21 Mart Pazar Sacta Balık Gezisi(İZMİR)

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Eee Alpim Tunayım bu gezide ti'ye alınabilcek hiç bişi yok, mükemmel ötesi bir gezi olmuş, balıklar nefis sanki burnuma kokusu geldi öyle canım çektiiii, tavla oynarken çorabında kaçık felan bulurum dedim o da yok, bana burda malzeme yok, tebrik ederim olay budur.:rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Eee Alpim Tunayım bu gezide ti'ye alınabilcek hiç bişi yok, mükemmel ötesi bir gezi olmuş, balıklar nefis sanki burnuma kokusu geldi öyle canım çektiiii, tavla oynarken çorabında kaçık felan bulurum dedim o da yok, bana burda malzeme yok, tebrik ederim olay budur.:rendeer:

Elint buldu bişey sende ara bulursun :queen::queen::queen:

Güzel dileklerin için teşekkürler senide aramızda görmek isteriz..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Elint buldu bişey sende ara bulursun :queen::queen::queen:

Güzel dileklerin için teşekkürler senide aramızda görmek isteriz..

Ben teşekkür ederim.:)

İnşallah nasip olur, pek heves ettim, çok canım çekti burnumdan balık kokusu gitmiyor, afiyet şeker olsun, ayanıza, bileğinize, ellerinize sağlık.:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben teşekkür ederim.:)

İnşallah nasip olur, pek heves ettim, çok canım çekti burnumdan balık kokusu gitmiyor, afiyet şeker olsun, ayanıza, bileğinize, ellerinize sağlık.:rendeer:

Atla motora bir pazar sabahı gel.... Senin şerefine bir gezi yaparız...... :cat::cat: Zaten 2 sıksan burdasın..... :queen::queen::queen::queen::queen:

Gel de An ile seni virajlarda deleyim..... :queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Atla motora bir pazar sabahı gel.... Senin şerefine bir gezi yaparız...... :cat::cat: Zaten 2 sıksan burdasın..... :queen::queen::queen::queen::queen:

Gel de An ile seni virajlarda deleyim..... :queen::queen::queen:

Banada o balıktan yap sonra nerde delersen del.:queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaş ben sabahtan beri salacakta yapılmış bir program diye okuyorum başlığı:queen:

uykusuzluk kötü bişey:salut:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bunlar resimler
eline koluna sağlık harikalar yaratmışsın hikayede süper :p sadece makine yine 2028 den 2021 e düşmüş yakında doğru tarihi yakalayacak






video yükleniyor ( örümcek motorcular yapılamaz denileni yaptı diyecekler )
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ne güzel bir başlık ve gezi bu böyle yanlız mekanı çözemedim birsürü yeniköy var gölcük falan değil değil mi burası
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaş ben sabahtan beri salacakta yapılmış bir program diye okuyorum başlığı:queen:

uykusuzluk kötü bişey:salut:

Seninki daha iyiymiş.... Bazan bende öyle saçma okurum.. İşine geleni okuyormuş insan derler.... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hala burnuma balık kokuyor acıktım sanırım,acaba bir hafta geçsin bir daha yapsakmı bir numara büyük balıklarla :p
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Daha şafak saymaya başlamadık abi :p 10 gün sonra alıcaz evrakları işte o zaman başlarız hep birlikte saymaya :queen::queen:
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
14
İstanbulda oturan İzmirli bir motorcu olarak gözlerim doldu valla. Süper bir gezi olmuş. Yanlız orda tek ve en büyük eksik, SOĞAN. O balıkların yanında iki baş ta soğan kırsaydınız ya. Acıktırdınız akşam akşam şimdi.
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
oo süpersiniz abi ya :) balık ekmek üstüne limon sık aman aman :) üstünede tavla attın mı oh daha ne olsun :) manzara cabası
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
İstanbulda oturan İzmirli bir motorcu olarak gözlerim doldu valla. Süper bir gezi olmuş. Yanlız orda tek ve en büyük eksik, SOĞAN. O balıkların yanında iki baş ta soğan kırsaydınız ya. Acıktırdınız akşam akşam şimdi.

Birdahakine sırf senin için soğanda alıcaz :) Daha önce bi arkadaş ekmekleri neden kızarmıyonuz dedi ertesi hafta sırf onun için gezi yaptık :p mangalda ekmek kızarttık :queen::queen:


oo süpersiniz abi ya :) balık ekmek üstüne limon sık aman aman :) üstünede tavla attın mı oh daha ne olsun :) manzara cabası

Senide aramızda görmekten mutluluk duyarız....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst