21 Mart Pazar Sacta Balık Gezisi(İZMİR)

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Afiyet olsun yarasın.:cat:
Anlaşılan tavla sandığı ve sacınızla beraber geziyorsunuz.:wiinkk:
Pardon siz Cevat KELLEmisiniz?:queen:
Bende şu an hanımın pişirdiği hamsi tavaları götürüyorum,tabii ki evdeyim.::dpac::
Hamsinin gözyaşlarına dayanamadım dolapta ATA varmış dibinde 4 parmak kadar kalmış balıkları teselli ediyorum.:queen:
Ben yumuşak yürekli biriyim gözyaşlarına dayanamam.:salut:

:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
balığa gerekli ilgi ve alakayı göstermek gerekiyor ama biz gezi sırasında ona hak ettiği ilgiyi gösteremiyoruz, günler biraz daha uzasın dönüş saatlerimiz geciksin bir çözüm üreteceğiz :wiinkk:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Hahahaahha süpersin hocam afiyet bal şeker olsun...

Eeeeee balığıkların gözü açık gitmesin dimi mındar olurlar ATA olmadan :p:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aman diyim ben almayım...zaten aram hiç yoktur o beyazlayan içecekle... Balıkları zehirleyemem.... Bu işkenceyi onlara yapamam.... :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Tövbe tövbeee şimdi de TVde uscuk reklamı çıktı.::comico::
Nedir bu yahu üstüme üstüme geliyorlar,insaf be.::miiz::
Üselik ATA da bitti,bayii mi arayalım bu saatte.:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
senin gittiğin gün bir MİO yada TODAY kurban edeceğiz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst