2020 Kawasaki Z900 (Motosiklet.TV)

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Saçma sapan hacim yükseltme sevdası devam ediyor. Üreticiler artık yeni modellerde motora pek bir şey katamadıkları için olsa gerek, bu şekilde müşteri çekmeye çalışıyorlar. Geliştirme anlamında yolun sonuna gelmeye başladılar sanırım. Bence motosikletlerde arabalarda olduğu gibi sürekli bir yenileme yapmaya gerek yok. Bu yaptıkları hacim artışları fiyatların da sürekli artmasına neden oluyor. Aynı tuzağa cep telefonu üreticileri düştü, o yüzden 10 bin TL'li telefonları vitrinde yatarken 3000 TL'lik Çin telefonları cirit atmaya başladı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst