcı olabileceğini söyledi yani biz aç kişi olucaz yaklaşık 50 diyelim oyun sürelerinin çok uzamaması için maximum her line'da 6 kişi oynarsak buda 8 line eder bunun içinde 8 kişi bir kaç saat önceden gider orda line'larda 7.00 ytl para ödeyerek birer oyun alır herkesin geleceği saate kadar oyalanır ve daha sonra gelen kişileri o 8 line'daki kişilere kasadan ekletebiliriz tabiki 4 yerine 8 line olunca göze batar ve müdürlerin sorun çıkarma riskide oluşur orda beni sizlere mahcupta bırakabilirler......
Şöylede yapılabilir aynı anda yarışma şekinde deilde parça parça guruplar halinde normal olarakta oynayabiliriz yani sorun turnuva gibi aynı andaoynamada oluyor...
Birde oyun ücretini soran biri vardı hafta içi sabahtan 14de kadar 4.00ytl 14:00 ile 18:00 arası 5.50ytl 18:00 ile 24:00 arası ise 7.00ytl ....
Evet paşam durum bundan ibaret neyapalım senin fikrin ne ben gereken görüşmeleri yaptım senin hiç yorulmana gerek yok ama şuda bir gerçek adamlar biraz tok ve kurallardanda taviz vermez gözüküyorlar demi!!?
Korukent alternatifimiz de var orası herdaim boş oluyor ama lineları time out kadar güzel deil...:pale:
Neyse haberler bundan ibaret paşam ben herşeyi görüştüm..:bounce:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
dostdark' Alıntı:
:cat: EVET arabanın üstüne bağla sevaptır.:queen: evde bile korumaları ve kaskını takıp vantilatör önünde tv seyrediyor zaten:p

:queen: :queen: :queen: yav çok güldüm harbiden.ofisin içinde bi kahkaha attım millet bana deli gözüyle bakıyo artık:queen: :queen: :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
FutureShock' Alıntı:
:queen: :queen: :queen: yav çok güldüm harbiden.ofisin içinde bi kahkaha attım millet bana deli gözüyle bakıyo artık:queen: :queen: :queen:
ben heryerde giderim siz alın beni yeter benkaskımıda yanıma alayım dizliklerimide alayım
bu arada yaka kartlarımızı alıyos gene değil mi:queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Beylikdüzü crocus bowling e gelin.Tatilya karşısı migrosun içinde.16-18 tane line var.Adamlar fazla iş yapmıyo zaten sorun çıkartıcaklarını zannetmiyorum.baya büyük mekan zaten.Aklınızda bulunsun.
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
FutureShock' Alıntı:
Beylikdüzü crocus bowling e gelin.Tatilya karşısı migrosun içinde.16-18 tane line var.Adamlar fazla iş yapmıyo zaten sorun çıkartıcaklarını zannetmiyorum.baya büyük mekan zaten.Aklınızda bulunsun.


abi mekan uzakta be biz anadoludayız + hava bozma ihtimalide var
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Banada yakın:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
ben seni götürürüm nasıl olsa iki motor olucaz olmadı benim motor u sana veririm sen kendin gidersin :)


CBR1000RR' Alıntı:
abi mekan uzakta be biz anadoludayız + hava bozma ihtimalide var
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
NicemaN' Alıntı:
ben seni götürürüm nasıl olsa iki motor olucaz olmadı benim motor u sana veririm sen kendin gidersin :)


tümer abicim saol o gece gelsin bakıcaz abi biliosun yanlız değilim :p
he makinayı bana vereceksen ayrı mesele :queen:
future abi bence biz bunu kadıköyde yapalım :bounce:
abi yalovadada var süper
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst