- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,340
Çok tipsiz
Facebook sayfasında 3 silindir diyor. Gorunuse de bakılırsa MT 09 motoru olacak gibi. Bu durumda fiyati düşünmek istemiyorumbu agır bır motor olacaksa adam gıbı performasn ıcın yıne nerden baksan 250cc motor koyarlar ve boyle yenı bır motor ,250cc olarak yamahadan gelırse, bugun bu saat dolar kuru ıle 20.000 den asagı vermezler.
cok soyledın dıyenler yamaha delıgth ve nmax 155 ın lıste fıyatına baksın bu motor ıcın soyledıgım 20.000e hak vereceklerdır sanıyorum
bu agır bır motor olacaksa adam gıbı performasn ıcın yıne nerden baksan 250cc motor koyarlar ve boyle yenı bır motor ,250cc olarak yamahadan gelırse, bugun bu saat dolar kuru ıle 20.000 den asagı vermezler.
cok soyledın dıyenler yamaha delıgth ve nmax 155 ın lıste fıyatına baksın bu motor ıcın soyledıgım 20.000e hak vereceklerdır sanıyorum
bu agır bır motor olacaksa adam gıbı performasn ıcın yıne nerden baksan 250cc motor koyarlar ve boyle yenı bır motor ,250cc olarak yamahadan gelırse, bugun bu saat dolar kuru ıle 20.000 den asagı vermezler.
cok soyledın dıyenler yamaha delıgth ve nmax 155 ın lıste fıyatına baksın bu motor ıcın soyledıgım 20.000e hak vereceklerdır sanıyorum
20.000 mi . Ben en az bu motor için 50.000 düşünüyorum![]()
çok iyi niyetlisiniz fiyatı en az 70 bin tl olur. Tmax yada süpertenereden ucuza satamazlar bu makinayı. O yüzden adı Niken ...
yeni bir şey değil piaggio yıllar önce yaptı bu konsepti bakınız mp3 ..
https://www.cycleworld.com/sites/cy...rt-LT-500-action-01-590x393.jpg?itok=PVWkni27
Bu seneye fuara gelir, 70 bin TL etiketi koyarlar, fuarda 48 tane sattık diye söylenti yayarlar, enayi bayiler mağazalara koyar, Gökhan hoca isimli şahıs şöyle güzel motor, böyle güzel motor diye fiyatına tek kelime söylemeden motordan çok kendi kafasını çekerek eğile büküle torpilli bir tanıtım yapar, motor bütün sene 5 tane satar ve piyasadan kalkar. Nokta.