2017 Suzuki GSX-R125 Intermot motosiklet fuarında tanıtıldı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Kucuk hacimden spor makina olmaz,a ynen 50 beygir ferrari olmaz gibi, olsada cocuklar icin olur, zamaninda 125 cc dediginiz gp motorlari 60hp guc 70 kilo agirlik ile 15 yasinda cocuklar tarafindan kullaniliyordu. 15-20 beygirlik 140 kilo be uzeri motordan spor motor olmaz.

İnazuma konusunda, inazuma commuter degildir, commuter agir olmaz, daha ucuz, daha basit tek silindir olur.

İki gunluk bilginizle kendinizi komik duruma dusurmeyin, sizin 1000 likte agir dediginiz motorlar tekerde 170ps veriyor, inazuma gibi 20 ps degil. Konu inazuma konusu degil ama, inazumaya verilen paraya yazik, tip desen yok, motor gucu yok, frenler muadillerinden zayif, suspansiyon zayif, parca ve iscilik kalitesi 4 japon arasinda hondadan sonra en kotu olanarka suzuki, fiyat pahali, agirlik fazla. Sadece yakit ve konfor icin deniyorsa gidin o paralara lpg li bir otomobil alin, ailecek konforlu gezin. İnazuma cok mantiksiz bir motor. Tek silindir olsa, 15 kilo hafif olsa fiyatida 10 bin tl olsaydi bugun en mantikli commuter olurdu ama su durumda bir halta benzemiyor.

sen ne söylemeye çalışıyon bilader :D soylediklerinde azcık tutarlılık olur hepsi sallama :queen:
neyse konu zaten o değil burada iğrenç bir motor tasarlanmış bana göre onu eleştir. ha inazumayıda eleştireceksen once ınazumayı öğren gel sen yoksa şu bozuk kronik sorunlu hasta çocuk pulsarcılardanmısın ?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Obur yorum iyiydi ben de tasarim olarak xbr dan bir farkini goremedim. Halbuki elinde gsxr-1000 var. Cak gitsin ayni tasarimi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------

sen ne söylemeye çalışıyon bilader :D soylediklerinde azcık tutarlılık olur hepsi sallama :queen:
neyse konu zaten o değil burada iğrenç bir motor tasarlanmış bana göre onu eleştir. ha inazumayıda eleştireceksen once ınazumayı öğren gel sen yoksa şu bozuk kronik sorunlu hasta çocuk pulsarcılardanmısın ?

#23
Shamy çevrimiçi
Üyelik
25 Ağustos 2014
Şehir
İzmir
Sen biberonla beslenirken, ben motosiklet ile geziyordum, lafin gelisi degil ciddi. Senin yasin kadar motosiklet sahibi oldum Eski konularim, mesajlarima bir bak istersen, daha fazla anlatmayim kendimi, komik duruma dusme, birine yorum yaparken arastir kim bu herif diye
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sizce bu suzuki olmuşmu? 2011 cbr125 i pisirip önümüze koymuş:farao:

2016 cbr 150 ye bi bakın, suzuki tasarım departmnında körler sağırlar birbirini ağırlıyor resmen:pale:

New-Honda-CBR150R-Pics-Indonesia-9.jpg


1100


cbr150r-putih-mobile-1.png


headlamp-all-new-cbr150r.jpg
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------



#23
Shamy çevrimiçi
Üyelik
25 Ağustos 2014
Şehir
İzmir
Sen biberonla beslenirken, ben motosiklet ile geziyordum, lafin gelisi degil ciddi. Senin yasin kadar motosiklet sahibi oldum Eski konularim, mesajlarima bir bak istersen, daha fazla anlatmayim kendimi, komik duruma dusme, birine yorum yaparken arastir kim bu herif diye

ya sen şakamısın yoksa hastamısın kardeşim :D
bu nedir :mrgreen:
ya bunun bır profılıne bakın mıllet birde yapıştırmış üyelik tarıhını kendi motorculuğu kadar eskiymiş .harbiden sokakta hiç motordan anlamayan ama racıng dediğin zaman başına üşüşen.parası olupta gidip en kıral motoru iki günde alıp hevesinı atıp motor satan sonrada bunu zirve sanan yaşı kadar kendini bilgili sananan üstatdalrdanmısınız ? yoksa çocuk zekasına sahıp atıp tutanlardanmısınız ? eğer biyolojık yaşınızda oysa kanıtlamaya çalışmayın doğrudur ınanıyorum
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Motor efsane değil ama gideri var. Herks demiş zaten gerçekten de insanın aklıma direk cbr geliyor...

Sayın Shamy sizi eleştirmek bize düşmez ama yazdıklarınızı ister istemez görüyoruz . Bu sebepten dolayı sizin yazdıklarınıza yorum yapabiliriz diye düşünüyorum.
Kibriniz mi desem ne desem bilemedim Ben en iyi sürücüyüm ben en tecrübeliyim eskiden şunu da yaptım bunu da yaptım şu kadar km yol gittim piste çıktım vs her yere yazmanız her seferinde belirtmeniz artık baydı. (Sizi tanımam etmem, bunları da art niyetle yazmıyorum bilginiz olsun.)
Bence biri size moderatörlük falan versin belki tatmin olursunuz. En sonunda böyle herkes sizi tanıyıp bilirse her konuda yazmayı kasılmayı bırakırsınız belki.... Belkiler belkiler
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kibir falan degil, kibirle isim.olmaz benim. 1994 yilindan beri motosiklet kullaniyorum, evlenene kadar hayatim motosiklet uzerinde gecti , cogunlugu spor olmak uzere 125 cc den tutunda, 1000+ cc uzeri bir cok motosiklet sahibi oldum, Allah imkan verdi 9 tane 600cc ve uzeri 4 silindir sporcu makina sahibi toplamda 27 tane motosikletim oldu. Cevremde kullandiklarimi saymiyorum bilezl, yine imkanim vardi, ilk pistin tozunu 1999 yilinda tattim. Bir milyon km uzeri yol yaptim, turkiyenin dogu ve guneydogu anadolu harici hemen heryerini gezdim, yakin avrupa turu yaptim. Camiada Bir cok unlu isimle piste cikmisligim, halende devam eden dostuklarim var,turkiye pist sampiyonasinda yarisip iki kez california superbike okulu egitimine katildim. Ciktigim pist gunlerinin Allah sizi inandirsin sayisini unuttum. Supermotodan, crosa, cruserdan, naked a, zamanindada iki zamanli makinelerin sahibi oldum. Ayni anda 3 motosikletim birden oldugu zamanim oldu, 2015 yilinda ilk 8ayda bile 3 tane 600cc ve uzeri 0 km motosiklet aldim. ben hayatimi, zamanimi, parami, gencligimi yedim, lux bir muhitte lux bir daire parasi belkide daha fazlasini yedim. Bunlari ovunmek icin soylemiyorum. Bilsinler beni diue soyluyorum 20 kusur yasinda cocuk, iki tane 250 lik motor sahibi olmus, bana ahkam kesmeye kalkiyor, buna sinir oluyorum, yoksa bir gun izmir tayfasiyla tanistigimda nasil mutevazi biri oldugumu gorurler zaten, halen hizli motorcu gunlerimi birakmis olmama ragmen cevrem den arayip sorarlar, illa bir motosiklet alacaklari zaman, gel bak ,yada yorum yap diye. Millet bundan faydalanacagina halen muhalefet oluyor, kendi bilir herkes, tavsiye falan vermeyecegim bundan sonra, istedigi motoru alsin kullansin insanlar.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Alın işte kızdırdınız Shamy abinizi. Ne yapacaksınız görelim şimdi o insancıl, mütevazı üslubuyla yazdığı ufkunuzu açan yorumları olmadan. Hiç binilmeyecek motorlara binip binip viajlarda düşeceksiniz şimdi hepiniz. Allah'ın cahil tipitipleri sizi.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Kibir falan degil, kibirle isim.olmaz benim. 1994 yilindan beri motosiklet kullaniyorum, evlenene kadar hayatim motosiklet uzerinde gecti , cogunlugu spor olmak uzere 125 cc den tutunda, 1000+ cc uzeri bir cok motosiklet sahibi oldum, Allah imkan verdi 9 tane 600cc ve uzeri 4 silindir sporcu makina sahibi toplamda 27 tane motosikletim oldu. Cevremde kullandiklarimi saymiyorum bilezl, yine imkanim vardi, ilk pistin tozunu 1999 yilinda tattim. Bir milyon km uzeri yol yaptim, turkiyenin dogu ve guneydogu anadolu harici hemen heryerini gezdim, yakin avrupa turu yaptim. Camiada Bir cok unlu isimle piste cikmisligim, halende devam eden dostuklarim var,turkiye pist sampiyonasinda yarisip iki kez california superbike okulu egitimine katildim. Ciktigim pist gunlerinin Allah sizi inandirsin sayisini unuttum. Supermotodan, crosa, cruserdan, naked a, zamanindada iki zamanli makinelerin sahibi oldum. Ayni anda 3 motosikletim birden oldugu zamanim oldu, 2015 yilinda ilk 8ayda bile 3 tane 600cc ve uzeri 0 km motosiklet aldim. ben hayatimi, zamanimi, parami, gencligimi yedim, lux bir muhitte lux bir daire parasi belkide daha fazlasini yedim. Bunlari ovunmek icin soylemiyorum. Bilsinler beni diue soyluyorum 20 kusur yasinda cocuk, iki tane 250 lik motor sahibi olmus, bana ahkam kesmeye kalkiyor, buna sinir oluyorum, yoksa bir gun izmir tayfasiyla tanistigimda nasil mutevazi biri oldugumu gorurler zaten, halen hizli motorcu gunlerimi birakmis olmama ragmen cevrem den arayip sorarlar, illa bir motosiklet alacaklari zaman, gel bak ,yada yorum yap diye. Millet bundan faydalanacagina halen muhalefet oluyor, kendi bilir herkes, tavsiye falan vermeyecegim bundan sonra, istedigi motoru alsin kullansin insanlar.

üstad valla anlattıkca dedımki yahu bukadar tecrube birikim var insan bu forumda takılacağına altınelbiseli adam gibi birşeyler yapsa bizlere değil birçok kişiye açılsada faydası dokunsa ınankı çok üzüldüm.oysakı bırsuru teknık,tecrube ,test videoları hazırlayabılırdın hatta senın yaşında senın tecrubende kişiler köşe yazarları olmuş ,dunyayı turlamış kendi çaplarında hatrı sayılır olmuş ancak sen bizim gibi yenı bıtmelrle aynı forumda takılıp kalmış birşeyler anlatıp ziya bunuda atma zıya konumunda görülmüşsün valla utandım.
birde bu seviyede biri bir motoru birine tavsiye ederken azcık doğruluk payı olsa ,ya da ben söyleyim böyleyim demeden yaptıklarıyla kanıtlasa veyahut daha dunku uyeliği göze sokarcasına al işte bu kadar eskiyim demesi ,açtığı konuları sanki okyanusmuş gibi göstermesi inanki karşındaki insanı güldürüyor:D

şimdi bir ihtimal hadı bunlar doğruysa diyorum bu nasıl bir karakterdir? o zaman bence akla en yatkın ziya olarak kalmak diyorum
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
71
Sebebi neydi ki ?

Hayır genç kitleye hitap edicen anladımda, aklı başında bir genç bu motoru alırmı. illa düşecek kalkacak sonuçta.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Kibir falan degil, kibirle isim.olmaz benim. 1994 yilindan beri motosiklet kullaniyorum, evlenene kadar hayatim motosiklet uzerinde gecti , cogunlugu spor olmak uzere 125 cc den tutunda, 1000+ cc uzeri bir cok motosiklet sahibi oldum, Allah imkan verdi 9 tane 600cc ve uzeri 4 silindir sporcu makina sahibi toplamda 27 tane motosikletim oldu. Cevremde kullandiklarimi saymiyorum bilezl, yine imkanim vardi, ilk pistin tozunu 1999 yilinda tattim. Bir milyon km uzeri yol yaptim, turkiyenin dogu ve guneydogu anadolu harici hemen heryerini gezdim, yakin avrupa turu yaptim. Camiada Bir cok unlu isimle piste cikmisligim, halende devam eden dostuklarim var,turkiye pist sampiyonasinda yarisip iki kez california superbike okulu egitimine katildim. Ciktigim pist gunlerinin Allah sizi inandirsin sayisini unuttum. Supermotodan, crosa, cruserdan, naked a, zamanindada iki zamanli makinelerin sahibi oldum. Ayni anda 3 motosikletim birden oldugu zamanim oldu, 2015 yilinda ilk 8ayda bile 3 tane 600cc ve uzeri 0 km motosiklet aldim. ben hayatimi, zamanimi, parami, gencligimi yedim, lux bir muhitte lux bir daire parasi belkide daha fazlasini yedim. Bunlari ovunmek icin soylemiyorum. Bilsinler beni diue soyluyorum 20 kusur yasinda cocuk, iki tane 250 lik motor sahibi olmus, bana ahkam kesmeye kalkiyor, buna sinir oluyorum, yoksa bir gun izmir tayfasiyla tanistigimda nasil mutevazi biri oldugumu gorurler zaten, halen hizli motorcu gunlerimi birakmis olmama ragmen cevrem den arayip sorarlar, illa bir motosiklet alacaklari zaman, gel bak ,yada yorum yap diye. Millet bundan faydalanacagina halen muhalefet oluyor, kendi bilir herkes, tavsiye falan vermeyecegim bundan sonra, istedigi motoru alsin kullansin insanlar.

Ya shamy dayı sen iyi bi abiye benziyon ama kendinle çelişiyon yav. yorumların başıda kibirli degilim, mutevaziyim diyon ve bunları dedikten hemen sonra kendini övüyon. Nasıl olacak bu iş be reyiz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alın işte kızdırdınız Shamy abinizi. Ne yapacaksınız görelim şimdi o insancıl, mütevazı üslubuyla yazdığı ufkunuzu açan yorumları olmadan. Hiç binilmeyecek motorlara binip binip viajlarda düşeceksiniz şimdi hepiniz. Allah'ın cahil tipitipleri sizi.

Sesli güldüm :queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Alın işte kızdırdınız Shamy abinizi. Ne yapacaksınız görelim şimdi o insancıl, mütevazı üslubuyla yazdığı ufkunuzu açan yorumları olmadan. Hiç binilmeyecek motorlara binip binip viajlarda düşeceksiniz şimdi hepiniz. Allah'ın cahil tipitipleri sizi.


Sesli güldüm :queen:

adam bunu bıle lehine yapılmış bir yorum sandı:queen: içimden guldum:sunny: yoksa kendinle barışık o alcak gonulluluk nerdeeee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Esprisine guldum, ince gormus superdi :thumleft:
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
ön far çirkinliğinde bu bir inazuma iki. iğrenç harbiden o nasıl bi tasarım ya. bunu yapan mühendis kör olduu

Hocam ne yapalım bunun farı kötü onun kuyruğu kalkık ne yapalım?

Bu saatten sonra BETON MİKSERİNE Mİ binelim? :cherry:

ZERO abi devlet bize yardım etsin bizde sihirbazız kardeşim!
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kucuk hacimden spor makina olmaz,a ynen 50 beygir ferrari olmaz gibi, olsada cocuklar icin olur, zamaninda 125 cc dediginiz gp motorlari 60hp guc 70 kilo agirlik ile 15 yasinda cocuklar tarafindan kullaniliyordu. 15-20 beygirlik 140 kilo be uzeri motordan spor motor olmaz.

İnazuma konusunda, inazuma commuter degildir, commuter agir olmaz, daha ucuz, daha basit tek silindir olur.

İki gunluk bilginizle kendinizi komik duruma dusurmeyin, sizin 1000 likte agir dediginiz motorlar tekerde 170ps veriyor, inazuma gibi 20 ps degil. Konu inazuma konusu degil ama, inazumaya verilen paraya yazik, tip desen yok, motor gucu yok, frenler muadillerinden zayif, suspansiyon zayif, parca ve iscilik kalitesi 4 japon arasinda hondadan sonra en kotu olanarka suzuki, fiyat pahali, agirlik fazla. Sadece yakit ve konfor icin deniyorsa gidin o paralara lpg li bir otomobil alin, ailecek konforlu gezin. İnazuma cok mantiksiz bir motor. Tek silindir olsa, 15 kilo hafif olsa fiyatida 10 bin tl olsaydi bugun en mantikli commuter olurdu ama su durumda bir halta benzemiyor.

Inazuma'nın muadili derken hangi modellerden bahsediyoruz ? Türkiye'de o sınıfta Inazuma'dan kaliteli, konforlu ve titreşimsiz motor var mı acaba ? Ben konforlu bir motosiklet istiyorum otomobil değil. O zaman malesef başka altenatif kalmıyor. Evet fiyatı çok pahalı ama 250'lik diğer Japonlar onun yerini tutmuyor. O paraya da gidip Benelli alınmaz herhalde değil mi ?
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
19
çok dogru soluosn yei yeni inazuma pulsar fln piyasada ama 125 cc civarı gelmeli yakında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst