2018 Yamaha NIKEN. 3 Tekerlekli Sıradışı yeni Yamaha modeli

Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
bu agır bır motor olacaksa adam gıbı performasn ıcın yıne nerden baksan 250cc motor koyarlar ve boyle yenı bır motor ,250cc olarak yamahadan gelırse, bugun bu saat dolar kuru ıle 20.000 den asagı vermezler.

cok soyledın dıyenler yamaha delıgth ve nmax 155 ın lıste fıyatına baksın bu motor ıcın soyledıgım 20.000e hak vereceklerdır sanıyorum
 
Katılım
31 Ağu 2014
Mesajlar
12
bu agır bır motor olacaksa adam gıbı performasn ıcın yıne nerden baksan 250cc motor koyarlar ve boyle yenı bır motor ,250cc olarak yamahadan gelırse, bugun bu saat dolar kuru ıle 20.000 den asagı vermezler.

cok soyledın dıyenler yamaha delıgth ve nmax 155 ın lıste fıyatına baksın bu motor ıcın soyledıgım 20.000e hak vereceklerdır sanıyorum
Facebook sayfasında 3 silindir diyor. Gorunuse de bakılırsa MT 09 motoru olacak gibi. Bu durumda fiyati düşünmek istemiyorum 😀
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
343
bu agır bır motor olacaksa adam gıbı performasn ıcın yıne nerden baksan 250cc motor koyarlar ve boyle yenı bır motor ,250cc olarak yamahadan gelırse, bugun bu saat dolar kuru ıle 20.000 den asagı vermezler.

cok soyledın dıyenler yamaha delıgth ve nmax 155 ın lıste fıyatına baksın bu motor ıcın soyledıgım 20.000e hak vereceklerdır sanıyorum

20bine ön takımı alaman :D
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Motor bloğu mt9 hayvanindan almışlar , geri kalan da fabrika da ne varsa artık çifter çifter gömmüşler on takıma
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Yanlış anlamayın, hislerimi paylaşmak için yazıyorum ama ilk gördüğümde aklıma gelen şey, bunu Barkın abinin görememiş olmasıydı.
Ben henüz onun üzüntüsünü atabilmiş, yokluğuna alışabilmiş değilim.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Öndeki teker başına 2'şer amortisörü görünce içim titredi. Uzak kalsın ben alamam bunu.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu seneye fuara gelir, 70 bin TL etiketi koyarlar, fuarda 48 tane sattık diye söylenti yayarlar, enayi bayiler mağazalara koyar, Gökhan hoca isimli şahıs şöyle güzel motor, böyle güzel motor diye fiyatına tek kelime söylemeden motordan çok kendi kafasını çekerek eğile büküle torpilli bir tanıtım yapar, motor bütün sene 5 tane satar ve piyasadan kalkar. Nokta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu agır bır motor olacaksa adam gıbı performasn ıcın yıne nerden baksan 250cc motor koyarlar ve boyle yenı bır motor ,250cc olarak yamahadan gelırse, bugun bu saat dolar kuru ıle 20.000 den asagı vermezler.

cok soyledın dıyenler yamaha delıgth ve nmax 155 ın lıste fıyatına baksın bu motor ıcın soyledıgım 20.000e hak vereceklerdır sanıyorum

20.000 mi . Ben en az bu motor için 50.000 düşünüyorum :D
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Aga bunu çok beğenen sadece ben miyim.Önden ayrı,arkadan ayrı bir psikopat.köpekbalığı gibi ısırırım der gibi geliyor.virajı güzeldir.tekere kalkmaz ama stoppie :)

mt-09 tracer'a 20 gayme daha ekleyin.fiyat olarak.minimum bu paralardan çıkar.

Not:durumum olsa vallahi alırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok iyi niyetlisiniz fiyatı en az 70 bin tl olur. Tmax yada süpertenereden ucuza satamazlar bu makinayı. O yüzden adı Niken ...

Hahaha valla haklısın.. Niken olsa duramazdık kesin başka birşeydir o..
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yeni bir şey değil piaggio yıllar önce yaptı bu konsepti bakınız mp3 ..

2014-Piaggio-MP3-Sport-LT-500-action-01-590x393.jpg
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
aga, virajın eğimine göre ön amortisörlerin ne derece içe/dışa kayacağını nasıl kestiriyor ki bu çift ön tekerlek sistemleri?
 
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
19
Bu seneye fuara gelir, 70 bin TL etiketi koyarlar, fuarda 48 tane sattık diye söylenti yayarlar, enayi bayiler mağazalara koyar, Gökhan hoca isimli şahıs şöyle güzel motor, böyle güzel motor diye fiyatına tek kelime söylemeden motordan çok kendi kafasını çekerek eğile büküle torpilli bir tanıtım yapar, motor bütün sene 5 tane satar ve piyasadan kalkar. Nokta.

Boş muhabbet görüyorum... Fiyatlar konusunda , en kötü Mondial bile 5.000TL'den başlıyor 125-150CC CG modelleri. Dolar 4 TL oldu olacak , EURO aldı başını gidiyor. Gümrük vergisi vs. muhabbeti varken Yamaha'nın üstüne damar bindirdiğini düşünmüyorum. Motor tanıtımlarını gayet güzel yapıyorlar, sen daha başarılıysan yap izleyelim. Fakir motoru olmayacağı belli zaten , belli bir kesime hitap edecek. Parası olup , beğenen adamda +'sı -'si ile alır. Kafan rahat olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst