- Katılım
- 28 Nis 2009
- Mesajlar
- 454
Randevum cuma günü ama ben bekleyemedim cumayı. Şimdi gidiyorum bakalım rica minnet iş yaptırabilecek miyiz ? Kağıthane emniyet ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
Yardımcı oldular sağ olsunlar. 88 tl ruhsat ücreti ödedim. Plaka basım için Eyüp'e gönderdiler şu an yoldayım. Plaka basıldıktan sonra emniyete geri dönüp kağıthane'den ruhsatımı teslim alacağım. Plaka için ne kadar ödeme yapacağım henüz bilmiyorum, onu da ödeyince burada yazarım. Bu arada yaşım 41 kazam belam yok Allah'a şükür. İstanbul'da yaşıyorum sigortam 423 tl çıktı en uygun
geçen sene ve ondan önceki sene ödediğim 700 TL'den iyidir
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
Yardımcı oldular sağ olsunlar. 88 tl ruhsat ücreti ödedim. Plaka basım için Eyüp'e gönderdiler şu an yoldayım. Plaka basıldıktan sonra emniyete geri dönüp kağıthane'den ruhsatımı teslim alacağım. Plaka için ne kadar ödeme yapacağım henüz bilmiyorum, onu da ödeyince burada yazarım. Bu arada yaşım 41 kazam belam yok Allah'a şükür. İstanbul'da yaşıyorum sigortam 423 tl çıktı en uygun