21 Mart Pazar Sacta Balık Gezisi(İZMİR)

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Senmisin grup liderini geçen böyle geri döndürürler işte:mrgreen:


Çamurdan nasıl geçeris diye kara kara düşünürken :cherry:


Doğa severlere Ünal az çalışmadı :rendeer:


Yeniköy köy kahvesi gelsin çaylarrrrr..


Emre neyden utandın annem:p


Çayı içti içindeki canavar dışarı çıktı YOL-YOL VİRAJ-VİRAJ diye bağırmaya başladı...:p

Günün Fotoğrafçısı (dandik fotocu):p:cherry:


Düştük yollara bize durmak yakışmaz...!


İhtiyar iş başında aldı eline makineyi bırakırmı

İhtiyardan karelere devam (APV41)


İhtiyardan kareler (emreduman)


İhtiyardan kareler (unltml)


İhtiyardan kareler (bendeniz) YAKALAYAMAZSINNNNNNNN... :)


Çek hadi çek acıdım :p


Her türlü girerim kadraja :):)


Amanda aman beni nekadar seviyor İHTİYAR sadece bana çalışıyor bugün :)


Peşindeyim abim meraklanma sen :):)


İhtiyarımızın kırmızı şeytanı


Hayrola abi bişeymi bekliyosun ????
Dayı arkamdan iyi topukladı ama yetişemedi sağlam makara oldu iyide afalladı yanından geçince :queen::queen::queen:


Ünal geliyorrrrrr kaçın :p


Gürültüsü ile 2 viraj önceden ben geliyorum diyodu zaten emreduman :)


Bu sanırın APV41 Buradan tam tanıyamadım...


Evet evet ta kendisi şu dayunu olan yakışıklı baba :)


Şeklimi yaparım diyor eeeee nede olsa BABA...!


Virajlar bitti ve gideceğimiz yerdeyiz ama yerimizde duramıyoruz :)


Ünal yıllar önde kaybettiği kankasının torunu ile karşılaşıyor... :)


Eskilere dair biraz lafladıktan sonra kankasının torunu yola koyuluyor iyide gazlıyor 1-2-3 tekerde gitti ben gördüm :)


Sacta balık çalışmaları başlıyor


Sana İHTİYAR diyen taş olur be abi uhhhh uleynnnn artisssss..
Bu arada ufak bir not:biz balıkları temizledik ateşi yaktık en zevkli yerinde geldi çöktü sacın başına eeeeee nede olsa HUYSUZ İHTİYAR..:)


Hoop ilk parti çıktı kapın ekmekleri gelin hemen :)




Bir bakıyoruz balık fazla eeeee bu durumda ortaya çıkan tablo az ekmek bol balık yumulun balığa :):)

İhtiyar bu ağzının tadını biliyor...


Gelsin ikinci parti :)




Ben şiştim hemen kaptım fotoğraf makinesini biraz ilginç kareler çekelim dedim umarım beyenirsiniz...
Çelikten atlarımızla-kızlarımızla başlıyalım..


İlginç olmuş bee :)



Uçurtma-ay-yeşil-mavi güzel bir görüntü..


Herkes doydu eeee hala balık var hadi kalan boş yerleride dolduralım :):):)




Herkes çok yüklendi eeee conta yaktı haliyle duman çıkmaya başladı :):):)


Duymuş alp_tunay



Doymuş emreduman


İnanması güç ama duymuş ünal


Doymaya çalışan APV41 (BABA)



En çok çalışan baba 1 tane olan karidesi hak etti :)


Doymuş bendeniz devirdim karpuzu :):):)



Hareket zamanı daha semaver yakıcaz...


Kara bahtlı balıkçı :):)


Baba durumu kontrol altına almış yuvasını koruyan kaplan edasında motorların başında:):)


Keyifse keyif arkadaş :):) Alper abi sana yenildim ama ünala yazık oldu 6-0da olmazki arkadaş :):):)


Kızlarımız dinleniyor birbirlerine yol hikayeleri anlatıyor :)




Güneşide yavaş yavaş batırıyoruz toparlanma zamanı yaklaşıyor herkes üzgün.Bu muhteşem günde sona eriyor :(


Şu manzaranın güzelliğine bakarmısınız...


İki yaşlı kurt gün batımının kızıllığında çay keyfi yapıyor :)


Şerefe moruk- Eyv. moruk...(NOT:burada çay içiyoruz)


En kocaman balıkçı yakalayıp yakalayıp geri attı :)


Emre hadi sende iyisin :)


3 AN yan yana ortalarındaki en deneyimlisi diyer kardeşlerine deneyimlerini anlatıyor:)




İyi seyirler arkadaşlar dönüş yolunda piller bittiği için foto çekemedik mükemmel bir gün geçirdim katılan herkese teşekkür ederim kumda off-road yaparken foto çekmeyi unuttuk acayip zevkliydi :)

1-2 video olucak onlarıda en kısa zamanda yüklicem...
Fotoğraf makinesinin tarihini hala değiştiricez :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezi olmuş. Paylaşım için tşk.Bu arada;



ben mi yanlış görüyorum yoksa balıgı kagıtla beraber mi götürdügünüz:)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
O gördüğünüz alttaki kutunun kabında olan reklam kağıdı pişen balıkları koyucak yer bulamadık şeker kabının üstüne koyduk :)

Eğer sizin dediğiniz gibi olsaydıda arada kaynardı emin olun açlıktan herkesin gözü dönmüştü:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel olmuş Bekir... Eline sağlık...

Güzel bir gün ardından yorgunluk keyfi gibisi yok....

Herkese teşekkürler.. :rendeer:

Yanlız An leri çektiğin fotolarda en tecrübelisi demişin ya .. Ona koptum... :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Eğer sizin dediğiniz gibi olsaydıda arada kaynardı emin olun açlıktan herkesin gözü dönmüştü:mrgreen:

Evet ona şüphe yok zaten.Benimde bu saatte yemek yapmama neden oldunuz.
Yok bu böyle olmayacak. Geceleri gezi fotoları eklenmesini yasaklamak lazım:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Evet ona şüphe yok zaten.Benimde bu saatte yemek yapmama neden oldunuz.
Yok bu böyle olmayacak. Geceleri gezi fotoları eklenmesini yasaklamak lazım:)

Bidahaki geziyi sana doğru yapalım o zaman.... Bize de kolaylık olur..Ne yiyelim diye düşünmeyiz..... :p:p:p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Burası size biraz uzak kaçar ama yok "biz 1500 km yolu her türlü geliriz" diyorsanız sorun yok gelin beklerim:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Burası size biraz uzak kaçar ama yok "biz 1500 km yolu her türlü geliriz" diyorsanız sorun yok gelin beklerim:)

Sen 1-2 konumu sil , 2 de mesajımı sil 1500 değil 2000 de gelirim.... :queen::queen::queen::queen:

Çay içmeye tabiki... Rizenin çayı meşhurmuş... :cherry::cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Daha önce konunu fotoğraf boyutundan dolayı silmemişmiydim. Okadar çay içmeye bekledim gelmedin:p
Şu sıralar kiviside meşhur olma yolunda hızla ilerliyor. Önümüzdeki yıllarda çay gibi kivide ismini duyurur.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Daha önce konunu fotoğraf boyutundan dolayı silmemişmiydim. Okadar çay içmeye bekledim gelmedin:p
Şu sıralar kiviside meşhur olma yolunda hızla ilerliyor. Önümüzdeki yıllarda çay gibi kivide ismini duyurur.:)


1 konu kitleme için taaa oralara gelinmez.... Hele biriksin.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Elinize emeginize saglik..
Cok cok tesekkürler sizlere..
Benim en hosuma giden bu resim..
Insan bir ucurtmayi bir citaliyi bukadar özlermi yahu... :pale:
Ben özlüyorum :salut::pr:
Cocuklugum Türkiyede gectigi icin özlüyorum anasini satayim...
Allah belami versin...
Danke danke danke

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolara bakıyorumda 2021 yılına gelmişiz haberim yok:silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hava güzel,yollar güzel,lokma sağlam,dostluklar mükemmel.bravo.:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
s60056321095036.jpg


s60056341130373.jpg


Kıskananlar çatlasın .... :)


s60056782527698.jpg


10 numara manzara

Gezi için tebrik ederiz.PAylaşım için teşekkür ederiz.
İzmir de Güneşi gördü... :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyi dileklerini yazan herkese teşekkürler...:rendeer:

Fotoların tarihini dert eden arkadaşımıza şunu söyleyim...Biz hızlı yaşıyoruz... Ünal ın makina bizden hızlı yaşıyor... :cherry:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
İyi dilerlerinden dolayı herkese teşekkürler bir gün hep birlikte gezip eylenmek ümidi ile...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cenkis dede bir kaç foto olucaktı.... Onları bekliyoruz.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst