21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Merhabalar şöyle bi yazılara gözattım ve bizim bowling işi yalan oluyo gibi bişiler gördüm:queen: . Tabiki hava şartları çok kötü olacak cuma günü sağnak yağmurda gelmenin bir mantığı olmaz daha sonraki bizamana ertelemek bence daha iyi olur demi ZühtüPaşam!:wiinkk: Tabiki illada yapalım derseniz ben yine destek vermeye hazırım bunu bir netleştirelim çünkü bazıları gelme yanlısı bazılarıda karamsar hava şartlarından dolayı. Birde konunun ana temasından çıktığını ve gittikçe dağıldığını görüyorum farklı fikirler ortaya atanlarda var başka etkinlikler yapalım diyenlerde var ve şöyle bir onlarada baktım gerçekten güzel fikirlerde var onlarıda değerlendirmek fena olmaz.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
OTOBAN FARESİ' Alıntı:
MİLLET GELMEK İSTERİM AMA BANKADA ÇALIŞIYORUM NİŞANTAŞINDA ERKEN ÇIKMAYA ÇALIŞIRIM:mrgreen:

aramıza hoş geldin....:queen: bowling te görüşürüz...:flower: ::alkiis::


not: büyük harf ile yazı yazmak bağırmak anlamına geliyo.:wiinkk:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zühtüpaşa yıkanırken bu resimde hava falan fark etmez paşama eyong olcay da paşama su döküyor
soğuk havaları sever paşam
podbor73112kt.jpg
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:mrgreen: Vayy be Paşa olmak varmış bu devirde yaa:queen:
Paşam herşeyin bir şaresini bulur olmazsa profilo ya kadar olan yollara branda bile gerdirir (gaza bak be)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
mostlysunny.GIF

Cuma
Serpintili Bulutlu. Yüksek: 64° F / 18° C Rüzgar Kuzey 8 mil / 14 KM/S

nt_sunny.GIF

Cuma Gecesi
Açık. Düşük: 51° F / 11° C Rüzgar KD 2 mil / 3 KM/S

Hava böyle gözüküyor paşam doğrularmısınız? :silent:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
bakın tanışmak için her türlü ortamı kabulleniyorum. yağmur - çamur - kar ....
fark yapmaz..... ben geliyorum... taaa Esenyurt' tan...:flower: :bestmt: :thumleft: ::alkiis:: ::haapppy: ::biggrinn
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes' Alıntı:
zühtüpaşa yıkanırken bu resimde hava falan fark etmez paşama eyong olcay da paşama su döküyor
soğuk havaları sever paşam
podbor73112kt.jpg
Ashes yapma kardesim yerin kulagı var.:p Vergi memurları dayancak kapıyaaaa..
Neyse dur şu cbr10eksik sıfırlı rr yi dikiim kapıya acayip korur valla.:p :queen:

Skullhunter' Alıntı:
mostlysunny.GIF

Cuma
Serpintili Bulutlu. Yüksek: 64° F / 18° C Rüzgar Kuzey 8 mil / 14 KM/S

nt_sunny.GIF

Cuma Gecesi
Açık. Düşük: 51° F / 11° C Rüzgar KD 2 mil / 3 KM/S

Hava böyle gözüküyor paşam doğrularmısınız? :silent:
:silent: maalesef.. su an dogrulayamıom:salut: :pr:
sabah belki..:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
paşam sıkma tatlı canını.... gideriz. oynarız.... hava iyi olur inşallah...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
Son duruma göre;:bounce:
Sabah saatlerinde itibaren yagmurlu ama öğlenden sonra yagmur kesiliyor. :silent:
Sıcaklık buluşma saatinde yaklaşık 15 derece.:)
Ancak yagmur değişkenlik gösterio dünden beri..:silent:
Mesela dün akşam saatlerinde buluşma saatini yağmurlu veriordu ama bu sabah cuma sabahına yagmur verio.:silent: Bu nedenle yarın daha da netleşir..:bounce:
Sizi gidi kelebekler siziiiii..:p
S&S

yaw zuhtupaşam yagmur varmı dedim hava raporu verdin mahcup oldum şimdi :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
starsailor' Alıntı:
sevgili admin amcacığım...
ismimi listeye yazdırmama gerek var mı:p :p

Geçikmeli oldu ama kusura bakmayınız ::unsure::
Tabii ki gerek yooook ::utangac:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR1000RR' Alıntı:
paşam ihtiyacın varsa neden olmasın parasıyla değilmi :p
ulen seninde bu para düşkünlüğün...:p öldürcek beni...neyse allahtan sıfırın eksik ona göre ödeme yapcaz artık sana "cbr10 eksiksıfırlı rr" ..:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
:p Ben alırım kaskımı atlarım otobüse gelirim.Gittiğimiz yerde motorcu olduğumuz belli olsun,havamız olsun :cherry:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
zuhtupasa' Alıntı:
ulen seninde bu para düşkünlüğün...:p öldürcek beni...neyse allahtan sıfırın eksik ona göre ödeme yapcaz artık sana "cbr10 eksiksıfırlı rr" ..:mrgreen: :mrgreen:

herşey para herşeyyyy o kaybolan sıfırlarda bil bakalım kimde :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR1000RR' Alıntı:
herşey para herşeyyyy o kaybolan sıfırlarda bil bakalım kimde :queen:
ben biliomda kimde olduunu baskaları örenirse senin diğer sıfırlarda gider..:p
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
zuhtupasa' Alıntı:
ben biliomda kimde olduunu baskaları örenirse senin diğer sıfırlarda gider..:p
paşam manalı konuşma istesen o sıfırlar tahmin ettiğin yerde değil inan tahminde edemezsin :bounce:

ayrıca bende sıfır çok onlar senin gördüklerin :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bounce: fazla sıfır ii degil zaten.. seninkiler yeterli...:bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst