- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 194
Merhabalar şöyle bi yazılara gözattım ve bizim bowling işi yalan oluyo gibi bişiler gördüm:queen: . Tabiki hava şartları çok kötü olacak cuma günü sağnak yağmurda gelmenin bir mantığı olmaz daha sonraki bizamana ertelemek bence daha iyi olur demi ZühtüPaşam!:wiinkk: Tabiki illada yapalım derseniz ben yine destek vermeye hazırım bunu bir netleştirelim çünkü bazıları gelme yanlısı bazılarıda karamsar hava şartlarından dolayı. Birde konunun ana temasından çıktığını ve gittikçe dağıldığını görüyorum farklı fikirler ortaya atanlarda var başka etkinlikler yapalım diyenlerde var ve şöyle bir onlarada baktım gerçekten güzel fikirlerde var onlarıda değerlendirmek fena olmaz.