21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
gelin gelin ooooooooooooooooo
50 kişi olduk galibaaa.....:queen:
yarın akşama kadar 75 kişiyi bulur gibi
herkes 1 top atsa oyun biter galiba sanırsam...:flower: ::alkiis::
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben oynamıcam sohbet istiyom ben ortam yani sonuçta maksat tanışma görüşme ve kaynaşma hihihihihi yani arkadaşlık dostluk varken bowlingde neymiş :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
destinyofrock' Alıntı:
Ben oynamıcam sohbet istiyom ben ortam yani sonuçta maksat tanışma görüşme ve kaynaşma hihihihihi yani arkadaşlık dostluk varken bowlingde neymiş :p
gel walla sohbetin kralını yapıyoruz hepsi konuşkan insanlar muhabbet o biçim
dimi arkadaşlar
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
muhabbet sohmet kaynakşmak... oooooooohhhhhh:cat:
herşey bu grupta mevcut...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
FutureShock' Alıntı:
inşallah cuma günü güzel geçer.hiç keyfim yok zaten biraz düzelirim belki :pale:

aman sıkma tatlı canını önemli değilse... neşemiz bol olacak inşallah... espiriler falan yıkılacak ortam... o akşam bütün dertler unutulacak... :rendeer: :rendeer: :cat: :cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
nezihe' Alıntı:
ben de gelmek isrtiyorum ama tırnaklarım uzun kesmem gerekecek ama değer...
:queen: Süslü süslü :queen:
dur daha tırnak birşey değil gezilerde üstün başın çamır olunca göreceğim seni:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
amma sevenim var mış bee yarın akşam hepinizle ilgilencem çocuklar merak etmeyin
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
rakı bozmasın.....ama aslan sütü bozmaz dimi... içtikçe yarar... vicüda zindelik verir... ooohhh yarasın tosunuma karpuz kabuğu....:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst