- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,378
- Konu Yazar
- #1
Senmisin grup liderini geçen böyle geri döndürürler işte:mrgreen:
Çamurdan nasıl geçeris diye kara kara düşünürken :cherry:

Doğa severlere Ünal az çalışmadı :rendeer:

Yeniköy köy kahvesi gelsin çaylarrrrr..


Emre neyden utandın annem
Çayı içti içindeki canavar dışarı çıktı YOL-YOL VİRAJ-VİRAJ diye bağırmaya başladı...

Günün Fotoğrafçısı (dandik fotocu)
:cherry:

Düştük yollara bize durmak yakışmaz...!

İhtiyar iş başında aldı eline makineyi bırakırmı

İhtiyardan karelere devam (APV41)

İhtiyardan kareler (emreduman)

İhtiyardan kareler (unltml)

İhtiyardan kareler (bendeniz) YAKALAYAMAZSINNNNNNNN...

Çek hadi çek acıdım

Her türlü girerim kadraja


Amanda aman beni nekadar seviyor İHTİYAR sadece bana çalışıyor bugün

Peşindeyim abim meraklanma sen


İhtiyarımızın kırmızı şeytanı

Hayrola abi bişeymi bekliyosun ????
Dayı arkamdan iyi topukladı ama yetişemedi sağlam makara oldu iyide afalladı yanından geçince :queen::queen::queen:

Ünal geliyorrrrrr kaçın

Gürültüsü ile 2 viraj önceden ben geliyorum diyodu zaten emreduman

Bu sanırın APV41 Buradan tam tanıyamadım...

Evet evet ta kendisi şu dayunu olan yakışıklı baba

Şeklimi yaparım diyor eeeee nede olsa BABA...!

Virajlar bitti ve gideceğimiz yerdeyiz ama yerimizde duramıyoruz

Ünal yıllar önde kaybettiği kankasının torunu ile karşılaşıyor...

Eskilere dair biraz lafladıktan sonra kankasının torunu yola koyuluyor iyide gazlıyor 1-2-3 tekerde gitti ben gördüm

Sacta balık çalışmaları başlıyor

Sana İHTİYAR diyen taş olur be abi uhhhh uleynnnn artisssss..
Bu arada ufak bir not:biz balıkları temizledik ateşi yaktık en zevkli yerinde geldi çöktü sacın başına eeeeee nede olsa HUYSUZ İHTİYAR..
Hoop ilk parti çıktı kapın ekmekleri gelin hemen



Bir bakıyoruz balık fazla eeeee bu durumda ortaya çıkan tablo az ekmek bol balık yumulun balığa


İhtiyar bu ağzının tadını biliyor...

Gelsin ikinci parti



Ben şiştim hemen kaptım fotoğraf makinesini biraz ilginç kareler çekelim dedim umarım beyenirsiniz...
Çelikten atlarımızla-kızlarımızla başlıyalım..


İlginç olmuş bee


Uçurtma-ay-yeşil-mavi güzel bir görüntü..

Herkes doydu eeee hala balık var hadi kalan boş yerleride dolduralım





Herkes çok yüklendi eeee conta yaktı haliyle duman çıkmaya başladı



Duymuş alp_tunay


Doymuş emreduman

İnanması güç ama duymuş ünal

Doymaya çalışan APV41 (BABA)


En çok çalışan baba 1 tane olan karidesi hak etti

Doymuş bendeniz devirdim karpuzu




Hareket zamanı daha semaver yakıcaz...

Kara bahtlı balıkçı


Baba durumu kontrol altına almış yuvasını koruyan kaplan edasında motorların başında


Keyifse keyif arkadaş
Alper abi sana yenildim ama ünala yazık oldu 6-0da olmazki arkadaş 



Kızlarımız dinleniyor birbirlerine yol hikayeleri anlatıyor



Güneşide yavaş yavaş batırıyoruz toparlanma zamanı yaklaşıyor herkes üzgün.Bu muhteşem günde sona eriyor

Şu manzaranın güzelliğine bakarmısınız...

İki yaşlı kurt gün batımının kızıllığında çay keyfi yapıyor

Şerefe moruk- Eyv. moruk...(NOT:burada çay içiyoruz)

En kocaman balıkçı yakalayıp yakalayıp geri attı

Emre hadi sende iyisin

3 AN yan yana ortalarındaki en deneyimlisi diyer kardeşlerine deneyimlerini anlatıyor


İyi seyirler arkadaşlar dönüş yolunda piller bittiği için foto çekemedik mükemmel bir gün geçirdim katılan herkese teşekkür ederim kumda off-road yaparken foto çekmeyi unuttuk acayip zevkliydi
1-2 video olucak onlarıda en kısa zamanda yüklicem...
Fotoğraf makinesinin tarihini hala değiştiricez :queen:
Çamurdan nasıl geçeris diye kara kara düşünürken :cherry:

Doğa severlere Ünal az çalışmadı :rendeer:

Yeniköy köy kahvesi gelsin çaylarrrrr..


Emre neyden utandın annem
Çayı içti içindeki canavar dışarı çıktı YOL-YOL VİRAJ-VİRAJ diye bağırmaya başladı...

Günün Fotoğrafçısı (dandik fotocu)

Düştük yollara bize durmak yakışmaz...!

İhtiyar iş başında aldı eline makineyi bırakırmı

İhtiyardan karelere devam (APV41)

İhtiyardan kareler (emreduman)

İhtiyardan kareler (unltml)

İhtiyardan kareler (bendeniz) YAKALAYAMAZSINNNNNNNN...

Çek hadi çek acıdım

Her türlü girerim kadraja

Amanda aman beni nekadar seviyor İHTİYAR sadece bana çalışıyor bugün

Peşindeyim abim meraklanma sen

İhtiyarımızın kırmızı şeytanı

Hayrola abi bişeymi bekliyosun ????
Dayı arkamdan iyi topukladı ama yetişemedi sağlam makara oldu iyide afalladı yanından geçince :queen::queen::queen:

Ünal geliyorrrrrr kaçın

Gürültüsü ile 2 viraj önceden ben geliyorum diyodu zaten emreduman

Bu sanırın APV41 Buradan tam tanıyamadım...

Evet evet ta kendisi şu dayunu olan yakışıklı baba

Şeklimi yaparım diyor eeeee nede olsa BABA...!

Virajlar bitti ve gideceğimiz yerdeyiz ama yerimizde duramıyoruz

Ünal yıllar önde kaybettiği kankasının torunu ile karşılaşıyor...

Eskilere dair biraz lafladıktan sonra kankasının torunu yola koyuluyor iyide gazlıyor 1-2-3 tekerde gitti ben gördüm

Sacta balık çalışmaları başlıyor

Sana İHTİYAR diyen taş olur be abi uhhhh uleynnnn artisssss..
Bu arada ufak bir not:biz balıkları temizledik ateşi yaktık en zevkli yerinde geldi çöktü sacın başına eeeeee nede olsa HUYSUZ İHTİYAR..
Hoop ilk parti çıktı kapın ekmekleri gelin hemen



Bir bakıyoruz balık fazla eeeee bu durumda ortaya çıkan tablo az ekmek bol balık yumulun balığa

İhtiyar bu ağzının tadını biliyor...

Gelsin ikinci parti



Ben şiştim hemen kaptım fotoğraf makinesini biraz ilginç kareler çekelim dedim umarım beyenirsiniz...
Çelikten atlarımızla-kızlarımızla başlıyalım..


İlginç olmuş bee


Uçurtma-ay-yeşil-mavi güzel bir görüntü..

Herkes doydu eeee hala balık var hadi kalan boş yerleride dolduralım



Herkes çok yüklendi eeee conta yaktı haliyle duman çıkmaya başladı

Duymuş alp_tunay


Doymuş emreduman

İnanması güç ama duymuş ünal

Doymaya çalışan APV41 (BABA)


En çok çalışan baba 1 tane olan karidesi hak etti

Doymuş bendeniz devirdim karpuzu


Hareket zamanı daha semaver yakıcaz...

Kara bahtlı balıkçı

Baba durumu kontrol altına almış yuvasını koruyan kaplan edasında motorların başında

Keyifse keyif arkadaş

Kızlarımız dinleniyor birbirlerine yol hikayeleri anlatıyor



Güneşide yavaş yavaş batırıyoruz toparlanma zamanı yaklaşıyor herkes üzgün.Bu muhteşem günde sona eriyor

Şu manzaranın güzelliğine bakarmısınız...

İki yaşlı kurt gün batımının kızıllığında çay keyfi yapıyor

Şerefe moruk- Eyv. moruk...(NOT:burada çay içiyoruz)

En kocaman balıkçı yakalayıp yakalayıp geri attı

Emre hadi sende iyisin

3 AN yan yana ortalarındaki en deneyimlisi diyer kardeşlerine deneyimlerini anlatıyor


İyi seyirler arkadaşlar dönüş yolunda piller bittiği için foto çekemedik mükemmel bir gün geçirdim katılan herkese teşekkür ederim kumda off-road yaparken foto çekmeyi unuttuk acayip zevkliydi
1-2 video olucak onlarıda en kısa zamanda yüklicem...
Fotoğraf makinesinin tarihini hala değiştiricez :queen:
