2021 Eylül ayı Yamaha fiyat listesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bişi dicem iyi ki 4 sene önce motosiklet almışım. Şimdi motosiklet hayali kuran kardeşlerime sabırlar diliyorum.
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Bu retro XSR'lar niye ekstra pahalı? Pazarlamayla mı alakalı yoksa içinde ekstra parça bişey mi var ?
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Alsan da hikaye bitmiyor ki, her şey ithal olduğu için hali ile motosikletin parçaları da aynı şekilde pahalı oluyor, bu sefer "motosiklete bu kadar para verilmez" yerini "bakıma/parçaya bu kadar para verilmez" söylemine bırakıyor ..

Açıkçası ben motosikletimi satarsam bir daha motosiklet almayı düşünmüyorum, gerekirse kiralarız zaten bugün bir Nc kiralamak 500 TL civarı (Budget.)

Konu para değil çünkü, çakıl taşına altın muamelesi yapılır, sen de buna inanır ve çakıla altının değerini verirsen sadece aptal olursun .. birileri seni s...yor ve sen de bundan memnunsun ya da kafası çalışmayan bir ahrazsın demektir ..

Döviz yüksek, faiz yüksek .. Parayı faize koysan zaten yıllık getirisi olmuş neredeyse %20 .. Faizi düşürme girişimi olsa döviz zaten yükselecek derken parayı mala gömmek sadece enayilik şu dönemde .. yine de parasını g.t silmeye yarayan şeylere harcayanlar elbet çıkacaktır ..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Bizim ülkede iki ve dört teker tamamen lüks konumda artık. Amerika ve Avrupa'da 2 3 aylık maaşlarla orta seviye 2. El araçlar alınabilirken, bizim ülkede ortalama bir araç alabilmek için 4-5 yıllık asgari ücreti harcamak gerekiyor yemeden içmeden. Döviz karşısındaki TL'nin de her geçen gün erimesinden dolayı da işletim masrafları da düzenli olarak artıyor. Zor bela bir araç sahibi olsak da bu sefer o aracın yıllık maliyeti ile uğraşmak durumunda kalıyoruz. Güle oynaya hayatımızı yaşayamadan ve zevklerimize ulaşamadan yaşlanıp gidiyoruz. Ben de seninle aynı fikirdeyim Gökhancım :) Ya elimizde bulunan makinelere ömür boyu sahip çıkacağız bir şekilde ya da iki tekere ara vereceğiz. Başka alternatifi yok..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alsan da hikaye bitmiyor ki, her şey ithal olduğu için hali ile motosikletin parçaları da aynı şekilde pahalı oluyor, bu sefer "motosiklete bu kadar para verilmez" yerini "bakıma/parçaya bu kadar para verilmez" söylemine bırakıyor ..

Açıkçası ben motosikletimi satarsam bir daha motosiklet almayı düşünmüyorum, gerekirse kiralarız zaten bugün bir Nc kiralamak 500 TL civarı (Budget.)

Konu para değil çünkü, çakıl taşına altın muamelesi yapılır, sen de buna inanır ve çakıla altının değerini verirsen sadece aptal olursun .. birileri seni s...yor ve sen de bundan memnunsun ya da kafası çalışmayan bir ahrazsın demektir ..

Döviz yüksek, faiz yüksek .. Parayı faize koysan zaten yıllık getirisi olmuş neredeyse %20 .. Faizi düşürme girişimi olsa döviz zaten yükselecek derken parayı mala gömmek sadece enayilik şu dönemde .. yine de parasını g.t silmeye yarayan şeylere harcayanlar elbet çıkacaktır ..

Parasini faize koyan amatordur.Aciklanan cakma enflasyon bile bankalarin verdigi faiz ile kafa kafaya.

Cok komik ama motor veya arac alanlar 2 senedir dolar bazinda bile zarar minimum seviyede.

Özellikle lansman fiyatlarindan satilan motorlar kesinlikle alinabilir.

Tenere 700 ve kmt1290 adv de bunlari gorduk.
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
Hani zamlarda dolar yüzünden artıyordu dolar düşüyor Euro düşüyor bunlar hala zam yapıyor Niye Çünkü alan var alan oldukça kazık fiyata satan çok olur
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
Bu fiyatlar az ne gerek var motora ayaklarımız var yürürüz çok şükür,
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
B9wpO25.jpg

0WYvSGA.jpg

u5c0ceb.jpg


aradaki fark geçiş garantisi, makam arabası, saray masrafı, göçmen masrafı.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Eski Türkiye'de motosiklet alabiliyorduk , yeğen.
Siz bilmezsiniz ...
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
https://i.imgur.com/B9wpO25.jpg
https://i.imgur.com/0WYvSGA.jpg
https://i.imgur.com/u5c0ceb.jpg

aradaki fark geçiş garantisi, makam arabası, saray masrafı, göçmen masrafı.

Bazı ultra vergisever arkadaşlar diyecek ki. ''Ne var yauv, 90.000 lira veren 37bin vergi mi veremeyecek?''

''Biz onları ibret olsunlar diye yarattık.''

Olm 8800 euro Almanya'nın vergisi içinde olan hali lan. Hiç mi Tax free diye bir şey duymadınız? ALMAN hükümeti gidip Japonya'dan 6000 euroya motosiklet alıyor. Sonra bunu 8800 euroya satıyor. O 2800 avronun içinde ithalat masrafları var, gümrük vergileri var, lojistik masrafları var, bayi karı var, çalışan maaşı var. Var da var dostlar. Reis gidip japonyadan 6000 euroya motosiklet alıyor sonra bunu 13000 euroya satıyor. Aradaki fark duble yollarımız, saraylarımız ve itibarımız olacak tabii ki. Merkel Vito'ya bile binemiyor fakirlikten, vw transporter ile geziyordu hatun en son.

Bazı salak dostlar görüyorum Avrupa fiyatı üzerinden fiyat güzellemesi yapan. Biz de 3 5 bir şey kazanmayalım mı diyen. Boş bir vaktimde forumun iktisadi bilgi seviyesini yükselteceğim. Şimdi 24 Ocak Ekonomi paketi üzerine detaylı bir okuma yapıyorum. Bunlar bittiğinde sıra foruma da gelecek. Yamaha'nın insanlık edip 9 lira saydığı Euro, 10 liradan 9,80'e düşünce indirim olması gerekmiyor üstatlar. Olması gereken hesabı da müsait bir vakitte anlatayım, bundan sonraki gelen zamlarda yorulmayın. Her zam dönemi aynı mubabbet, ağro düşmüştü hayin yamaha yine bindirim yapmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Parasini faize koyan amatordur.Aciklanan cakma enflasyon bile bankalarin verdigi faiz ile kafa kafaya.

Cok komik ama motor veya arac alanlar 2 senedir dolar bazinda bile zarar minimum seviyede.

Özellikle lansman fiyatlarindan satilan motorlar kesinlikle alinabilir.

Tenere 700 ve kmt1290 adv de bunlari gorduk.

Hırbo Bey, bu zaten " faize yatırın" güzellemesi değildi, faizin yüksek olması maalesef çift taraflı bir olay, kaldı ki faiz / döviz / altın yatırımdan ziyade sahibini enflasyona karşı koruyan bir olay, yani aslında bunlardan kar ettiğimizi düşündüğümüzde çok da kar etmiyoruz, paramız erimemiş oluyor sadece (sözde) .. Özendiğimiz ülkelerde %1 - %6 arası değişen faiz oranları var, malın fiyatı da çok ulaşılabilir, yani alınacak mal hem pahalı değil, hem paran olmasa bile borçlanmak aşırı bir yük değil, çalışarak rahatlıkla ödeyebilirsin ..

Neyse .. Benim demek istediğim örnek şu ; "frustrated" isimli üyenin örneğinden gideyim, neymiş Yamaha Zarto Modeli 127.250 TL .. hadi ben düzleyeyim nakit indirimi yapayım 120.000 TL olsun, olmaz da örnek kolay olsun ..

Şimdi kaç kişi bu ekonomide bir anda " şrrrrraaaaak " diye bu parayı ortaya koyacak ? bence az kişi .. genelde borçlanarak bu işlerin yürüdüğünü var sayalım, adam da şimdi örnek kolay olsun diye 100.000 TL borçlansın .. Bir de bu adam hani ödeme gücü yüksek biri olsun ki sadece 1 yıllık borçlansın, e ne oldu ? sene sonunda + 20.000 TL / 25.000 TL faiz ödedi zaten motosiklet oldu mu sana 140 000 TL / 145.000 TL ? .. 2 senelik borçlansa daha kötü bu sefer 170.000 TL falan cebinden para çıkıyor adamın ..

Yani borçlanarak 120.000 TL'ye bu çok da tamah olmayan motosikleti alan vatandaş, sadece 1 sene sonra 140 000 TL / 145.000 TL'ye 2 sene sonra ise 170.000 TL'ye falan satmalı ki ( en az ) .. " iyi ki faize koymadık, bindiğimiz de yanımıza kar kaldı " desin ..

E bu adam şimdi " neyse lan ben 100.000 TL'ye $ alayım dese " hadi 8.40 dan alsın güzellik yaptım yine, 100.000 / 8,40 = 11.904 $ aldı koydu kenara, seneye dolar 10.40 TL olacak ki ( 11 904 * 10.4 = 123 801 ) .. parası % 23 hacimlensin .. e zaten faiz %18 falan net veriyor $ alsa daha mı iyi şimdi ? garanti garantidir sonuçta, bir de $ alırsa vatan haini olma ihtimali de yüksek, " lanet olası $ 10 TL olmadı gitti " diye sokakta söylenirken dayılardan sopa yiyebilir ..

Şimdi "trink" 120.000 TL koyan adamı düşünelim ki bu adam da şunu diyebilir "ulan bunu faize koysam seneye zaten 142.000 TL falan olacak bu para, e bu motosiklete de aşık değilim, alt tarafı 9.000 $'lık motosiklet" ... alsaaaaam seneye Trink 142 000 TL'ye satabilir miyim acaba ? .. derken kafası yanacak .. belki de gidip Nmax alacak :)


Nasıl olacak bu işler yani .. bence faizler düşmeden bir halt olmaz, muhtemelen faiz düşerken de bu sefer $ artacak yine iki ucu çokomelli değnek ... vatandaş artık "pahalı alalım da en azından fahiş borçlanmayalım" düşüncesi ile avutur oldu kendini ..
-----------------------------------------
Biraz daha moralinizi bozmak için "hiç motosiklet tecrübesi olmayan ve Almanya'da kargoculuk yapan ( bildiğin kurye )" bir arkadaşım ile olan yazışmamız atıyorum .. motosiklet almak istiyormuş da şununla başlayacak ( https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s...ampaign=socialbuttons&utm_content=app_android )

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bizimkilerin algılamadığı şu:
Türkiye şahlanıyor, herşey çok iyi, elalem bizi kıskanıyor diyebilirsiniz.

Veya

Ekonomi kötü ama Allah'a şükür herkes iyi kötü karnını doyurabiliyor da diyebilirsiniz.

Ama ikisini aynı anda diyemezsiniz. Bizim dayılar diyor, sorun orada. Hem refah içinde yaşadığınızı söyleyip hem de her gün et yemesek de olur diyemezsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz daha moralinizi bozmak için "hiç motosiklet tecrübesi olmayan ve Almanya'da kargoculuk yapan ( bildiğin kurye )" bir arkadaşım ile olan yazışmamız atıyorum .. motosiklet almak istiyormuş da şununla başlayacak ( https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s...ampaign=socialbuttons&utm_content=app_android )

[url]https://i.hizliresim.com/5voalf6.jpg[/url]

Adamın binilmezmi dediği motorun, lastiklerinin çifti 1,5 asgari ücret. Diyeceklerim bu kadar...

https://www.lastikdeposu.com.tr/bmw-r-nine-t-pmk1049?ob=2

Edit: Fiyatlar şok edici :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hırbo Bey, bu zaten " faize yatırın" güzellemesi değildi, faizin yüksek olması maalesef çift taraflı bir olay, kaldı ki faiz / döviz / altın yatırımdan ziyade sahibini enflasyona karşı koruyan bir olay, yani aslında bunlardan kar ettiğimizi düşündüğümüzde çok da kar etmiyoruz, paramız erimemiş oluyor sadece (sözde) .. Özendiğimiz ülkelerde %1 - %6 arası değişen faiz oranları var, malın fiyatı da çok ulaşılabilir, yani alınacak mal hem pahalı değil, hem paran olmasa bile borçlanmak aşırı bir yük değil, çalışarak rahatlıkla ödeyebilirsin ..

Neyse .. Benim demek istediğim örnek şu ; "frustrated" isimli üyenin örneğinden gideyim, neymiş Yamaha Zarto Modeli 127.250 TL .. hadi ben düzleyeyim nakit indirimi yapayım 120.000 TL olsun, olmaz da örnek kolay olsun ..

Şimdi kaç kişi bu ekonomide bir anda " şrrrrraaaaak " diye bu parayı ortaya koyacak ? bence az kişi .. genelde borçlanarak bu işlerin yürüdüğünü var sayalım, adam da şimdi örnek kolay olsun diye 100.000 TL borçlansın .. Bir de bu adam hani ödeme gücü yüksek biri olsun ki sadece 1 yıllık borçlansın, e ne oldu ? sene sonunda + 20.000 TL / 25.000 TL faiz ödedi zaten motosiklet oldu mu sana 140 000 TL / 145.000 TL ? .. 2 senelik borçlansa daha kötü bu sefer 170.000 TL falan cebinden para çıkıyor adamın ..

Yani borçlanarak 120.000 TL'ye bu çok da tamah olmayan motosikleti alan vatandaş, sadece 1 sene sonra 140 000 TL / 145.000 TL'ye 2 sene sonra ise 170.000 TL'ye falan satmalı ki ( en az ) .. " iyi ki faize koymadık, bindiğimiz de yanımıza kar kaldı " desin ..

E bu adam şimdi " neyse lan ben 100.000 TL'ye $ alayım dese " hadi 8.40 dan alsın güzellik yaptım yine, 100.000 / 8,40 = 11.904 $ aldı koydu kenara, seneye dolar 10.40 TL olacak ki ( 11 904 * 10.4 = 123 801 ) .. parası % 23 hacimlensin .. e zaten faiz %18 falan net veriyor $ alsa daha mı iyi şimdi ? garanti garantidir sonuçta, bir de $ alırsa vatan haini olma ihtimali de yüksek, " lanet olası $ 10 TL olmadı gitti " diye sokakta söylenirken dayılardan sopa yiyebilir ..

Şimdi "trink" 120.000 TL koyan adamı düşünelim ki bu adam da şunu diyebilir "ulan bunu faize koysam seneye zaten 142.000 TL falan olacak bu para, e bu motosiklete de aşık değilim, alt tarafı 9.000 $'lık motosiklet" ... alsaaaaam seneye Trink 142 000 TL'ye satabilir miyim acaba ? .. derken kafası yanacak .. belki de gidip Nmax alacak :)


Nasıl olacak bu işler yani .. bence faizler düşmeden bir halt olmaz, muhtemelen faiz düşerken de bu sefer $ artacak yine iki ucu çokomelli değnek ... vatandaş artık "pahalı alalım da en azından fahiş borçlanmayalım" düşüncesi ile avutur oldu kendini ..
-----------------------------------------
Biraz daha moralinizi bozmak için "hiç motosiklet tecrübesi olmayan ve Almanya'da kargoculuk yapan ( bildiğin kurye )" bir arkadaşım ile olan yazışmamız atıyorum .. motosiklet almak istiyormuş da şununla başlayacak ( https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s...ampaign=socialbuttons&utm_content=app_android )

[url]https://i.hizliresim.com/5voalf6.jpg[/url]

Borçanarak arac almak ayrı bir konu,sen mevduat faizi bu kadar yuksekken ne gerek var mal almaya dediğin için yazdım.

Şimdi verilen kredi oranlarını hiç bilmiyorum,fakat zamanında oyle ucuz krediler verildiki akıllı olanlar bu ucuz kredilerle arac aldı ve kar etti.

Bir malı x usd ye alıp onu kullanıp belli bir süre sonra yine x usd ye satmayı dusunmek zaten soz konusu olamaz.

Demek istediğim şu; paranızı tl faizde veya dolar olarak tutmanız 5 sene sonra size hiçbir getirisi olmayacaktir garanti veriyorum.

Ben 2016 yılında 45.000 TL ye 15.000 usd karşılığında Africa Twin aldım.

Paramı harcamayıp 5 sene faizde tutarak ilerde cok daha iyi motor almayı dusunseydim ne olurdu bir bakalım:

Yıllık faiz oranları sırasyla 1.14,1.15,1.17,1.25,1,16,1,18 aldım.Goruyorsun 2019 yılının tumu için yuzde 25 faiz oranı alıyorum,faizi kesinlikle düşük almıyorum.

2021 yılında param 131.000 Tl olacakti.Dolar olarak tutsaydım 15.000 usd x 8.3 = 124.000 TL(dolar faizi cok dusuk hiç katmadım)

Evet,tam 6 yıl bekledim artık hak ettiğim motoru almak istiyorum ama o da ne yeni africa twin 155.000 TL olmus!

Sonuc: Paranız varsa hayallerinizi ertelemeyin.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst