2017 Kawasaki ER6-N Yeni adı ile Kawasaki Z650

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Uzun zamandan beri ER6-N takip ettiğim ve almayı düşündüğüm bir modeldi.Zaten o yüzden konuyu açtım.Öncelikle yeni kasaya bir türlü ısınamadım.Sadece Gösterge tablosu hoşuma gitti.Genel tasarımı güzel ama eski ER-6N deki özgünlük ve farklı tasarım yok.Sanki eskiye kasaya göre daha cılız,daha kassız bir de daha bayağı bir tasarım.İkinci olarak Kawasaki'nin yeni fiyat politikası bir acayip.Eskiden direk Euro üzerineydi,yıllarda aynı fiyatta kaldı,Euro artarsa artıyordu düşerse düşüyordu.Şimdi ise fiyatın ne olacağı belli değil.Gçene yıl 24.000 TL civarında bir fiyatı vardı,bu yıl 30.000 TL leri geçti.Sanırım alırsam 2013-2016 arası 2.El bir ER-6 N alırım bir kaç yıl sonra.

Eski kasanın anısına buyurun aşık olduğum makina.;

http://images.mcn.bauercdn.com/upload/301748/images/kawasaki-er6n-8.jpg

size kesinlikle katılıyorum.eski tasarım daha karakteristik ve güzel...bu hali sıradan geldi bana da...
bir mt07 kullanıcısı olarak er6 nın daha dengeli bir motor olduğunu biliyorum ama benim mt yi tercih sebebim özellikle fiyatı ve daha hafif olmasıydı.yeni modellerde ise hem tasarım olarak pek cazibesi kalmamış, hem de fiyat olarak makas daha da açılmış.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Ninja 650 için de Kawanın avrupa sitesinde "Lighter and Slimmer" ifadesi var. Sport turing bu, Kamyon gibi kalıbının olması lazım bunun ki rüzgar yemeyelim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Göstergesi ilk çıkan 2006 ER-6n'lere benzemiş. Şu MT-07 649 cc olsa bu ülkede başka naked motor satılamaz. Kawasaki bu motorları bu fiyatlarla çoluk çocuğa mı yedireceğini düşünüyor acaba ? "Kawasaki abi, kaç basıyor bu ?" diyen ergenler mi alacak bu motorları ? Böyle aptal bir fiyat politikası olabilir mi ? Bu vahşi kapitalizm sevdalısı firmaların topunu yasaklarla adam edeceksin. Örneğin Euro veya Dolar ile fiyat koyulamayacak. Fiyatlar sabit olacak ve altı ay değiştirilemeyecek. O zaman kırsınlar birbirlerini...

Almayın arkadaşlar. Bırakın marka sevdasını, eli yüzü düzgün ucuz motorlardan alın veya motorunuz varsa hiç almayın sürünsünler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst