Uzun zamandan beri ER6-N takip ettiğim ve almayı düşündüğüm bir modeldi.Zaten o yüzden konuyu açtım.Öncelikle yeni kasaya bir türlü ısınamadım.Sadece Gösterge tablosu hoşuma gitti.Genel tasarımı güzel ama eski ER-6N deki özgünlük ve farklı tasarım yok.Sanki eskiye kasaya göre daha cılız,daha kassız bir de daha bayağı bir tasarım.İkinci olarak Kawasaki'nin yeni fiyat politikası bir acayip.Eskiden direk Euro üzerineydi,yıllarda aynı fiyatta kaldı,Euro artarsa artıyordu düşerse düşüyordu.Şimdi ise fiyatın ne olacağı belli değil.Gçene yıl 24.000 TL civarında bir fiyatı vardı,bu yıl 30.000 TL leri geçti.Sanırım alırsam 2013-2016 arası 2.El bir ER-6 N alırım bir kaç yıl sonra.
Eski kasanın anısına buyurun aşık olduğum makina.;
http://images.mcn.bauercdn.com/upload/301748/images/kawasaki-er6n-8.jpg