2018 Honda CB125R & CB300R Naked Modelleri

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla gelirse ve 25 bin bandını geçmezse başarılı olur.250 cc bandını geçtiğinden dolayı pahalı olur yoksa 1 silindirli motor koymuşlar masrafları kısmışlar.sanırım cbr300 motoru var bunda 31hp
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Hindistanda fabrika açtı türkiyede ne oldu bajaj ın bir çok modelli gelmiyor şimdi ?

Ben modelle alakalı bişiy demedim.
Ne dediğimi iyi oku...

Çin sanıyomuş arkadaş İtalyan olduğunu söyledim ve Türkiye ye fabrika açınca benelli kullanan sayısı artabilir dedim.

Kusura bakma ama artık dayanamıyorum kardeşim lafı nerenle dinliyosun sen?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben modelle alakalı bişiy demedim.
Ne dediğimi iyi oku...

Çin sanıyomuş arkadaş İtalyan olduğunu söyledim ve Türkiye ye fabrika açınca benelli kullanan sayısı artabilir dedim.

Kusura bakma ama artık dayanamıyorum kardeşim lafı nerenle dinliyosun sen?

Özür dilerim abi bidaha yapmam hastayım gözlerim yaşlı ondan göremedim.
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Benelli türkiyede fabrika açıyor ve 4 japon ne kadar kaliteli olursa olsun dar ve orta sınıf için aşırı pahalı duruma gelmiş durumda. O yüzden ben diyorum ki en kaliteli motor alabildiğimiz motordur. Mesala ben kuba kullanıyorum 21000 km oldu çok şükür başımı ağrıtacak bir olay yaşamadım. Kendi yaptığım hataların sonuçları haric. Ne yapalım arkadaş para varda biz'mi daha iyilerini almadık.
 
Katılım
20 Ocak 2017
Mesajlar
105
Benelli o eski italyan benelli değil arkadaşlar.O fiyatlara italyan mı satılır.Eskiden miş o meşhur modelleri.Çinli bi firma yönetim kuruluna sahip sanırım.Bi ara hintliler aldıydı hisselerin büyük kısmını üretiyorlardı.Ele ayağa düştü biraz firma yani. O fiyata ducatiden çeyrek acılı alınırken abi itelyen yeaaaa demek garip tabi.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
173
Motosikleti
Mekgineer's Chopper
Allah'a şükür sonunda bir firma yapabildi yuvarlak farlı motor..
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
236
Arkadaşlar sanırım gümrük vergisi muhabbet inden dolayı Honda ufak cc motorları artık çinden geçirmeyecek. Avrupa üretimlerini getirecektir. Bu da bize 10 12 lira aralığında kaliteli enjeksiyonlu makine alma şansını verecektir.
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Tamam arkadaşım sen Benelli al 2 yıla motor gg oldu diye başlık açarsın artık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda CB125R fiyatı 15bin olsa alacaklar olan varmı ?
 
Katılım
23 Ara 2017
Mesajlar
1
Dün Honda bayine gittim. CBR 125R, CBR 250R ve CBR 600RR üretimden kaldırılmasıyla birlikte CB 125R modelinin geleceğini ve fiyatının MT-125 fiyatının yakınında bir fiyatı olacağını söylediler. Asya pazarındaki CBR 150R vb. Racing tipi motorların ülkemize gelmeyeceğini söylediler.
Şahsen CBR 150R da gelse çok güzel olurdu.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
4990*1,18(kdv)*1,08(ötv)*4,6(euro kuru)= 29311tl. acaba vurunca öldürdüm mü? artık motor fiyatlarını tahmin etmekte matematik kalmıyor bende :salut:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hesap yanlış. Bir kere o fiyat üzerine kâr koyulmuş vergiler dahil fiyat. İkincisi de bunun ÖTV'si 300 cc olduğu için %8 değil %37.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
cb250r olarak gelecek TR'ye honda açıkladı. Lakin genede 2018 fiyatı en azından 20000-21000 bandında olacağı için bilerek abartmıştım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst