Muratcım yağmur olsaydın gelmiyormuydun yoksaa :cyclopsanmurrat' Alıntı:yağmur yoksa ordayız![]()
:queen: Nurulah dekoratif olmuşsunCBR1000RR' Alıntı:nedir abicim benim sıfırlarımdan istediğiniz rahat bıraksanıza :queen:
erhan abi alacağın olsun
hoşgeldin aramıza :rendeer:Gizelle' Alıntı:Merhaba, Anadolu yakasında olsa ben de qelirdim, profilo çok ters, ben kim miyim ? siteye yeni üye oldum, bu da ilk mesajım, qörüşmeniz olacağını qörünce bu konuda fikrimi belirtmek istedim : ) :wiinkk: Anadolu yakasında olan qörüşmelerde tanışmak dileğimle : )
dostdark' Alıntı::queen: Nurulah dekoratif olmuşsun![]()
destinyofrock' Alıntı:Bende gelim mikimseyi tanımıyom ama
![]()
vardır belki bi tanıdığın bi bak etrafına :bounce:destinyofrock' Alıntı:Bende gelim mikimseyi tanımıyom ama
![]()